![]() |
![]() |
![]() |
[D2 00 4.2PB/LPG ] Powolne przyśpieszanie
[D2 00 4.2PB/LPG ] Powolne przyśpieszanie
Witam. Mam bardzo dziwne objawy po wciśnięciu pedału gazu do konca. Tzn. kiedy to zrobie to auto tak jakby nie miało mocy, powoli przyspiesza itp. Co innego gdy gaz wciskam powoli i stopnowo wtedy ciągnie bardzo dobrze. Wymieniłem przewody od podciśnienia, wyczysciłem przepustnice adaptowałem. Na benzynie czy lpg te same objawy. Czy ktos spotkał się z podobnym problmem? Z góry dziękuje za wszelkie sugestie.
xyz
Przycisk pod pedałem gazu odpowiada ze redukcje.
http://www.a8team.pl/d2-00-42pb-lpg-kic ... ?highlight
http://www.a8team.pl/d2-01-42pb-dziwna- ... ?highlight
http://www.a8team.pl/d2-01-42pb-kick-do ... ?highlight
http://www.a8team.pl/d2-00-42pb-lpg-kic ... ?highlight
http://www.a8team.pl/d2-01-42pb-dziwna- ... ?highlight
http://www.a8team.pl/d2-01-42pb-kick-do ... ?highlight
-
- Forum Audi A8
- Posty: 120
- Rejestracja: 14 lut 2011, 15:17
- Lokalizacja: Tychy
pavel44, to jak w koncu z tymi błędami, bo we wczesniejszym poscie pisałes, ze masz błąd 17536 i 17538 i przeplywka niedomaga...jaki masz teraz odczyt po czyszczeniu na przepływce na 2 i 3 biegu przy max bucie? Jesli ponieżej 230g/s to bedzie zamulac.pavel44 pisze:błędów brak,
U mnie tak bylo i żadne czyszczenie nie pomogło. Wymiana na nowego BOSCHa za ok 350zł rozwiązała problem. Odczyt mialem przy adaptacji między 240 - 250g/s... To dopiero jechało

to nie jest zwykły napęd...to
Błędy wyszły na dzisiejszej wizycie u gazownika. Mam pojeździć na samym gazie jakieś 200 km i po kompa podłączyć a potem na benzynie i zobaczyć gdzie wyjdą błędy. Mi też wydaje się że to przyplywka jednak gazownik upiera się żeby wszystko dokładnie sprawdzić żeby nie pchać się w niepotrzebne koszty.
xyz
ale jakie niepotrzebne koszty...? Jesli filtr powietrza masz czysty to przełączas na PB robisz logi i tyle. Jesli na PB przepływka bedzie zamulala, to na LPG na pewno nie bedzie lepiej - i na odrwrót
Najlepiej by było jakbys od kogos mial z dobrą przepływką na podmianę zeby potestowac co i jak. Ale jesli wskazania na niej są takie jak pisałes że pokazała 200g raz było 206g to nie ma co sie dziwic ze Ci auto muli....
a no i jak się maja gruszki podcisnienia kolektora ssącego? są całe, gumy szczelne, otwierają sie i zamykają odpowiednio? To też będzie miało wpływ na moc auta...

Najlepiej by było jakbys od kogos mial z dobrą przepływką na podmianę zeby potestowac co i jak. Ale jesli wskazania na niej są takie jak pisałes że pokazała 200g raz było 206g to nie ma co sie dziwic ze Ci auto muli....
a no i jak się maja gruszki podcisnienia kolektora ssącego? są całe, gumy szczelne, otwierają sie i zamykają odpowiednio? To też będzie miało wpływ na moc auta...
to nie jest zwykły napęd...to