[D3 06 4.2TDI ] Audi A8 D3 Problem z dmuchawą
[D3 06 4.2TDI ] Audi A8 D3 Problem z dmuchawą
Witam! Wyłączyłem klimę na off i po włączeniu zaśmierdziało spalonym i cisza nic nie dmucha z kratek. Nie można się połączyć komputerem bo wyskakuje brak komunikacji.Rozebrałem plastiki i podłączyłem inna dmuchawę i dalej cisza. Co to może być ? Rezystor czy może bezpiecznik gdzieś się spalił ? Sprawdzałem bezpieczniki w konsoli i tam niby wszystko ok.W bagażniku także.Czy są jeszcze gdzieś bezpieczniki? Sprawdzilem na krotko wentylator dziala.
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2018, 18:23 przez lazi100, łącznie zmieniany 3 razy.
Re: Audi A8 D3 Problem z dmuchawą
Moim zdaniem już od pewnego czasu wentylator nawiewu nie działał poprawnie ale albo nie zastało to zauważone albo zostało zbagatelizowane.lazi100 pisze:Wyłączyłem klimę na off i po włączeniu zaśmierdziało spalonym i cisza nic nie dmucha z kratek.
A skutki takich zaniedbań mogą być takie - coś takiego trafiło do mnie do zrobienia.
Dla objaśnienia - całe podszybie spalone ze wszystkim praktycznie co tam jest. Obudowa zespołu nawiewów, wiązki elektryczne, wygłuszenia itd. itp.
Masakra
Z czym nie możesz się połączyć?... z wentylatorem?lazi100 pisze:Nie można się połączyć komputerem bo wyskakuje brak komunikacji.
A prąd gdzie znika?lazi100 pisze:podłączyłem inna dmuchawę i dalej cisza. Co to może być ? Rezystor czy może bezpiecznik gdzieś się spalił ? Sprawdzałem bezpieczniki w konsoli i tam niby wszystko ok.W bagażniku także.Czy są jeszcze gdzieś bezpieczniki? Sprawdzilem na krotko wentylator dziala.
A miernika używałeś?
Pewnie moduł sterujący pracą wentylatora padł jak wszystko inne jest ok.
Ostatnio zmieniony 30 paź 2018, 10:18 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- orkaskawina
- Super Klubowicz
- Posty: 627
- Rejestracja: 25 lis 2012, 11:57
- Lokalizacja: Skawina
Panowie podepnę się
Wymieniłem szczotki ponieważ miałem błąd , po wymianie błąd zniknął tylko Co wsadziłem zwykłe szczotki i to chyba był błąd ponieważ nie mam teraz tak mocnych obrotów na 12 wieje jak na 4 może 5 .Zastanawiam się czy te szczotki się jeszcze dotrą czy po prostu oryginalne mają domieszkę miedzi i przewodzą większy prąd.
Wymieniłem szczotki ponieważ miałem błąd , po wymianie błąd zniknął tylko Co wsadziłem zwykłe szczotki i to chyba był błąd ponieważ nie mam teraz tak mocnych obrotów na 12 wieje jak na 4 może 5 .Zastanawiam się czy te szczotki się jeszcze dotrą czy po prostu oryginalne mają domieszkę miedzi i przewodzą większy prąd.
Coś poszło nie tak. A może komutator już mocno wytarty.orkaskawina pisze:Wymieniłem szczotki ponieważ miałem błąd , po wymianie błąd zniknął tylko Co wsadziłem zwykłe szczotki i to chyba był błąd ponieważ nie mam teraz tak mocnych obrotów na 12 wieje jak na 4 może 5 .
Też kiedyś zmieniałem szczotki w swoim wentylatorze ale efekt końcowy był niezbyt zadowalający i finalnie kupiłem cały wentylator z auta bez szyberdachu z rocznika 2008.
Szczotki to należałoby chyba wstępnie dotrzeć pod kształt komutatoraorkaskawina pisze:Zastanawiam się czy te szczotki się jeszcze dotrą czy po prostu oryginalne mają domieszkę miedzi i przewodzą większy prąd.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- orkaskawina
- Super Klubowicz
- Posty: 627
- Rejestracja: 25 lis 2012, 11:57
- Lokalizacja: Skawina
-
- Forum Audi A8
- Posty: 8
- Rejestracja: 26 cze 2018, 16:52
- Lokalizacja: Warszawa