![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] Odpychanie sączków klimatyzacji
- mdamian
- Super Klubowicz
- Posty: 2817
- Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
- Lokalizacja: 3-miasto
[D2 ALL ] Odpychanie sączków klimatyzacji
Rysunki pokazują jak dostać się do sączków Klimatyzacji , w momencie jak masz mokre nogi na zakręcie , dużo osób szuka i pyta o to samo , więc wkleję tutaj link do zdjęć jak się dostać do tych sączków .
Sączki są koloru pomarańczowego
http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... rains.html
Sączki są koloru pomarańczowego
http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... rains.html
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

- mdamian
- Super Klubowicz
- Posty: 2817
- Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
- Lokalizacja: 3-miasto
Unknown, Ja u siebie wziąłem przewód elektryczny jednożyłowy ( około 0.5 m długości , musi być elastyczny ) i przepchałem te sączki .
Patent na wodę , polecam półtora litrową butelkę , obciąć szyjkę i podkładając pod sączek , to drugą ręką ściągam go z tego króćca .
Patent na wodę , polecam półtora litrową butelkę , obciąć szyjkę i podkładając pod sączek , to drugą ręką ściągam go z tego króćca .
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

- sylwekr
- Super Klubowicz
- Posty: 755
- Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
- Lokalizacja: Łowicz
Słuchajcie, a jak u was jest z odpływem tej wody. Ja odpływy czyściłem ze 2 lata temu, i niby drożne, ale jak postawię auto w garażu to woda jeszcze jakiś czas skapuje i zawsze robi się mała kałuża. Czy to normalne ? Bo tej wody jeszcze tyle zawsze "ukapie", że 2-3 dni trzeba aby wyschła, a jak jeżdżę autem często to mokro w garażu cały czas.
- mdamian
- Super Klubowicz
- Posty: 2817
- Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
- Lokalizacja: 3-miasto
sylwekr, To jest normalne , różnica temperatury klimatyzacji , a temperaturą otoczenia jest zawsze inna i będzie się skraplać ( w chłodniejsze dni mniej w cieplejsze bardziej )
Jak miałem zapchane sączki , kiedy wodę spuszczałem z tych sączków to z dobry 1 Litr .
Ale to było z dobre 3 miesiące się zbierała , a ile tej wody miałem już wylane na podłogę to tego nikt nie wie .
W ciepłe dni to ta woda potrafi ciurkiem lecieć , to jest normalny objaw .
Jak miałem zapchane sączki , kiedy wodę spuszczałem z tych sączków to z dobry 1 Litr .
Ale to było z dobre 3 miesiące się zbierała , a ile tej wody miałem już wylane na podłogę to tego nikt nie wie .
W ciepłe dni to ta woda potrafi ciurkiem lecieć , to jest normalny objaw .
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

- sylwekr
- Super Klubowicz
- Posty: 755
- Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
- Lokalizacja: Łowicz
Wiem, że to normalne, że woda skrapla się i musi zostać odprowadzona. Tylko, że np w żony aucie, jak się zatrzyma auto parę kropli jeszcze zleci, a u mnie to tej wody sporo więcej jeszcze zlatuje i przez dłuższy czas. Zatem w aucie żony albo lepiej zrobione jest odprowadzenie skroplin i one na bierząco skapują dlatego po postawieniu tylko pojedyńcze krople jeszcze zlecą, a A8 to jeszcze leci i leci, albo u mnie jeszcze coś jest nadal nie tak że tej wody tyle jeszcze leci. Stąd moje pytanie ile i jak długo u was skapuje z klimatyzacji po postawieniu auta. Mnie trochę wkurza niemal ciągła mokra plama w garażu. Wcześniej miałem 2 A4 ki i w żadnej tyle wody nie zlatywało po postawieniu, zatem albo A8 tak ma, albo u mnie tak jest ???
- mdamian
- Super Klubowicz
- Posty: 2817
- Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
- Lokalizacja: 3-miasto
A bierzesz pod uwagę to , że układ klimatyzacji masz u siebie 2 razy taki ( 2 strefy ) jak u żony ??sylwekr pisze:np w żony aucie, jak się zatrzyma auto parę kropli jeszcze zleci, a u mnie to tej wody sporo więcej jeszcze zlatuje i przez dłuższy czas.
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Damian ma rację ,wystarczy w gorący dzień zaobserwować gdzieś na trasie gdzie zatrzymujemy się aby odpocząć np. na stacji paliw gdzie wcześniej jechaliśmy non stop na klimie po paru minutach postoju pod autem pojawi się dość spora kałuża wody i to jest normalne .Myślę że na prawdę nie ma się czym absorbować .
- Unknown
- Forum Audi A8
- Posty: 244
- Rejestracja: 14 sie 2010, 13:32
- Lokalizacja: Wrocław
- mdamian
- Super Klubowicz
- Posty: 2817
- Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
- Lokalizacja: 3-miasto
Unknown, Na deszczówkę to masz odpływy na podszybiu , te pomarańczowe gumowe kolanka to są od klimy .
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
- Unknown
- Forum Audi A8
- Posty: 244
- Rejestracja: 14 sie 2010, 13:32
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
[D2 ALL ] Odpychanie sączków klimatyzacji
Po chłopsku mówiąc tak ,z prawej strony wsadzisz dłoń bez problemu a z lewej musisz najpierw zdemontować rurę od filtra do przepustnicy . ale ważne jest abyś oczyścił dokładnie podszybie a dokładniej miejsce pod wentylatorem , zazwyczaj zbiera się tam sporo syfu ;piasek liście itp . do tego celu najlepiej użyć pancerza od linki i wody. 10 min. i podszybie z odpływami czyste .