![]() |
![]() |
![]() |
[D3 06 ] Hamulec postojowy kontrolka na liczniku
mario-975, no u mnie wywalało cały czas błąd zużytych klocków i stawał jeden zacisk tył prawy, zmieniłem stronami silniczki i nadal to samo, więc po kilku rozmowach z FOSSem dobrałem się do kabli, ale o dziwo przejście wszystko git więc podmieniłem sterownik i zero błędów itd
i już z miesiąc nadal zero błędów i wszystko pięknie chodzi 


Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce a8team.pl
Mam takie małe pytanko, nie ma reguły kiedy, zazwyczaj po częstym hamowaniu, postoju na światłach, generalnie w mieście, na trasie rzadko, wyskakuje mi kontrolka ręcznego z piorunami dodatkowo kontrolka od abs i kontroli trakcji i kurde licznik się wyłącza, obrotomierz normalnie działa, może to być wina tylko i wyłącznie klocków tylnych ? bo po podjechaniu do elektryka pojawił się błąd oczywiście klocków tylnik no i lewego przedniego czujnika abs'u również ...
chlebi, ja ostatnio tez ppadlem w dołek i zapalił sie ABS i kontrola trakcji i zapaliła sie kontrolka od klocków po podłączeniu VCDSa w hamulcu był błąd sprawdź błędy w ABS sprawdziłem pokazało czujnik przedni prawy, dopchnalem kostkę i wykasowałem błędy i cisza zero błędów 😉
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce a8team.pl
Odświeże trochę, bo mnie również dopadł ten problem
02439 - Right Parking Brake Motor Hall Sensor
02596 - Rear Brake Pads Worn
Takie dwa błędy mam i co ciekawe - piszecie że to wina klocków tył.. jakiś czas temu wymieniałem właśnie tylne klocki, ale ich zużycie było sygnalizowanie również kontrolką typową dla hamulcy (kołko z przerywanymi kreskami po bokach), po wymianie i adaptacji znikneło.
Kilka dni temu znów się pojawiła kontrolka ale z piorunem, wcześniej też się zdarzało że się pojawiało, ale zaciągnięcie i spuszczenie hamulca postojowego pomagało i znikała kontrolka na FISie. Jakiś błąd adaptacji, czy jak? bo widze że o prawy zacisk tylko chodzi.
02439 - Right Parking Brake Motor Hall Sensor
02596 - Rear Brake Pads Worn
Takie dwa błędy mam i co ciekawe - piszecie że to wina klocków tył.. jakiś czas temu wymieniałem właśnie tylne klocki, ale ich zużycie było sygnalizowanie również kontrolką typową dla hamulcy (kołko z przerywanymi kreskami po bokach), po wymianie i adaptacji znikneło.
Kilka dni temu znów się pojawiła kontrolka ale z piorunem, wcześniej też się zdarzało że się pojawiało, ale zaciągnięcie i spuszczenie hamulca postojowego pomagało i znikała kontrolka na FISie. Jakiś błąd adaptacji, czy jak? bo widze że o prawy zacisk tylko chodzi.