[D2 96 4.2PB/LPG ] Czy to objawy czujnika polozenia walka
[D2 96 4.2PB/LPG ] Czy to objawy czujnika polozenia walka
Czesc Panowie. Mam pytanie jedyny błąd jaki u mnie się pojawią to czujnik położenia walka rozrządu.
Objawy mam takie ze po osiągnięciu powiedzmy 90stopni silnik delikatnie kuleje. Nie ma wypadania zapłonu ani nic. Po prostu czuć nie równa pracę silnika.
Objawy mam takie ze po osiągnięciu powiedzmy 90stopni silnik delikatnie kuleje. Nie ma wypadania zapłonu ani nic. Po prostu czuć nie równa pracę silnika.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Nie pamiętam teraz kodu błędu ale coś ze bank 2 camshaft czy coś takiego. Spadek mocy faktycznie odczuwalny po rozgrzaniu. Oraz problem z zapłonem na ciepłym. Może nie problem ale długo kręci.
Czujnik znajduje się gdzieś z tyłu w okolicach powiedzmy rury filtra powietrza? Czujnik wyrzuca za każdym razem po odpaleniu
[ Dodano: 2016-05-15, 16:07 ]
Czy od AKG bedzie pasowac? Akurat u goscia zamawiam troche gratow to moze dorzucić.
Czujnik znajduje się gdzieś z tyłu w okolicach powiedzmy rury filtra powietrza? Czujnik wyrzuca za każdym razem po odpaleniu
[ Dodano: 2016-05-15, 16:07 ]
Czy od AKG bedzie pasowac? Akurat u goscia zamawiam troche gratow to moze dorzucić.
A kojarzysz jaki rozmiar oringu tam podchodzi?
[ Dodano: 2016-05-15, 20:29 ]
A no I czy mozliwe ze przez to brak mocy? Ale tylko jakby w nizeszej części obrotów i tylko po rozgrzaniu. Nie jest to olbrzymi brak mocy ale tak jakby na chwilę brakowało te 50 koni jest to jedyny błąd jaki mam w samochodzie więc inne pomysły do glowy mi nie przychodzą. Zapłony nie wypadają, przeplywka ok.
[ Dodano: 2016-05-15, 20:29 ]
A no I czy mozliwe ze przez to brak mocy? Ale tylko jakby w nizeszej części obrotów i tylko po rozgrzaniu. Nie jest to olbrzymi brak mocy ale tak jakby na chwilę brakowało te 50 koni jest to jedyny błąd jaki mam w samochodzie więc inne pomysły do glowy mi nie przychodzą. Zapłony nie wypadają, przeplywka ok.
maajkii, napisz jak po wymianie, czy wróciło wszystko do normy.
Mam tak samo, tzn. czasami szczególnie jak z niskich obrotów dam pedał w podłogę, to ćwierć sekundy tak jakby go przydusiło i dopiero przyspiesza.
Czasami też lekko wyczuwalne wahania mocy przy dynamicznym przyspieszaniu, nie jak wypadanie zapłonu, ale takie delikatne spadki. Nie przyspiesza ładnie liniowo, tylko ma takie momenty jakby własnie na ułamek sekundy parę koni się wyłączało, a później znowu wracało.
Wymieniłem cewki i świece bo myślałem, że to od tego, ale nie pomogło.
Na VAGu wyskakuje błąd czujnika temp. ( mam kupiony, nie mam kiedy się za niego zabrać) i własnie kiedyś wyskoczył błąd czujnika położenia wałka.
Skasowałem go i się nie pojawiał przez 2-3 miesiące. Teraz nie sprawdzałem.
Mam tak samo, tzn. czasami szczególnie jak z niskich obrotów dam pedał w podłogę, to ćwierć sekundy tak jakby go przydusiło i dopiero przyspiesza.
Czasami też lekko wyczuwalne wahania mocy przy dynamicznym przyspieszaniu, nie jak wypadanie zapłonu, ale takie delikatne spadki. Nie przyspiesza ładnie liniowo, tylko ma takie momenty jakby własnie na ułamek sekundy parę koni się wyłączało, a później znowu wracało.
Wymieniłem cewki i świece bo myślałem, że to od tego, ale nie pomogło.
Na VAGu wyskakuje błąd czujnika temp. ( mam kupiony, nie mam kiedy się za niego zabrać) i własnie kiedyś wyskoczył błąd czujnika położenia wałka.
Skasowałem go i się nie pojawiał przez 2-3 miesiące. Teraz nie sprawdzałem.
[you] when was the last time you just went for a drive?
Nie ma problemu dam znać. mam identyczne objawy jak Ty.
Ale powiem ci ze kiedyś czujnik tempreratury miałem uszkodzony w passacie i też auto nie chciało jeździć. Bo na deskę szedł sygnał ze jest 90stopni a do sterownika 130
W tym tygodniu powienienem mieć wszystkie graty jak wymienię to napiszę..
[ Dodano: 2016-05-20, 16:58 ]
Cześć wymieniłem dziś czujnik. Zajęło mi to może z 15 minut. Już po odpaleniu zauważyłem że samochód odpalił błyskawicznie. Faktycznie przybyło mocy jakby ktoś oddał mi z 50 koni. Czujnik kupiłem używany za 50 zł bo zamawialem dużo gratow od jednej osoby.
Ale powiem ci ze kiedyś czujnik tempreratury miałem uszkodzony w passacie i też auto nie chciało jeździć. Bo na deskę szedł sygnał ze jest 90stopni a do sterownika 130
W tym tygodniu powienienem mieć wszystkie graty jak wymienię to napiszę..
[ Dodano: 2016-05-20, 16:58 ]
Cześć wymieniłem dziś czujnik. Zajęło mi to może z 15 minut. Już po odpaleniu zauważyłem że samochód odpalił błyskawicznie. Faktycznie przybyło mocy jakby ktoś oddał mi z 50 koni. Czujnik kupiłem używany za 50 zł bo zamawialem dużo gratow od jednej osoby.