![]() |
![]() |
[D3 ALL ] Wycieraczki czy to może być silniczek/sterownik
[D3 ALL ] Wycieraczki czy to może być silniczek/sterownik
Witam mam taki problem że po włączeniu wycieraczek nie mogę ich wyłączyć muszę kilka razy manetki góra dół góra dół i czasami uda się je wyłączyć kupiłem nowego pająka wymienili mi go ale to nic nie pomogło dalej jest problem z wyłączeniem wycieraczek ma ktoś jakiś pomysł?
No cóż, elektryki do A8 D3 jeszcze nie zgłębiałem, ale pod osłoną przekaźników powinieneś mieć opis. Raczej powinien być 373. Wypnij go z tablicy przekaźników i zobacz czy będzie to samo się działo.Driv33r pisze:Hmm ale czy napewno to to poczekam na opinie innych może ktoś bd wiedzial lub miał podobny problem
[ Dodano: 2016-04-27, 15:26 ]
Ale jakie oznaczenie ma ten przekaznik 373 czy 190 ich jest masa odpowiedzialnych za wycieraczki tylko który to wie ktoś może?
Tutaj kolega się dopytywał, ale nikt nie był chętny do odpowiedzi:
http://www.a8team.pl/1d3-03-42mpi-przek ... t10545.htm
Obstawiam sterownik wycieraczek czyli silnik.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Witam pomogło wyciągniecie przekaźnika i włożenie go od nowa ;-) dzięki VAGowner Leci do Ciebie "Pomógł" odemnie ;-)
[ Dodano: 2016-05-02, 22:15 ]
poprawka pomogło na dzień znowu to samo myśle ze jednak FOSS ma racje sterownik bd do wymiany dużo roboty przy tym żeby się dostać tam ? poradzę sobie samemu ?
[ Dodano: 2016-05-02, 22:15 ]
poprawka pomogło na dzień znowu to samo myśle ze jednak FOSS ma racje sterownik bd do wymiany dużo roboty przy tym żeby się dostać tam ? poradzę sobie samemu ?
Trochę roboty z tym jest.Driv33r pisze:poprawka pomogło na dzień znowu to samo myśle ze jednak FOSS ma racje sterownik bd do wymiany dużo roboty przy tym żeby się dostać tam ? poradzę sobie samemu ?
Wg. mnie do zwalenia wycieraczki, podszybie, rozpórka przedniego zawieszenia i na końcu mechanizm z silnikiem.
A jak cały mechanizm będzie na wierzchu to przy okazji polecam rozebrać i go przesmarować... tak zapobiegawczo.
Podobno ktoś robił to na samochodzie... ale ja tak sprawnych rąk nie mam.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- Adrianplock
- Forum Audi A8
- Posty: 180
- Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
- Lokalizacja: Płock