Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 99 4.2PB/LPG ] Hydraulika - niskie ciśnienie oleju

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

[D2 99 4.2PB/LPG ] Hydraulika - niskie ciśnienie oleju

Post autor: pepi » 19 paź 2013, 08:00

Pytanko mam takie gdzie są umieszczone zawory zwrotne utrzymujące ciśnienie na popychaczach zaworów.
Znikło mi ciśnienie oleju na prawej głowicy to znaczy jest jakieś tam
ale słychać popychacze bo chodzi jak tdi :/
Ostatnio zmieniony 13 lis 2013, 21:30 przez pepi, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 19 paź 2013, 09:31

Pod deklem z odmami pod kolektorem dolotowym ;-)
http://img29.imageshack.us/img29/9076/31p2.png
Four rings to rule them all

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 19 paź 2013, 12:02

to znaczy że znowu muszę połowę motoru rozebrać :/
a wiesz czy taki zawór zablokowany może zrobić to co jest w mym przypadku ;-)
ale masz oczywiście plusik bo raczej tam bym nie szukał :-P
co prawda ze schematu magistrali to wynikało

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 19 paź 2013, 12:50

pepi pisze:a wiesz czy taki zawór zablokowany może zrobić to co jest w mym przypadku ;-)
Niestety nie wiem. Numer z Etki tego zaworu dla polifta to 059103175A (dla przedlifta 078103175D). Wklep w google i szukaj po forach podobnych przypadków ;-)
Four rings to rule them all

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 19 paź 2013, 19:06

odpaliłem bez dekla :mrgreen:
fajnie widać zasada działania napinacza twardy jak djabli
po odpaleniu nie widać nic olej nigdzie bokiem się nie przelewa
ciśnienie jest jakieś bo bryzga :-P
jutro ma wrócić do mnie miernik to pomierzę jakie jest na dole na czujniku
może to coś wyjaśni
Ciśnienie jest standardowe ?
jak w każdym motorze ?

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 19 paź 2013, 19:24

pepi pisze:Ciśnienie jest standardowe ?
jak w każdym motorze ?
Obrazek
Four rings to rule them all

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 19 paź 2013, 20:54

ja też mam przełącznik ciśnienia oleju :mrgreen:
ty masz tego więcej tych opisów ? :-P

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 20 paź 2013, 08:49

pepi pisze:ty masz tego więcej tych opisów ? :-P
Trochę tego będzie, tylko większość po angielsku/niemiecku, a tylko niektóre po polsku ;-)
Jak coś będziesz potrzebował, to pisz przez PW.
Four rings to rule them all

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 20 paź 2013, 19:00

i już wiem co jest uciekło ciśnienie oleju mam 0,6 -0,7 bara :roll:
tylko dziwne jest to że to po wymianie napinaczy się stało
auto stało 3 miesiące i od stania chyba
trzeba zerwać misę obaczyć smok może zapchany jak nie to pompa padła lub coś ze motorem

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 20 paź 2013, 21:12

Pepi zdejmij dwa dekle i sprawdź, czy z napinaczy nie sika olej podczas kręcenia rozrusznikiem. Widziałem takie aqf, które miało 0,9 bara ciśnienia oleju. Okazało się, że napinacz puszczał całe ciśnienie oleju. Odpływ oleju z napinacza jest na boku napinacza, olej sikał jakby "rownolegle" do wałków. Może to być to.
Elektronika samochodowa.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 20 paź 2013, 21:50

napinacze mam nowe :-D
prawy dekiel zerwałem i powiem że nie sika leci na łańcuch ale to raczej normalne jest
Odkryłem chyba co jest i dlaczego tak jest i dlaczego ktoś to sprzedał za tyle co kupiłem
zmasowany czujnik oleju nie wywala błędu ciśnienia oleju
i test na zegarach przechodzi :evil:
Domniemam że nawet nie podpięty fis by wyczuł co nie
czyli ktoś tak zrobił aby było dobrze
i dalej do ludzi
Ale jeszcze jutro obaczę ten lewy dekiel
bo dziwi mnie jedno że ja tym autem ze 15-20 tys zrobiłem i było dobrze :roll:

Gość

Post autor: Gość » 21 paź 2013, 12:04

Jakies tam smarowanie miałes i niekoniecznie silnik musi sie zatrzeć. A e fakt że ktos wała wywalił CI.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 21 paź 2013, 16:23

nie chodzi o to bo pewnie to najadł się poprzedni właściciel i jemu ktoś takie zdrutowane sprzedał
tylko ja rwałem z głowy włosy bo nie wiedziałem co jest i co się stało i dlaczego
jak to mówią modry polak po szkodzie
trzeba było motor drugi nabyć
ale skrzynię już robiłem to teraz motor i a8 nie ma dla mnie tajemnic :mrgreen:
to plusy a z minusów to 2-3 tygodnie stracone
i ze 8 tys :mrgreen:
z czego że 2-3 odbiorę

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 21 paź 2013, 22:01

Niestety. Też się tak naciąłem ze swoją. Polska rzeczywistość. BTW na liczniku pewnie 190tys km :/

PS za ile kupiłeś motor?
Elektronika samochodowa.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 22 paź 2013, 08:35

na liczniku mam 270 :-D
motor jeszcze nie kupiłem na razie szukam
bo ceny są od 3-6 tys
zastanawiam się czy motor z a6 by nie pasował bo jego mam za 1,9 tys
niby z małym przebiegiem

I jeszcze jedno czy nie mógł się zawór przy pompie paść ?
Bo troszkę dziwne to aby aż tak nagle
zapchany filtr smok nie da takich objawów ?

[ Dodano: 2013-10-22, 19:32 ]
coś mi się nie podoba z lewym napinaczem olej po odpaleniu poleciał praktycznie pionowo tak ze 1 metr
chodził może ze 10 sekund a wywaliło sporo oleju
raczej tak nie powinno być ?
czyli trafił się pewnie napinacz zwalony :evil:

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl