części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D3 ALL ] Elektryczny hamulec postojowy - problem

Motostacja

Post autor: Motostacja » 11 gru 2015, 19:00

dracus6662 pisze:ASO to najlepszy pomysł , ja walczyłem z kontrolka esp wymieniałem przekaniki sriki, sterowniki pol auta rozpiepszyłem i ui kase zmarnowałem tylko na piepszoty pojechałem do aso kilka godzin diagnoza i zrobione okazało sie że kabel zware robił
ale to chyba nie ASO w PL ? bo u nas to robia 0-1 albo wymianiaja albo sie nie da inaczej raczej nie naprawiaja tylko wymieniaja bo tak łatwiej i wiecej mozna skasować

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 12 gru 2015, 05:08

No powiem ci właśnie że Aso , audi auto arena venlo pojechałem wystawili kosztorys diagnozy i powiedziałem jezeli to bedzie nie droga usterka ze moga usunąć i zrobili ;)

Grzechu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 44
Rejestracja: 09 sty 2012, 01:45
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Grzechu » 26 cze 2016, 13:32

Minęło trochę czasu, ale w końcu ja znalazłem chwilę, aby zabrać się do roboty.
Kubiłem wiązkę w aso za 350 zł.
Wywaliłem starą i polutowałem nową. 9 przewodów, więc nie ma dramatu.
Piszę dzisiaj, bo minęło 2 tygodnie i problem się nie pojawił.
Koszt robocizny to dwa piwa, które sam wypiłem.
Pzdr

Awatar użytkownika
mati_a8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 46
Rejestracja: 05 lut 2016, 22:37
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mati_a8 » 21 sty 2017, 21:50

Witam. Mnie również dopadł problem z hamulcem postojowym. Mam tylko jeden błąd modułu 02435 - napięcie zasilania prawego kanału. W VCDS brak napięcia na prawym silniku (silniczek po regeneracji). Czy to oznacza uwalony sterownik ? lewy silnik działa prawidłowo

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 21 sty 2017, 22:14

Tak jak wcześniej pisał kolega że może wiązka jest do wymiany . Sprawdź czy dochodzi prąd do wtyczki przy silniczku .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6026
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 21 sty 2017, 22:58

Sam silniczek by wyeliminować sprawdzisz na krótko.
Black Cars Matters

mrmojoho
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 7
Rejestracja: 04 sty 2011, 09:18
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: mrmojoho » 03 paź 2021, 12:30

Czesc, od paru lat co jakis czas naprawiam u siebie te zaciski.

Ostatnio znowu pojawił sie problem, poczatkowo byl komunikat ze zużyte sa klocki ham z tyłu, a po jakiej chwili kolejny bład hamulca postojowego.
Opisze wam po krótce jak uporałem sie z problemem:

1. problem tkwił w czujniku halla który jest zalany nad silnikiem w obudowie

2. to uszkodzenie pojawiało sie jako żużyte klocki, i pomomo nowej adaptacji, nowych okładzin błąd pojawiał sie po jakims czasie

3. czujnik halla jesli nie ma usterki w obwodzie nie pokazywał błedów, wiec wziałem sie za wymiane całego silnika troche ryzykując, bo pewności nie miałem. Zamiana stronami potwierdzała bład klocków ale z tyłu bez wyszczegolnienia strony

4. po zakupie zamiennika silnika, poczatkowo udała sie adaptacja, wszystkie bledy zniknely, natomiast po chwili pojawił się błąd z napieciem i prądem, dokładnie tego błędu nie pamietam

5. szukanie problemu troche trwało, okazało sie ze silnik w tym nowym chinskim zamienniku, nawet bez obciażenia pracował normalnie, tyle ze prad w obwodzie był nawet 50A ! podejrzewałem zwarcie.
6. Z uwagi ze nie miałem czasu na zabawe w reklamacje i odsyłanie itp, postanowiłem ze z 2 silników zrobie jeden
7. w obydwu silnikach pop zdjeciu plaskiej pokrywy odlutowałem kable silników i odciałęm tylna obudowe ( ta plastikowa obudowe silnika dookoła) i od tyłu wycignałem silniki.
Od przodu sie nie da bo jest zalany wspomniany czujnik halla.

8. Poźniej odwrotna operacja. Obudowe tą silnikową skleiłem klejem dwuskładnikowym robiąc przy okazji spione.

9. wszystko dziala i 0 bledow po adaptacji

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl