Witam
parę dni temu czekałem na kobitę przed sklepem na parkingu, podjechał koleś identyczną Niunią jak moja, wyłączył silnik, wysiadł i poszedł na zakupy. Ja oczywiście poszedłem oko zawiesić i jak tylko otworzyłem drzwi usłyszałem, że u kolesia pracuje wentylator elektryczny w silniku; popracował z kilka minut i się wyłączył.
A teraz do rzeczy - u mnie jak załączy się wentylator elektryczny w silniku jak zgaszę silnik i wyciągnę kluczyk to się zatrzymuje. Teraz moje pytanie czy tak ma być czy ma pracować jak u kolesia co stał obok bo zgłupiałem. W autkach, które miałem przed 8 były tylko elektryczne i po wyłączeniu silnika chodziły jeszcze jakiś czas a jak to wygląda w 8 ??
[D2 96 4.2PB/LPG ] Wentylator elektryczny
Może było akurat ciepło i zostawił włączoną klimę , ja też tak robię , pochodzi z 5 minut i się wyłącza .robsonik4 pisze:usłyszałem, że u kolesia pracuje wentylator elektryczny w silniku; popracował z kilka minut i się wyłączył
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
maciu, ja byłem wręcz przekonany że jak masz kluczyk wyciągnięty ze stacyjki i nadusić reset na klimatroniku to że odpalam w ten sposób klimę na postoju :shock:
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.