Vita i pozdrawiam wszystkich a problem u mnie jest taki :
po przejechaniu od kupna jakies 5000 km w pewnym momencie zapalila sie kontrolka w ksztalcie klucza w kolerze czerwonym na fis i samochodu nie dalo sie uruchomic po zgaszeniu . ADAC powiedzialo ze to wina akku ale po zmianie akku nic sie nie zmienilo . Czy ktos ma jakis pomysl bo juz 2 dni walcze z tym . Pozdrawiam wszystkich i dziekuje za zainteresowanie.
![]() |
![]() |
![]() |
[D3 05 4.2TDI ] Czerwony kluczyk na fis
Re: Czerwony kluczyk na fis
Skoro 2 dni walczysz to podejrzewam, że auto nie ma pełnej KESSY i przycisku START/STOPTajson pisze:po przejechaniu od kupna jakies 5000 km w pewnym momencie zapalila sie kontrolka w ksztalcie klucza w kolerze czerwonym na fis i samochodu nie dalo sie uruchomic po zgaszeniu . ADAC powiedzialo ze to wina akku ale po zmianie akku nic sie nie zmienilo . Czy ktos ma jakis pomysl bo juz 2 dni walcze z tym . Pozdrawiam wszystkich i dziekuje za zainteresowanie.
Na moje oko uwalona stacyjka lub jej wiązka elektryczna lub sterownik KESSY.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
0003
Vita i dziekuje za szybka odpowiedz blad wydaje sie standardowy czyli 0003 zwarcie pojawie sie na imo kozystam z Delphi
[ Dodano: 2017-07-31, 16:17 ]
Dzis autem postanowilem przejechac do servisu AUDi po 10 km zgaslo podswietlanie zegarow i jakiekolwiek funkcje tacho znikly ,czyli ani obrotow ani predkosci tem itp. ale co dziwne silnik dalej chodzil i auto jechalo. W servisie zostawiony i oczekiwanie na tel. godz 14 dzwoni pan z servisu i mowi 1750 euro a dlaczego a dlatego ze zapchal sie odplyw wody woda szla do kabiny i wszystko szlag trafil . Wiec koledzy radze posprawdzac czy czasem syf sie gdzies w odplywie nieuzbieral i nie leje sie na sterowniki . Pozdrawiam wszystkich i dziekuje za pomoc.
[ Dodano: 2017-07-31, 16:17 ]
Dzis autem postanowilem przejechac do servisu AUDi po 10 km zgaslo podswietlanie zegarow i jakiekolwiek funkcje tacho znikly ,czyli ani obrotow ani predkosci tem itp. ale co dziwne silnik dalej chodzil i auto jechalo. W servisie zostawiony i oczekiwanie na tel. godz 14 dzwoni pan z servisu i mowi 1750 euro a dlaczego a dlatego ze zapchal sie odplyw wody woda szla do kabiny i wszystko szlag trafil . Wiec koledzy radze posprawdzac czy czasem syf sie gdzies w odplywie nieuzbieral i nie leje sie na sterowniki . Pozdrawiam wszystkich i dziekuje za pomoc.
Re: 0003
Wszystko szlag trafił tzn. co dokładnie?...Tajson pisze:... godz 14 dzwoni pan z servisu i mowi 1750 euro a dlaczego a dlatego ze zapchal sie odplyw wody woda szla do kabiny i wszystko szlag trafil .
Bo jak wszystko to te 1750€ za wszystkie sterowniki to jakoś zdecydowanie za mało

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
co dokladnie
Jakies 2 sterowniki robocizna i suszenie w audi tyle kosztuje. Jak odbiore w czwartek to dam znac co dokladnie .
Woda z klimatyzacji poszla? Tzn saczki byly niedrozne?
Nie dalbym tyle $$$ na 'jakies sterowniki'
Niedawno wymienialem asystenta pasa ruchu. Na allgero kupile oba sprawne za 600zl zas w Audi chcieli ok 700Eur za sztuke! takze w tej cenie to moga byc naprawde male pierdoly.
Niech Ci zrobia diagnostyke tylko a sterowniki sam wymienisz i przynajmniej sie cos dowiesz.
Nie dalbym tyle $$$ na 'jakies sterowniki'
Niedawno wymienialem asystenta pasa ruchu. Na allgero kupile oba sprawne za 600zl zas w Audi chcieli ok 700Eur za sztuke! takze w tej cenie to moga byc naprawde male pierdoly.
Niech Ci zrobia diagnostyke tylko a sterowniki sam wymienisz i przynajmniej sie cos dowiesz.