części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S8 D2 98 LPG ] Opis problemu

Kozi_xi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 24 lip 2016, 06:03
Lokalizacja: Skoczów

[S8 D2 98 LPG ] Opis problemu

Post autor: Kozi_xi » 24 lip 2016, 06:34

Witam mam problem, chciałbym zacząć od opisania całej sytuacji a następnie zadać kilka pytań.
Gdy wsiadam do samochodu odpalam ruszam normalnie auto zachowuje się jak zawsze ale po jakiś 5 - 10 min jazdy autem zaczyna szarpać i strzelać z wydechu ( tylko dzwięk ) podczas szarpnięcia zapala się kontrolka CAT, czasami zdarza się tak że skrzynia przechodzi w tryb awaryjny i jedzie tylko na 3 biegu a czasem przerywa i nie chce się przełączyć gdy stoje samochodem na wolnych obrotach i zapali się CAT auto gaśnie czasem odpala bez problemu a czasem dopiero po 5,6 próbach byłem na 3 diagnostykach na 1 pokazywało awarie sondy lambda a na 2 pozostałych awarie z czujnikiem wału korbowego oraz czujnik przepustnicy był tam jakiś błąd sporadyczny nie pamiętam teraz dokładnie jaki myślę że czujniki są ok bo nie możliwe jest żeby 2 czujniki bądź 3 padły w tym samym czasie, i jest jakaś usterka ktora powoduje komunikaty, jutro wymienimy przepustnice na próbe i zobaczymy czy coś błędy powrócą ale chciałem zapytać czy miał może ktoś podobny problem ? Chciałem dodać jeszcze że pierwszy raz zdarzyło mi się to gdy jechałem z górki i puściłem całkiem gaz auto było rozpędzone i po jakims czasie zaczęło właśnie szarpać. Jeżeli macie jakieś pytania będe odpowiadał na bieżąco z góry dziękuję za każdą odpowiedź i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 24 lip 2016, 17:18 przez Kozi_xi, łącznie zmieniany 1 raz.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 24 lip 2016, 08:26

popatrz czy komputer jest nie zalany :]

Gość

Post autor: Gość » 24 lip 2016, 11:32

Lub cos nie pogryzione w kablach

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 24 lip 2016, 16:54

Podpiecie kkomputera i odczytanie bledow nie jest diagnostyka. Trzeba sie przejechac i zobaczyc co sie dzieje, czy zaplony wypadaja, czy sygnal z jakiegos czujnika zanika czy co sie dokladnie dzieje. Bez tego mozna wrozyc z fusow, szczegolnie po takich objawach jak opisales.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 24 lip 2016, 18:02

Moim zdaniem znika gdzieś zasilane, może przekaźnik, może zimny lut przy sterowniku, zaśniedziała wtyczka, wspomniano o zalaniu ...to też możliwe. Nie wymieniałbym na razie podzespołów typu przepustnica czy czujniki bo one takich objawów nie dają, zająłbym się najpierw sprawdzeniem wszystkich połączeń plusowych i masowych.

Kozi_xi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 24 lip 2016, 06:03
Lokalizacja: Skoczów

Post autor: Kozi_xi » 01 sie 2016, 16:18

Ok namówiliście mnie na sprawdzenie zasilania i okablowania sory za pomyliłem podpięcie komputera do diagnostyki, będe informował jak idą postępy, jak ktoś ciekawy to zaglądnie

[ Dodano: 2016-08-01, 16:18 ]
Temat do zamknięcia audi miało zwarcie w czujniku wału korbowego wymieniłem kabelek i auto hula jak nowe :)

pavel44
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:16
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 02 sie 2016, 06:38

Taka błaha przyczyną. Ale weź to znajdź :]
xyz

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl