Witam,
Mam pewien problem, vag stwierdził ,że mam nieszczelność w układzie centralnego. Generalnie pompa pracuje trochę głośno i ok 2s ale nie wiem, może to normalne. Zauważyłem że przy otwartej klapie bagażnika gdy zazbroję zamek owszem zamyka się ale już po chwili nie ma ciśnienia i mogę go spokojnie palcem cofnąć. Po dojściu do pompy okazało się że zaraz po skończeniu zamykania zamków pompa syczy wypuszczając powietrze przez obudowę (przez szczeliny). Po rozebraniu zauważyłem że w środku jest T-konektor, jedna jego strona prowadzi do wężyków i dalej do auta a druga wisi w powietrzu. Czy ktoś się orientuje cz tak powinno być i czy pompa powinna się rozprężać czy jednak trzymać to ciśnienie. Bo nie wiem czy powinienem dalej rozbebeszać resztę auta. Będę wdzięczny za każdą wskazówkę
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 99 4.2PB/LPG ] Nieszczelna pompka centralnego
Zostaje wymienić pompkę ;-)Miskov51 pisze:Przypominam że mi powietrze ucieka z pompki, układ klapy bagażnika jest szczelny.
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Mam do sprzedania pompkę centralnego do po-lifta... looknij tu i sprawdź numer: http://www.a8team.pl/topics32/6836.htm
Jakbyś ją chciał to pisz do mnie na PW lub dzwoń.
Jakbyś ją chciał to pisz do mnie na PW lub dzwoń.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-