części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D2 98 ] Swap na 360 - zmiana zwrotnic

Wszystko dotyczące układu hamulcowego.
Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 5158
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 28 sie 2019, 08:50

Black Cars Matters

MeWaPKP

Post autor: MeWaPKP » 28 sie 2019, 14:35

Jednak stwierdziłem, że zrobię na dystansach.

Mam jarzmo D3 z przodu, przykręcam do swoich zwrotnic w S8 D2 PreFL. Ładnie się przykręca ale nie przylega do końca do zwrotnicy. Po założeniu tarczy nie da się obrócić, raz ma luz, raz nie ma i się zatrzymuje.

Jakaś rada? Kurde nie mam już sił do tego.

kubaziel
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 136
Rejestracja: 14 sie 2015, 11:36
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kubaziel » 28 sie 2019, 23:06

te dystansemaja byc na tarcze bo nie pasuja do pierscienia centrujacego i srednica zew. nie wejdzie w tarcze

VAGowner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 483
Rejestracja: 12 sty 2016, 21:52
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: VAGowner » 29 sie 2019, 00:07

MeWaPKP pisze:Ładnie się przykręca ale nie przylega do końca do zwrotnicy.
A czy zlikwidowałeś gwint w zwrotnicach?

Przy okazji jakie adaptery dawałeś? Czy np. coś takiego:
https://allegro.pl/oferta/dystanse-17-m ... 45e9e5cefe

Dość obszerny opis swapu tutaj
https://www.a8team.pl/d2-00-42pb-lpg-za ... 81,195.htm

MeWaPKP

Post autor: MeWaPKP » 29 sie 2019, 09:40

VAGowner pisze:
MeWaPKP pisze:Ładnie się przykręca ale nie przylega do końca do zwrotnicy.
A czy zlikwidowałeś gwint w zwrotnicach?

Przy okazji jakie adaptery dawałeś? Czy np. coś takiego:
https://allegro.pl/oferta/dystanse-17-m ... 45e9e5cefe

Dość obszerny opis swapu tutaj
https://www.a8team.pl/d2-00-42pb-lpg-za ... 81,195.htm
Tak, dokładnie takie dystanse.
Zdjąłem gwint ze śruby, gwint w zwrotnicach został, aby swap był odwracalny.

kubaziel
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 136
Rejestracja: 14 sie 2015, 11:36
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kubaziel » 29 sie 2019, 13:30

bedzie przylegac do pierscienia jak bedzie oddalony o grubosc tarczy, ja zmienilem zwrotnice na AD

MeWaPKP

Post autor: MeWaPKP » 30 sie 2019, 11:15

kubaziel pisze:bedzie przylegac do pierscienia jak bedzie oddalony o grubosc tarczy, ja zmienilem zwrotnice na AD
Ja mam w planie zmianę zwrotnic z przodu na K lub AD, ale najpierw muszę zobaczyć jak to będzie hamować. ;)

Przy okazji, jakie tarcze klocki na tył?
Tarcze A8D4,Q5, 330/22
A klocki? Od PSA? Od Peugeota 407? Po prostu, nie od jakiś kombi, hatchów itp?
Żebym na minę nie wlazł.

@bugalon

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 5158
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 30 sie 2019, 15:25

Z Q5. Klocki Citroen/Peugeot jak chcesz ten mniejszy pasek miec.
Na tyl rowniez potrzebne adaptery + zmiana linek na dluzsze.
Wszystko w tym temacie, nie ma sensu sie powtarzac https://www.a8team.pl/d2-all-lepsze-ham ... t12344.htm
Black Cars Matters

VAGowner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 483
Rejestracja: 12 sty 2016, 21:52
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: VAGowner » 04 wrz 2019, 22:20

kubaziel pisze:te dystansemaja byc na tarcze bo nie pasuja do pierscienia centrujacego i srednica zew. nie wejdzie w tarcze
Raczej pomiędzy piastę a tarczę hamulcową, ponieważ po przykręceniu jarzma i założeniu zacisku nie będzie można dokręcić tarczy, bo będzie opierać się o jarzmo.
Bez dystansu, po dociśnięciu tarczy 360 mm do piasty przy zwrotnicy 257L / 258L zostaje tylko parę milimetrów - więc nie dałoby rady przykręcić jarzma
Obrazek

kubaziel
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 136
Rejestracja: 14 sie 2015, 11:36
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: kubaziel » 09 lis 2019, 01:40

dlatego tarcze musisz odsunac od piasty o szerokosc dystansow

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1806
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 12 lis 2019, 19:12

rozmawialem z osobami po takich modyfikacjach nikt nie byl zadowolony .... szkoda czasu na takie druciarstwo
bądź sobą, wariatów też lubią

VAGowner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 483
Rejestracja: 12 sty 2016, 21:52
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: VAGowner » 14 lis 2019, 17:35

A czy możesz opisać dlaczego nie byli zadowoleni?

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 995
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 16 lis 2019, 12:20

VAGowner pisze:A czy możesz opisać dlaczego nie byli zadowoleni?
Dołączam się do pytania co nie halo?

U mnie to tak wygląda, i nie zauważyłem nic dziwnego. Szpilki są jedynie dłuższe.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 5158
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 16 lis 2019, 14:09

Każdy robi co uważa, ale nie dziwię się co poniektórym patrząc na dostępność i cenę żeliwnych zwrotnic.
Black Cars Matters

MeWaPKP

Post autor: MeWaPKP » 14 gru 2019, 14:30

Zmienia się rozstaw kół. Auto ma inną przyczepność niż miało, inaczej wchodzi w zakręty, a to raptem 34mm. Do tego mój niepokój psychiczny, że mam tam kawałek aluminium, coś się tego boję.

Właśnie zmieniam na zwrotnice Rki od @Prestona

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl