http://allegro.pl/audi-allroad-c6-4-2-v ... 76353.html
ten teks mnie rozbawił
LPG w silnikach FSI, bardzo dobrze wpływa na silnik. Zasilanie gazem eliminuje powszechny problem zapychającego się kolektora dolotowego co zdarza się w każdym FSI zasilanym tylko benzyną.
Średnie spalanie tego auta z instalacją LPG wynosi ok 15-16 litrów LPG + 1,2-2 litrów benzyny. Taki wynik nie był możliwy w starszych konstrukcjach Audi V8, tamte jednostki minimalnie spalały blisko 22 litry.
A6 C6 ALLROAD i ściema handlarza
Wiekszych pierdól próżno czytac no ale ktos kto nie ma pojęcia o FSI łyknie na pewno a takich nie brakuje.
Dla uścislenia LPG z dotryskami to chyba ta V generacja i spalanie auta wyliczyć prosto-dzielimy spalanie na procenty,zostawiamy 30-35% benzyny a do 65-70% pozostałej PB dodajemy ok 20% i wychodzi nam spalanie LPG. FSI owszem sa to nowsze konstrukcje i zdrowe pala nieco mniej ale nie do przesady,poniewaz uciekające wraz z zapychającym sie dolotem koniki zwiekszaja zuzycie-taki absurd.
Niskiej jakości benzyna jaka czesto kupuja dla złudnej oszczędności Niemcy (E10,E5) zabija układ zasilania a nagary sa powodowane przekombinowanym systemem odm i egra.
Z FSI da sie zyć ale na pewno bedzie droższe od starych poczciwców bez bezpośredniego wtrysku.
Dla uścislenia LPG z dotryskami to chyba ta V generacja i spalanie auta wyliczyć prosto-dzielimy spalanie na procenty,zostawiamy 30-35% benzyny a do 65-70% pozostałej PB dodajemy ok 20% i wychodzi nam spalanie LPG. FSI owszem sa to nowsze konstrukcje i zdrowe pala nieco mniej ale nie do przesady,poniewaz uciekające wraz z zapychającym sie dolotem koniki zwiekszaja zuzycie-taki absurd.
Niskiej jakości benzyna jaka czesto kupuja dla złudnej oszczędności Niemcy (E10,E5) zabija układ zasilania a nagary sa powodowane przekombinowanym systemem odm i egra.
Z FSI da sie zyć ale na pewno bedzie droższe od starych poczciwców bez bezpośredniego wtrysku.
A nie VI generacja?uszek pisze:5 generacja to bezposredni wtrysk gazu do cylindra w stanie ciekłym. Toyoty fabrycznie to mialy
No ale nie bede sie tu kłócił bo szczerze to najmniejszy problem. Chodzi o to że dotryski nie sa wielką rewelacja a wtrysk bezpośreni jeszcze raczkuje i wymaga jakościowo dobrego gazu jakiego w PL próżno szukać.
Zagłebiając sie w FSi nie sa to wcale straszne silniki pod warunkiem wiekszej troski. Sam się zastanawiam nad swapem na V8 z RS5 ale to tylko luxne rozkminki jeszcze..