Witam.
Mam taki problem że jak porządnie rozgrzeja się hamulce to w wibracje wpada auto z tylu dzieje się tylko po kilku ostrych hamowaniach z dużych prędkości jak hamulce ostygną to wraca do normy i gładko się hamuje. Tarcze wymieniłem dwukrotnie obecnie założone najlepsze jakie znalazłem przed ceramicznymi sytuacja się powtarza klocki też nowe już sam nie wiem. Ewidentnie jest to związane z wysoką temperatura. Czy jakiś element zawieszeni może to powodować.
[D4 ALL ] Wibracje z tylu podczas rozgrzanych hamulców.
Re: Wibracje z tylu podczas rozgrzanych hamulców.
Mam tak samo, szczególnie z dużych prędkości na autostradzie przy ostrym hamowaniu.Liwian pisze:Witam.
Mam taki problem że jak porządnie rozgrzeja się hamulce to w wibracje wpada auto z tylu dzieje się tylko po kilku ostrych hamowaniach z dużych prędkości jak hamulce ostygną to wraca do normy i gładko się hamuje. Tarcze wymieniłem dwukrotnie obecnie założone najlepsze jakie znalazłem przed ceramicznymi sytuacja się powtarza klocki też nowe już sam nie wiem. Ewidentnie jest to związane z wysoką temperatura. Czy jakiś element zawieszeni może to powodować.
Przy spokojnej jeździe nic się nie dzieje, przypuszczam , że hamulce są słabo wydajne ( u mnie nowe klocki ATE z tyłu wystarczyły na 25 Tk, koledze na 15 Tk) nie wiem dlaczego ale tył hamuje mocniej niż przód w tym aucie - to nawet widać jak koła się brudzą
- dice111
- Moderator
- Posty: 5158
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Re: Wibracje z tylu podczas rozgrzanych hamulców.
Gdyby wibracje pozostawały tzn, że prawdopodobnie źle docierasz klocki i tym samym niszczysz tarcze, ale skoro to mija to widocznie przegrzewasz heble. Jak odczuwasz te wibracje, że mówisz tylko o tyle a na kierownicy nic nie czuć ? To przód bierze na siebie większa prace.Liwian pisze:Mam taki problem że jak porządnie rozgrzeja się hamulce to w wibracje wpada auto z tylu dzieje się tylko po kilku ostrych hamowaniach z dużych prędkości jak hamulce ostygną to wraca do normy i gładko się hamuje.
Mam setup z D4 u siebie i narzekać nie mogę. Z tym, że fabryczny pozostał akurat u mnie tylny zacisk.walus30 pisze:przypuszczam , że hamulce są słabo wydajne
Gdyby tak było to byś się zabiłwalus30 pisze:tył hamuje mocniej niż przód w tym aucie - to nawet widać jak koła się brudzą
Black Cars Matters
- dice111
- Moderator
- Posty: 5158
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
To może wynikać z kilku opcji: siły hamowania (w starszych samochodach był za to odpowiedzialny korektor) a wiec usterki, pracy ESP, częściowo ponoć i z EBC, stylu jazdy, grubości, jakości i rodzaju samego klocka i tarczy itd. Są jednak samochody w których jest to normalne (mowię o zużyciu, nie sile hamowania).
Black Cars Matters
U mnie przód (400mm tarcze) prawie nie ruszony, a tył szybciej idzie znaczniedice111 pisze:To może wynikać z kilku opcji: siły hamowania (w starszych samochodach był za to odpowiedzialny korektor) a wiec usterki, pracy ESP, częściowo ponoć i z EBC, stylu jazdy, grubości, jakości i rodzaju samego klocka i tarczy itd. Są jednak samochody w których jest to normalne (mowię o zużyciu, nie sile hamowania).