Witam parę dni temu zaczęła zaświecać mi się kontrolka ESP po odpaleniu auta się zapala ruczam jadę prosto gaśnie, przy ostrym skręcie znów się zapala, podpiołem kompa i mam błąd
01826 czujnik kąta skretu kierownicy G85 napięcie zasilania zacisk 30 , podczas kręcenia kierownicy wartosci się zmieniają więc czujnik reaguje. Mam też problem z delikatnym drganiem auta przy nawracaniu tak jak gdyby szpera się załączała sprawdziłem czujniki ABS podczas jazdy i są OK czy ten czujnik skrętu może być tego powodem ?
Ps: w A8 jest jeden czujnik skrętu , ktos wie gdzie jest umieszczony, w kierownicy czy na przekładni ?
![]() |
![]() |
[D3 02 4.0TDI ] Zapala się ESP
[D3 02 4.0TDI ] Zapala się ESP
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
czujnik g85 jest w ślimaku pod kierownicą sprawdz w bloku czy kier stoi Ci prosto przy jeździe prosto może wystarczy kalibracja u mnie było podobnie kalibracja pomogła czasem to wariajuje przy wymianie taśmy kier lub czegoś w zawieszeniu
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... ic_Setting
np tu
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... ic_Setting
np tu
Kurcze od paru dni mam podobny problem
dzisiaj robiłem kalibracje VCDS em jest ok (przynajmniej tak mi sie wydaje )
ruszam ostry skręt i bład po chwili jazdy gaśnie
zacząłem dłubać wyszło ze mam cos z ABS
00003-Sterownik 014 Wadliwy
a w adresie 07
- 005-Brak lub niepoprawne nastawy /adaptacja
czy te problemy należy łączyć ?
auto długo stało i był rozbierany przód zderzak lampy regenerowane naprawiana elektryka czujników parkowania odłączony akumulator
dzisiaj robiłem kalibracje VCDS em jest ok (przynajmniej tak mi sie wydaje )
ruszam ostry skręt i bład po chwili jazdy gaśnie
zacząłem dłubać wyszło ze mam cos z ABS
00003-Sterownik 014 Wadliwy
a w adresie 07
- 005-Brak lub niepoprawne nastawy /adaptacja
czy te problemy należy łączyć ?
auto długo stało i był rozbierany przód zderzak lampy regenerowane naprawiana elektryka czujników parkowania odłączony akumulator
U mnie kierownica przy jeździe na wprost delikatnie, ale to telikatnie ucieka w lewą stroną, ale jest tak od kąd ją kupiłem a ESP zaczęło zapalac mi sie parę dni temu. Objawia się to tak odpalam auto kontrolka nie gasnie ruszam ujadę kawalek prosto gasnie wchodzę w ostry zakret zapala sie po czy przy jeździe na wprost kontrolka gasnie.
Kiedyś była audi A8 D2 4.2.
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )
Jest audi 80 GT B2 silnik R5 136 KM w odbudowie.
Poszukiwana Audi A8 D3 ( 4.0TDI, 4.2TDI,4.2Benzyna )