[D3 03 4.2MPI/LPG ] spalona opornica-rezystor dmuchawy
[D3 03 4.2MPI/LPG ] spalona opornica-rezystor dmuchawy
zjarało mi się to ustrojstwo wszystko już jest naprawione ale niestety pozostał ten smród spalenizny śmierdzi z nawiewów jak ze spalonej stodoły... a wiadomo że takiego zapachu ciężko jest się pozbyć. Macie może jakieś pomysły? domowe sposoby? ktoś to przerabiał? co zrobić żeby tak nie śmierdziało? psikać w filtr kabinowy Hugo Bossem?
Mam ten sam problem, rozwiązałeś kolego jak pozbyć się tego smrodu??? 😵
[ Dodano: 2017-04-15, 13:06 ]
Mam problem, spaliła mi się opornica dmuchawy ale tak aż stopiło wtyczkę od strony zasilania. Sprawdziłem dmuchawę podpiąłem bezpośrednio pod akumulator i działa Ok. Wymieniłem opornicę ale niestety dmuchawa nie działa, sprawdziłem bezpieczniki te na konsoli po bokach i są ok, jakieś sugestie co z tym dalej?????
[ Dodano: 2017-04-15, 13:06 ]
Mam problem, spaliła mi się opornica dmuchawy ale tak aż stopiło wtyczkę od strony zasilania. Sprawdziłem dmuchawę podpiąłem bezpośrednio pod akumulator i działa Ok. Wymieniłem opornicę ale niestety dmuchawa nie działa, sprawdziłem bezpieczniki te na konsoli po bokach i są ok, jakieś sugestie co z tym dalej?????
Taki błąd mam na klimie....
01844 - control module for fresh air blower (J126)
004 – No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 01100100
Faul Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 116
ta nowa...używka...no może faktycznie też do du...y
[ Dodano: 2017-04-16, 15:54 ]
A czy jest możliwość sprawdzenia czy jest przejście na kablach zasilających regulator dmuchawy, tzn miernikiem jakie powinny być napięcia na poszczególnych kablach? Bo na pewno były zwarte kable po wytopieniu izolacji przy wtyku i podejrzewam też że gdzieś mogło to narobić bałaganu, tylko że wtedy chyba powinno spalić bezpiecznik. No i gdzie jest wpięty kabel idący do tego regulatora....
01844 - control module for fresh air blower (J126)
004 – No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 01100100
Faul Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 116
ta nowa...używka...no może faktycznie też do du...y
[ Dodano: 2017-04-16, 15:54 ]
A czy jest możliwość sprawdzenia czy jest przejście na kablach zasilających regulator dmuchawy, tzn miernikiem jakie powinny być napięcia na poszczególnych kablach? Bo na pewno były zwarte kable po wytopieniu izolacji przy wtyku i podejrzewam też że gdzieś mogło to narobić bałaganu, tylko że wtedy chyba powinno spalić bezpiecznik. No i gdzie jest wpięty kabel idący do tego regulatora....
nie doczytałeś.....dmuchawę tak właśnie sprawdzałem i ona jest sprawna, problem tkwi w regulatorze dmuchawy. Ma ktoś rozpiskę kabli na wtyczce od regulatora... 1,2,3,4 są i który od czego?
[ Dodano: 2017-04-17, 22:35 ]
Doszedłem że:
1 - nie wiem
2 - napięcie z solar dachu (+)
3 - nie wiem
4 - masa (-)
U mnie brak napięcia na 1
Na 2 jest w garażu przy oświetleniu 8V więc działa solar i przychodzi prąd
Na 3 jest napięcie 12V nawet jak zmieniam na panelu klimatronika prędkość nawiewu
Martwi mnie brak prądu na 1......gdzie wpięta jest ta wiązka co przychodzi do regulatora dmuchawy?????
[ Dodano: 2017-04-18, 10:35 ]
Dla ułatwienia foto wtyczki
[ Dodano: 2017-04-22, 09:08 ]
Dla potomnych :
Brak prądu na kablu zasilanie z akumulatora (terminal 30) z powodu spalonego bezpiecznika takiego dużego 30A zlokalizowany pod tapicerką w nogach pasażera był powodem mojego problemu.
Teraz jak usunąć ten smród spalenizny???? Z wentylacji
[ Dodano: 2017-04-17, 22:35 ]
Doszedłem że:
1 - nie wiem
2 - napięcie z solar dachu (+)
3 - nie wiem
4 - masa (-)
U mnie brak napięcia na 1
Na 2 jest w garażu przy oświetleniu 8V więc działa solar i przychodzi prąd
Na 3 jest napięcie 12V nawet jak zmieniam na panelu klimatronika prędkość nawiewu
Martwi mnie brak prądu na 1......gdzie wpięta jest ta wiązka co przychodzi do regulatora dmuchawy?????
[ Dodano: 2017-04-18, 10:35 ]
Dla ułatwienia foto wtyczki
[ Dodano: 2017-04-22, 09:08 ]
Dla potomnych :
Brak prądu na kablu zasilanie z akumulatora (terminal 30) z powodu spalonego bezpiecznika takiego dużego 30A zlokalizowany pod tapicerką w nogach pasażera był powodem mojego problemu.
Teraz jak usunąć ten smród spalenizny???? Z wentylacji
Miałem dokładnie to samo. Bezpiecznik o którym pisze kolega został także wymieniony.
Chodzi dokładnie o ten zielony przeźroczysty plastikowy
Jestem także po ozonowaniu klimatyzacji.
Przy okazji sprawdzona szczelność no i okazało się że z wymaganych 620g czynnika R134a miałem zaledwie 380. Tak więc ubytek uzupełniony i zobaczymy co to dalej z tego będzie po tym ozonie.
Chodzi dokładnie o ten zielony przeźroczysty plastikowy
Jestem także po ozonowaniu klimatyzacji.
Przy okazji sprawdzona szczelność no i okazało się że z wymaganych 620g czynnika R134a miałem zaledwie 380. Tak więc ubytek uzupełniony i zobaczymy co to dalej z tego będzie po tym ozonie.