części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 98 4.2PB/LPG ] Sterownik silnika

ajaxdg
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 28 mar 2015, 00:17
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

[D2 98 4.2PB/LPG ] Sterownik silnika

Post autor: ajaxdg » 09 sie 2016, 10:17

Witam, mam problem na 90% ze sterownikiem silnika. Przepływomierz mam nowy - ciągle wywala jego błąd - zbyt wysoka wartość. Mechanik mierzył napięcie na wtyczce, raz go nie było raz spadało. Raz trzymało chyba 4,8V.

Podejrzenie pada na sterownik silnika

Potrzebuję opis pinów do tego sterownika, pomożecie?

[ Dodano: 2016-08-09, 10:17 ]
Chodzi mi o piny odpowiadające za przepływomierz

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 09 sie 2016, 21:34

Schematy elektryczne silnika, na stronie 11, przepływomierz - G70: http://www.mediafire.com/download/4sjzi ... ryczne.pdf

Opis typu przepływomierza stosowanego w D2 preFL: http://www.mediafire.com/download/qr6np ... 2/hfm2.pdf
Four rings to rule them all

ajaxdg
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 28 mar 2015, 00:17
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: ajaxdg » 01 wrz 2016, 13:31

Dziś jeszcze raz diagnozowałem, przepływomierz podaje normalne wartości, jednak po chwili, przy 2500 obrotach. Na vagu pokzauje jedną wartość w okolicy 6 g/s a druga wartośc skacze do 16g/s. Napięcia na przepływomierzu są dobre.

Diagnoza sterownik silnika - przekaźnik analogowo cyfrowy. Do tego wyskoczył błąd w skrzyni 18258

oddam sterownik we wtorek do naprawy, zobaczę ile będą chcieli za naprawę

[ Dodano: 2016-09-01, 13:31 ]
Oddałęm auto do fachowca, nie stwierdził usterki sterownika a tylko rozjechane dawki paliwowe. Jak stwierdził, "przywrócił ustawienia fabryczne", wyregulował mieszankę i jak narazie problem znikł......

Czyli nie warto ślepo podążać za błędami z vaga..

Gość

Post autor: Gość » 01 wrz 2016, 14:24

Vag to podpowiadacz a nie wyrocznia. LPG sobie ogarnij bo masz syf przez nie.

ajaxdg
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 28 mar 2015, 00:17
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: ajaxdg » 01 wrz 2016, 15:49

No tak stwierdził ten elektronik, że przez lpg się wszystko rozjechało...

Gość

Post autor: Gość » 01 wrz 2016, 17:19

I dalej się rozjedzie jak bedziesz na lpg jeżdził nie ogarniętym

ajaxdg
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 28 mar 2015, 00:17
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: ajaxdg » 02 wrz 2016, 22:40

po ustawnieuniu i dwóch dniach przerwy, auto znó szalało, gaśnie, tryb awaryjny, zalewa go...

nie uwierzycie... nie wiem czy to powód... rozebrałem dziś cewki, wyciągnąłem świece, byłe czarne - przez to pewnie że silnik zalewało... złożyłem wszystko do kupy.. i jak na razie problemy zniknęły ;)

czyżby słabo dokręcone świece z prawej strony? gwint świec był mokry od oleju - do wysokości stożka świecy... hmmm

Obrazek

ernesto

Post autor: ernesto » 05 wrz 2016, 02:18

ajaxdg pisze: gwint świec był mokry od oleju - do wysokości stożka świecy
Raczej oleju nie powinno tam być. Pewnie cieknie po zaworach.
Jeśli porządnie nie ogarniesz lpg to problem będzie powracał co jakiś czas. Nie ma reguły na to.

ajaxdg
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 49
Rejestracja: 28 mar 2015, 00:17
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: ajaxdg » 08 wrz 2016, 12:53

Zły trop, auto z powrotem wylądowało u elektronika. W dalszym ciągu zbyt wysoki sygnał przepływomierza, Auto czasami jeździ dobrze a czasami przy odpalaniu dławi się i przechodzi w tryb awaryjny. Dotyczy to PB, lpg nie ma tu nic do gadania

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl