części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 preFL ALL ] Moment dokręcania zacisku przedniego

Wszystko dotyczące układu hamulcowego.
Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

[D2 preFL ALL ] Moment dokręcania zacisku przedniego

Post autor: Ukaniu » 16 cze 2016, 01:22

Czołem,
Nigdzie nie mogę znaleźć precyzyjnych danych a może ktoś wie :-) help!

- Jaki jest moment dokręcania zacisku do zwrotnicy w przedlifcie.

I jeszcze jakby gdzieś było:
- Jaki jest moment dokręcania śrub mocujących połówki zacisku.

Musiałem odkręcić bo prowadnice stanęły na dębowo. Swoją drogą jak widzę, to z racji tych blaszek wchodzących w tłoczek nie ma możliwości wymienić klocków bez demontażu całego zacisku ze zwrotnicy. Słaba to sprawa bo widzę, już gwint swoje przeszedł i może być ciężko.
Dziękuje za odpowiedzi !
Ł.
Kot też jest Quattro

ernesto

Post autor: ernesto » 16 cze 2016, 06:41

Nigdy nie przykrecalem kluczem Nm.
Zawsze mocno ale nie bez przesady by nie urwać śruby.
Gwint mógł swoje nie przejść ale może ktoś kiedyś źle załapał śrubę i go pociachal.
Ustaw sobie idealnie zacisk, oczyść śrubę szczotką druciana i wkrecaj palcami.
Powinno lekko iść. Następnie juz kluczem dociagniesz.

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 16 cze 2016, 09:55

Gwint jeszcze wytrzyma mam nadzieje. W przedlifcie lipa z tym, że gwint jest w zwrotnicy.
Ja nie lubię dokręcać na oko ale jak nie dowiem się ile to i tak trzeba będzie.
Póżniej w polifcie widzę gwint przeniesiono do zacisku - jak byc powinno ze względów serwisowych.
Jeśli zmienię zacisk i zwrotnice na poliftową z tarczą 323 to wejdzie w felgi 16?
Kot też jest Quattro

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 16 cze 2016, 09:59

Wejdzie - fabrycznie były takie konfiguracje
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

pioteros
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 106
Rejestracja: 21 sie 2015, 21:38
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: pioteros » 19 cze 2016, 00:11

nie tyle ze ze wzgledow serwisowych tylko z powodu glownie ze wiekszosc zwrotek polift byly alu wiec robic gwint w aluminium to tak srednio, kilka wymian i by sie poddal, dlatego gwint robiono w jarzmie zeliwnym

chociaz sa tez poliftowe zeliwne zwrotnie gdzie otwor byl przelotowy ale bylo ich malo

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl