części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 97 3.7PB/LPG ] problem z błędem

Awatar użytkownika
dariuszmuzyka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 13 gru 2010, 22:49
Lokalizacja: Olsztyn

[D2 97 3.7PB/LPG ] problem z błędem

Post autor: dariuszmuzyka » 14 sie 2014, 21:43

Witam serdecznie. Mam od dluzszego czasu problem z sygnalem obciazenia. Gdy bląd wyskoczy na zegarach swieci sie abs i esp i skrzynia wchodzi w tryb awaryjny przez co nie dziala tiptronic i silnii delikatnie kuleje z powodu nie dzialajacych czujnikow. Po podlaczeniu do vaga pokazuje bledy w abs i skrzyni sygnal obciazenia i w silniku przeplywomierz niskie napiecie. Bledy nigdy nie wyskoczyly podczas jazdy, tylko przy odpaleniu i czesto po kilku minutach wszystko wraca do normy. Jeszcze dodam ze mam czesto problem z polaczeniem sie ze syerownikiem abs po wyskoczeniu bledow. Nie wiem czy to ma znaczenie bo u kolegi tez jest problem z polaczeniem za pierwszym trzeba prubowac kilka razy. Przeplywka sprawdzona, na maksa daje okolo 96gram. Jak myslicie co moze byc przyczyna? Bujam sie z tym juz od paru lat i nie moge dojsc ocb. Prosze o pomoc. Pozdrawian

SenatorS8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 gru 2013, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SenatorS8 » 15 sie 2014, 09:54

w jakim momecie masz te 96 gram?

ernesto

Re: problem z błędem

Post autor: ernesto » 15 sie 2014, 13:01

dariuszmuzyka pisze:Przeplywka sprawdzona, na maksa daje okolo 96gram.
Znaczy się przy pedale wduszonym w dywanik ? Bo z tego co piszesz to tak. Chyba troszkę przy mało.

Awatar użytkownika
dariuszmuzyka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 13 gru 2010, 22:49
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: dariuszmuzyka » 16 sie 2014, 12:19

Witam, pomylilem sie tak przy 5500 mam 196g :) mam 230konny silnik i slyszalem ze to jest ok.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 16 sie 2014, 12:31

Przy 230KM powinno być 184g/s, więc jest dobrze.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
dariuszmuzyka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 13 gru 2010, 22:49
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: dariuszmuzyka » 17 sie 2014, 09:04

Jeśli przepltwka jest ok to co moze powodowac wywalenie tego bledu obciazenia w absie i skrzyni, oraz niskiego napiecia na przeplywce?

Pepeka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 265
Rejestracja: 11 sty 2012, 12:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Pepeka » 17 sie 2014, 12:54

wizyta u elektryka , pomierzyć baterię , prąd rozruchu , rozrusznik (opory , straty), sprawdzic połączenia elektryczne ( dużoprądowe) od aku do rozrusznika i masowe . Naprawić oczyścić połączenia ew. wymienić baterię i będzie o.k.
Złego diabli nie biorą ...

Awatar użytkownika
dariuszmuzyka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 13 gru 2010, 22:49
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: dariuszmuzyka » 17 sie 2014, 18:51

Akumulator wymieniony, alternator regenerowany takze to jest si, rozrusznika nie ruszalem. Ciekawe czy rozrzad ma cos do tego? Kable sprawdze. Dziwne jest to ze nie zawsze wyskakuja te bledy. Jak jest wszystko ok to pod kierownica slychac po 2 sek od odpalenia pstrykniecie chyba jakiegos przekaznika a jak wyskocza to nie slychac tego pstrykniecia. Sa tam jakies przekazniki. Jak tak to ma ktos opis?

Pepeka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 265
Rejestracja: 11 sty 2012, 12:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Pepeka » 18 sie 2014, 08:43

no to sprawdź prąd jaki jest w instalacji podczas rozruchu , jeśli spada ponizej 12 v to wiele elementów bedzie łapać błędy. Jeśli bateria jest nowa i sprawna ( to nie jest równoznaczne )to
sprawdź jak wspomniałem połączenia elektryczne między innymi pod pasażerem, nakole prawa strona , punkt masy rozrusznika no i jego samego.
Przekaźniki - powyjmuj co znajdziesz- zwróc uwagę na stan nóżek , gniazd , przewodów itd..
Złego diabli nie biorą ...

Awatar użytkownika
dariuszmuzyka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 13 gru 2010, 22:49
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: dariuszmuzyka » 23 sie 2014, 22:24

Spoko dzieki wielkie, sprawdze to i zobaczymy.

tur
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 2
Rejestracja: 04 wrz 2014, 09:25
Lokalizacja: Kielce

Post autor: tur » 04 wrz 2014, 09:40

Witam serdecznie. Mam problem z sygnalem obciazenia. na zegarach swieci sie abs i esp czały czas i skrzynia wchodzi w tryb awaryjny przez co nie dziala tiptronic i silnik.Szukam przepływki o takich nr f 00c 2g2 041 ale nigdzie nie moge dostać moze ktos sie zna i zastopic ja jakims innym nr posiadam auto od 2 tygodni dzieki za pomoc
Tur

ernesto

Post autor: ernesto » 04 wrz 2014, 10:25

[center]tur, [/center]


<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p

Pozdrawiam ernesto.
Ostatnio zmieniony 01 sty 2015, 12:57 przez ernesto, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
dariuszmuzyka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 13 gru 2010, 22:49
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: dariuszmuzyka » 01 sty 2015, 11:44

Problem rozwiązany!!!! :) wyobraźcie sobie że błąd obciążenia i przepływkę wywalało bo uszkodzony był przekaźnik pod nogami kierowcy, wymieniłem je wszystkie bo nie znalazłem opisu i błędy już nie wyskakują :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl