![]() |
![]() |
![]() |
[D3 04 4.2MPI ] Kilka pytań po zakupie
[D3 04 4.2MPI ] Kilka pytań po zakupie
Witam niedawno stałem się posiadaczem a8 d3 przerobionej na polift, szczerze nie ogarniam tego auta i stąd moje pytania :mrgreen:
-auto jedzie 220km/h i nic więcej, czuć że chce ale nie może (jakaś blokada?)
-światła dzienne mam zaznaczone w menu komputera ale nie świecą na żadnej z pozycji pokrętła świateł (auto posiada lampy z bixenonem i doświetlaniem zakrętów)
-wyświetla mi się błąd: tyre pressure system malfunction, o co kaman ?
z góry wielkie dzięki za pomoc ;-)
-auto jedzie 220km/h i nic więcej, czuć że chce ale nie może (jakaś blokada?)
-światła dzienne mam zaznaczone w menu komputera ale nie świecą na żadnej z pozycji pokrętła świateł (auto posiada lampy z bixenonem i doświetlaniem zakrętów)
-wyświetla mi się błąd: tyre pressure system malfunction, o co kaman ?
z góry wielkie dzięki za pomoc ;-)
Na pozycji auto nie ważne czy jest dzień czy noc świeci się xenon i podświetlenie deski rozdzielczej w samochodzie.....zauważyłem że te żarówki które powinny być od dziennych włączają się gdy pociągnę do siebie przełącznik świateł drogowych ( czyli mignięcie chwilowe światłami drogowymi) a jak ją odepchnę to się zaświeca bixenon (światła długie xenon) :evil:
..::LONGEEEEER::..
eeee kodowanie nic nie zmieni bo sterowniki z pierwszych lat produkcji d3 nie ogarniały oświetlenia DRL dopiero od wprowadzenia modelu w12 bodaj się pozmieniało.
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Ze światłami dziennymi prosta sprawa.
Pozycja "AUTO" na przełączniku świateł oznacza że auto wyposażone jest w czujnik świateł - wtedy też na MMI jest możliwość włączenia świateł do jazdy dziennej ale... nie oznacza to że auto fabrycznie w takowe światła jest wyposażone.
Wszystko zależy od lamp na których auto wyjechało fabrycznie przy czym te z początku produkcji nie miały w reflektorach wydzielonej żarówki do świateł dziennych, później w miejscu halogenowej żarówki od świateł drogowych montowano żarówkę małej mocy z dużą bańką a dopiero razem z modelem W12 weszła opcja świateł LED.
Należy też być świadomym że światła dzienne i ich rodzaj zawsze był opcją dodatkową za dopłatą więc nie wszystkie auta to mają.
W aucie o którym mowa jest powyżej prawdopodobnie lampy są prawidłowe, takie na jakich wyjechał fabrycznie tylko w wersji europejskiej - po ustawieniu w MMI świateł dziennych włączonych auto, z braku wydzielonych świateł dziennych świeci xenonem i tak jest to zrobione fabrycznie.
Można pokusić się jeszcze o sprawdzenie kodowania sterowników za to odpowiedzialnych ale cudów bym się nie spodziewał bo jeżeli lampa nie ma oddzielnej żarówki do świateł dziennych to nie ma czym świecić.
W tym konkretnym aucie bawiąc się kodowaniem sterowników można zmienić tylko tak aby na światłach dziennych włączonych i przełączniku świateł ustawionych w pozycji "AUTO" w dzień komputer włączał światła przeciwmgielne a w nocy włączał xenony... ale w tej konfiguracji niestety tylne lampy zawsze się świecą i zawsze świeci się podświetlenie deski rozdzielczej.
Pozycja "AUTO" na przełączniku świateł oznacza że auto wyposażone jest w czujnik świateł - wtedy też na MMI jest możliwość włączenia świateł do jazdy dziennej ale... nie oznacza to że auto fabrycznie w takowe światła jest wyposażone.
Wszystko zależy od lamp na których auto wyjechało fabrycznie przy czym te z początku produkcji nie miały w reflektorach wydzielonej żarówki do świateł dziennych, później w miejscu halogenowej żarówki od świateł drogowych montowano żarówkę małej mocy z dużą bańką a dopiero razem z modelem W12 weszła opcja świateł LED.
Należy też być świadomym że światła dzienne i ich rodzaj zawsze był opcją dodatkową za dopłatą więc nie wszystkie auta to mają.
W aucie o którym mowa jest powyżej prawdopodobnie lampy są prawidłowe, takie na jakich wyjechał fabrycznie tylko w wersji europejskiej - po ustawieniu w MMI świateł dziennych włączonych auto, z braku wydzielonych świateł dziennych świeci xenonem i tak jest to zrobione fabrycznie.
Można pokusić się jeszcze o sprawdzenie kodowania sterowników za to odpowiedzialnych ale cudów bym się nie spodziewał bo jeżeli lampa nie ma oddzielnej żarówki do świateł dziennych to nie ma czym świecić.
W tym konkretnym aucie bawiąc się kodowaniem sterowników można zmienić tylko tak aby na światłach dziennych włączonych i przełączniku świateł ustawionych w pozycji "AUTO" w dzień komputer włączał światła przeciwmgielne a w nocy włączał xenony... ale w tej konfiguracji niestety tylne lampy zawsze się świecą i zawsze świeci się podświetlenie deski rozdzielczej.
Ostatnio zmieniony 05 sty 2013, 22:57 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Nie. została włączona poprzez zmiane kodowania. Fabrycznie jest wyłączona bo w latach produkcji naszych aut nie było obowiązku całodobowego oświetlenia, natomiast w krajach gdzie taki obowiązek występował była włączana. Można nawet zakodować by się halogeny włączały jako dzienneSimone331 pisze:Ostała się po oryginalnych lampach.RafiPl pisze:Hmmm to tak myślę do czego jest opcja w komputerze w zakładce oświetlenie zewnętrzne ,,światła dzienne,,

[ Dodano: 2013-01-05, 23:00 ]
no nie foss

Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.