https://www.a8team.pl/s-zwrotnice-zeliwne-vt27977.htmkubaziel pisze:ile za komplet?
[S8 D2 98 ] Swap na 360 - zmiana zwrotnic
A czy zlikwidowałeś gwint w zwrotnicach?MeWaPKP pisze:Ładnie się przykręca ale nie przylega do końca do zwrotnicy.
Przy okazji jakie adaptery dawałeś? Czy np. coś takiego:
https://allegro.pl/oferta/dystanse-17-m ... 45e9e5cefe
Dość obszerny opis swapu tutaj
https://www.a8team.pl/d2-00-42pb-lpg-za ... 81,195.htm
Tak, dokładnie takie dystanse.VAGowner pisze:A czy zlikwidowałeś gwint w zwrotnicach?MeWaPKP pisze:Ładnie się przykręca ale nie przylega do końca do zwrotnicy.
Przy okazji jakie adaptery dawałeś? Czy np. coś takiego:
https://allegro.pl/oferta/dystanse-17-m ... 45e9e5cefe
Dość obszerny opis swapu tutaj
https://www.a8team.pl/d2-00-42pb-lpg-za ... 81,195.htm
Zdjąłem gwint ze śruby, gwint w zwrotnicach został, aby swap był odwracalny.
Ja mam w planie zmianę zwrotnic z przodu na K lub AD, ale najpierw muszę zobaczyć jak to będzie hamować.kubaziel pisze:bedzie przylegac do pierscienia jak bedzie oddalony o grubosc tarczy, ja zmienilem zwrotnice na AD
Przy okazji, jakie tarcze klocki na tył?
Tarcze A8D4,Q5, 330/22
A klocki? Od PSA? Od Peugeota 407? Po prostu, nie od jakiś kombi, hatchów itp?
Żebym na minę nie wlazł.
@bugalon
- dice111
- Moderator
- Posty: 5158
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Z Q5. Klocki Citroen/Peugeot jak chcesz ten mniejszy pasek miec.
Na tyl rowniez potrzebne adaptery + zmiana linek na dluzsze.
Wszystko w tym temacie, nie ma sensu sie powtarzac https://www.a8team.pl/d2-all-lepsze-ham ... t12344.htm
Na tyl rowniez potrzebne adaptery + zmiana linek na dluzsze.
Wszystko w tym temacie, nie ma sensu sie powtarzac https://www.a8team.pl/d2-all-lepsze-ham ... t12344.htm
Black Cars Matters
Raczej pomiędzy piastę a tarczę hamulcową, ponieważ po przykręceniu jarzma i założeniu zacisku nie będzie można dokręcić tarczy, bo będzie opierać się o jarzmo.kubaziel pisze:te dystansemaja byc na tarcze bo nie pasuja do pierscienia centrujacego i srednica zew. nie wejdzie w tarcze
Bez dystansu, po dociśnięciu tarczy 360 mm do piasty przy zwrotnicy 257L / 258L zostaje tylko parę milimetrów - więc nie dałoby rady przykręcić jarzma