![]() |
![]() |
![]() |
[D2 95 4.2PB ] Wypadanie zapłonu
[D2 95 4.2PB ] Wypadanie zapłonu
Witam jak w temacie borykam się z problemem wypadania zapłonu konkretnie cylinder 5,6,7,8 w aucie do tej pory wymieniłem
Świece
Cewki
Czujnik wałka rozrządu bo też był uszkodzony tj wyskakiwał błąd ww czujnika
Posprawdzane wszystkie kabelki ,Moduły zapłonowe pozamieniałem miejscami ale błędy nie przeskoczyły na cylinder 1,2,3,4 dalej wyskakuje 5,6,7,8.
Dodam jeszcze że wypadanie następuje rzadko i jak autko zgaszę i odpalę chodzi normalnie nawet przez cały dzień ,walczę już z tym faktem dłuższy czas i codziennie myślę że w końcu się udało a tu drugiego dnia znów lipa.Gaz był jakiś badziew ale od razu po zakupie został całkowicie odłączony tylko butla została w bagażniku.
Jakieś pomysły?
Z góry dzięki za każdą podpowiedż
Świece
Cewki
Czujnik wałka rozrządu bo też był uszkodzony tj wyskakiwał błąd ww czujnika
Posprawdzane wszystkie kabelki ,Moduły zapłonowe pozamieniałem miejscami ale błędy nie przeskoczyły na cylinder 1,2,3,4 dalej wyskakuje 5,6,7,8.
Dodam jeszcze że wypadanie następuje rzadko i jak autko zgaszę i odpalę chodzi normalnie nawet przez cały dzień ,walczę już z tym faktem dłuższy czas i codziennie myślę że w końcu się udało a tu drugiego dnia znów lipa.Gaz był jakiś badziew ale od razu po zakupie został całkowicie odłączony tylko butla została w bagażniku.
Jakieś pomysły?
Z góry dzięki za każdą podpowiedż
Ostatnio zmieniony 31 paź 2015, 18:01 przez niestepne, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
Lewizna też powoduje wypadanie zapłonów ale rzadko się zdarza, że tak selektywnie
tylko na jednej głowicy. Zazwyczaj wypadają zapłony na różnych cylindrach od 1 do 8 albo
na jednym cylindrze danej głowicy, a tutaj cała czwórka na jednej...
Chyba, że lewizna nie jest spowodowane naturalnymi przyczynami a czyimś działaniem.
tylko na jednej głowicy. Zazwyczaj wypadają zapłony na różnych cylindrach od 1 do 8 albo
na jednym cylindrze danej głowicy, a tutaj cała czwórka na jednej...
Chyba, że lewizna nie jest spowodowane naturalnymi przyczynami a czyimś działaniem.
Autko kupilem strasznie kulejące praktycznie gaslo po rozgrzaniu i wlaczeniu drive fajki od swiec byly w stanie tragicznym i myslalem ze to tu jest problem wymienilem cewki swiece znalazlem kilka kabelkow od cewek ktore wymagaly lutowania nawet filtr paliwa wymienilem i wczoraj ten czujnik walka rozrzadu autko chodzi o niebo lepiej ale niestety wypadanie zaplonu sie pojawia jutro sprawdze jeszcze ta mase po prawej stronie moze to tu lezy problem dodem jeszcze ze audi normalnie jedzie i tak jak postoi kilka minut na jalowym biegu wypadnie jej zaplon jak ja zgasze i odpale wszystko gitara
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
-
- Super Klubowicz
- Posty: 347
- Rejestracja: 04 lip 2011, 20:43
- Lokalizacja: Łódź
Przepraszam, że się wtrącam ale skoro już ten wątek w temacie został poruszony to mam pytanie:
Gdzie ta masa cewek z prawej i lewej głowicy powinna być podpięta? U mnie przed demontażem silnika do remontu była pod śrubą dekla (tą długą co idzie po środku dekla) zarowno z jednej jak i drugiej strony. Dokładnie tak samo do podpiałem jak było ale tu właśnie wyczytałem że jednak jest jakiś specjalny punkt podpiecia tych przewodów? Chodzi o sam narożnik głowicy z tyłu od strony grodzi od kielicha patrząc ? Z drugiej strony na głowicy pasazera to chyba jest gdzies z przodu nie? Bo wiązka idzie tak że nie ma mozliwości ciągnięcia jej pod grodź
Gdzie ta masa cewek z prawej i lewej głowicy powinna być podpięta? U mnie przed demontażem silnika do remontu była pod śrubą dekla (tą długą co idzie po środku dekla) zarowno z jednej jak i drugiej strony. Dokładnie tak samo do podpiałem jak było ale tu właśnie wyczytałem że jednak jest jakiś specjalny punkt podpiecia tych przewodów? Chodzi o sam narożnik głowicy z tyłu od strony grodzi od kielicha patrząc ? Z drugiej strony na głowicy pasazera to chyba jest gdzies z przodu nie? Bo wiązka idzie tak że nie ma mozliwości ciągnięcia jej pod grodź

Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
Ja piernicze, Marku bardzo Ci dziękuję za te zdjęcia, bardzo mi to pomoglo. Być może to rozwiąże problem drgan mojego silnika na wolnych obrotach bo na vagu zero wypadań a silnik czasem zabuja i ciagle nie wiem co to (a po kompletnym remoncie jest)
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"