[S8 D2 00 ] Brembo przód rozbiórka i regeneracja
[S8 D2 00 ] Brembo przód rozbiórka i regeneracja
Witajcie,
Przyszedł czas na regeneracje zacisków przód, gdyż nie wszystkie tłoczki się przesuwają i mam troszkę wątpliowści. Czy przy rozbiórce takich zacisków "na pół" wymagane są nowe "oringi" gdzieś na łączeniu. Zakupiłem ori zestaw naprawczy i o ile do tłoczków wszystko jest natomiast nie ma nic na styku łączenia zacisków,a nie jestem pewien czy nie potrzebuje czegoś więcej. Czy cośpotrzebuję więcej ponad zestaw naprawczy, czy bywają jakieś problemy z regeneracją itd?
Dzięki za pomoc,
Ralphi
Przyszedł czas na regeneracje zacisków przód, gdyż nie wszystkie tłoczki się przesuwają i mam troszkę wątpliowści. Czy przy rozbiórce takich zacisków "na pół" wymagane są nowe "oringi" gdzieś na łączeniu. Zakupiłem ori zestaw naprawczy i o ile do tłoczków wszystko jest natomiast nie ma nic na styku łączenia zacisków,a nie jestem pewien czy nie potrzebuje czegoś więcej. Czy cośpotrzebuję więcej ponad zestaw naprawczy, czy bywają jakieś problemy z regeneracją itd?
Dzięki za pomoc,
Ralphi
Ostatnio zmieniony 07 paź 2012, 11:24 przez ralphi, łącznie zmieniany 1 raz.
Oringów między połówkami zacisku nie ma, jako łącznik służą te rurki na dole. Raczej będziesz musiał dorobić nowe. U siebie musiałem je odcinać, bo nie dało się ich odkręcić kluczem do przewodów hamulcowych. Dopiero przy użyciu nasadki 6-kątnej gwinty puściły.
Poza tym śruby skręcające obie połówki dosyć mocno trzymają. U mnie nie obeszło się bez imadła i pół metrowej przedłużki do klucza.
Tłoczków sam nie wyciągałem, ale człowiek, który "regenerował" moje zaciski mówił że 2 były mocno zapieczone i musiał się namęczyć z ich wyjęciem (tylko, że on to robił bez rozpoławiania zacisku).
Poza tym śruby skręcające obie połówki dosyć mocno trzymają. U mnie nie obeszło się bez imadła i pół metrowej przedłużki do klucza.
Tłoczków sam nie wyciągałem, ale człowiek, który "regenerował" moje zaciski mówił że 2 były mocno zapieczone i musiał się namęczyć z ich wyjęciem (tylko, że on to robił bez rozpoławiania zacisku).
Ostatnio zmieniony 05 paź 2019, 21:14 przez gtfan, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2082
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Potwierdzam - sam robiłem u siebie na FRENKIT - prawy skrzypiał przy hamowaniu
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
a sruby odpowietrzajace jakie tam sa ktos poda konkretnie ??
[ Dodano: 2019-10-01, 18:40 ]
panowie jeszcze jaki jest numer prowadnic i tych malych zawleczek
foto
https://photos.app.goo.gl/u8HCFTc3CvZjCrPc9
[ Dodano: 2019-10-01, 18:40 ]
panowie jeszcze jaki jest numer prowadnic i tych malych zawleczek
foto
https://photos.app.goo.gl/u8HCFTc3CvZjCrPc9
bądź sobą, wariatów też lubią
-
- Forum Audi A8
- Posty: 154
- Rejestracja: 02 kwie 2017, 16:13
- Lokalizacja: Sosnowiec
dzieki zdazylem juz zamówić u MichałaPrezes-Artek pisze:https://audi.7zap.com/en/rdw/audi+a8+s8 ... 15-615051/
bądź sobą, wariatów też lubią
Jak już robisz , to zajrzyj sobie pod te blaszki po których chodzą klocki ... pod spodem parchacieje zacisk i puchnie i wygina blaszkę i klocki się blokują i nie przesuwają się prawidłowo.
Ostatnio zmieniony 14 paź 2019, 08:31 przez dgasek, łącznie zmieniany 1 raz.
spoko Pany robie po całości wrzuce pozniej foty
ale poki co pokaze to https://photos.app.goo.gl/jhvKoy439BgTDRxk8
ale poki co pokaze to https://photos.app.goo.gl/jhvKoy439BgTDRxk8
bądź sobą, wariatów też lubią