Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 98 2.8PB/LPG ] Obroty falują i nie ma mocy.

KwaHu_1
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 21 sie 2015, 13:05
Lokalizacja: Susz

[D2 98 2.8PB/LPG ] Obroty falują i nie ma mocy.

Post autor: KwaHu_1 » 29 lis 2015, 11:26

Witam panów. Od jakiegoś czasu walczę z moim samochodzikiem i doszedłem do czeskiego remisu.

błędy które pokazał VAG to:

-18010 zasilanie 30
nieciągły

-16711 Nieprawidłowy sygnał czujnika stukowego (zwarcie do masy) Bank1 lub pojedynczy sensor
stały

-17924 Zawór przełączający kolektora dolotowego (przerwa w obwodzie)
nieciągły

-01165 Sterowanie przepustnicy ze sterownika . Różnica regulacji.
nieciągły

Plan mam taki ze w pierwszej kolejności wymieniam czujnik spalania stukowego ale chyba nie jest to przyczyną tego co się dzieje.

Problem jest taki ze falują obroty, na biegu jałowym obroty sięgają do 1400 - 1600, podczas jazdy szarpie i nie ma mocy. Im auto bardziej rozgrzane tym problem się nasila.
Ratujcie chłopaki mam poważny wypad do Czech na sylwestra i musze się uporać z tym problemem..

Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 29 lis 2015, 13:58

Zacznij od przepustnicy, bo to ona najczęściej odpowiada za falowanie obrotów. U Ciebie powinna już być sterowana elektronicznie (zakładam, że silnik masz o oznaczeniu ACK).
Czyszczenie i adaptacja przepustnicy na początek ;)
Four rings to rule them all

KwaHu_1
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 21 sie 2015, 13:05
Lokalizacja: Susz

Post autor: KwaHu_1 » 29 lis 2015, 23:19

auto jest po wymianie silnika i przepustnica jest czyściuchna i faktycznie przed adaptacją była kicha po adaptacji auto odżyło i przejechałem może 100km i objawy wróciły. pytanie tylko czy może problemem być to ze przepustnica jest przełożona wraz z silnikiem z a6 i numery różnią się ostatnią literą (doczytałem ze nie ma to znaczenia ale może te informacje są błędne)?

KwaHu_1
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 21 sie 2015, 13:05
Lokalizacja: Susz

Post autor: KwaHu_1 » 30 lis 2015, 13:30

a powiedzcie Panowie prosze gdzie dokładnie są oba czujniki spalania stukowego? i czy informacja Bank 1 mówi o tym ze to czujnik przy prawej głowicy (od pasażera)?

skoro jest błąd na vagu to chce się temu przyjrzeć i posprawdzać czy to czasem nie przewody w końcu to mało awaryjny czujnik (choć nie niezniszczalny). sam czujnik mozna jakoś sprawdzić bez oscyloskopu?

pozdrawiam

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 30 lis 2015, 19:39

KwaHu_1 pisze:a powiedzcie Panowie prosze gdzie dokładnie są oba czujniki spalania stukowego? i czy informacja Bank 1 mówi o tym ze to czujnik przy prawej głowicy (od pasażera)?
tak strona pasażera
jest pod kolektorem ssącym przykręcony przy srodkowym cylindrze do bloku tuż pod głowicą

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl