[D2 4,2 1995 LPG] Problem z porannym odpalaniem
[D2 4,2 1995 LPG] Problem z porannym odpalaniem
Przed zmianą czujnika temp silnika było wszystko ok ,odpalał za pierwszym razem////no ale gasł...wina czujnika i przepustnicy///./ wymieniłem tez przepustnice, - no i teraz rano muszę pokręcić chwilę żeby zaskoczył ,,,ok 3-4-5 sek.,potem nie ma problemu , odpala ładnie
Co to może być za objaw?????
Jeszcze jedno,,, coś ciągle piszczy mi podczas jazdy,,,na postoju cisza,,,,sprawdzałem //mech///koła niby spokój,,nić,
Nie jest to ciągłe ,,,chyba że już nie słyszę dobrze.
Panowie ,co to może być?????
Poprawiłem tytuł Twojego wątku - mam nadzieję że następne które założysz będą nazwane już poprawnie czyli z użyciem odpowiednich tagów i zgodnie z regulaminem: http://www.a8team.pl/topics12/2943.htm
Pozdrawiam, FOSS.
Co to może być za objaw?????
Jeszcze jedno,,, coś ciągle piszczy mi podczas jazdy,,,na postoju cisza,,,,sprawdzałem //mech///koła niby spokój,,nić,
Nie jest to ciągłe ,,,chyba że już nie słyszę dobrze.
Panowie ,co to może być?????
Poprawiłem tytuł Twojego wątku - mam nadzieję że następne które założysz będą nazwane już poprawnie czyli z użyciem odpowiednich tagów i zgodnie z regulaminem: http://www.a8team.pl/topics12/2943.htm
Pozdrawiam, FOSS.
Ostatnio zmieniony 01 lis 2010, 21:57 przez bizon1971, łącznie zmieniany 1 raz.
no i jest/zn A8/ i co miśki
Co do drugiego z twoich pytań. Może to być objaw kończących się klocków.
Pierwsze to jaka była przyczyna wymiany przepustnicy? Według mnie to trzeba szukać przyczyny właśnie w tym czujniku. Bo jeśli do eku podawana jest zła temperatura to nie podaje ono odpowiedniej mieszanki paliwowej. Wina może też być w układzie paliwowym. To znaczy za niskie ciśnienie w układzie lub powracanie paliwa do zbiornika. Podepnij vaga może coś wypluje.
Pierwsze to jaka była przyczyna wymiany przepustnicy? Według mnie to trzeba szukać przyczyny właśnie w tym czujniku. Bo jeśli do eku podawana jest zła temperatura to nie podaje ono odpowiedniej mieszanki paliwowej. Wina może też być w układzie paliwowym. To znaczy za niskie ciśnienie w układzie lub powracanie paliwa do zbiornika. Podepnij vaga może coś wypluje.
Dążenie do doskonałości.
tez stawiam na zasilanie/powrot paliwa, ew. mech.regulator cisnienia na listwie - u mnie byl ten sam objaw - ze jak auto postalo to nie odpalal za 1szym razem jak zawsze, mechanicy (z ASO) tak sie silowali z pokrywami na silniku ze rozciekl sie jeden z węży doprowadzających paliwo i cieklo wprost na wydech.. dobrze ze sie to tak latwo nie zapala bez ognia.. lepiej sprawdzac raz na czas
Witam.
Podałeś zbyt mało danych aby można zasugerować rozwiązanie.
Na początek sprawdź gdzie szukać problemu - samochód czy instal. gazowa.
Pojedź kawałek na Pb - kilka kilometrów i normalnie zgaś (cały czas na wyłączonym gazie). Odpal po nocy. Będziesz wiedział gdzie się udać.
PS: mam podobny problem - jak zapomnę dojeżdżając do domu ostatnich 3-4 km przełączyć na benzynę to rano "piłuję" kilka sek. Przymierzam się do wymiany gumek (nie trzymają i zalewa świece na wyłączonym silniku - częsta awaria inst. gazowych, niestety z czasem się wyrabiają) wtrysku gazu, tylko jakoś czasu brak.
Podałeś zbyt mało danych aby można zasugerować rozwiązanie.
Na początek sprawdź gdzie szukać problemu - samochód czy instal. gazowa.
Pojedź kawałek na Pb - kilka kilometrów i normalnie zgaś (cały czas na wyłączonym gazie). Odpal po nocy. Będziesz wiedział gdzie się udać.
PS: mam podobny problem - jak zapomnę dojeżdżając do domu ostatnich 3-4 km przełączyć na benzynę to rano "piłuję" kilka sek. Przymierzam się do wymiany gumek (nie trzymają i zalewa świece na wyłączonym silniku - częsta awaria inst. gazowych, niestety z czasem się wyrabiają) wtrysku gazu, tylko jakoś czasu brak.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 43
- Rejestracja: 29 lip 2009, 14:41
- Lokalizacja: Zielona Góra
witam
koledzy RATUJCIE nie wiem co jest z moja bestia:) odpala na dotyk jakis czas wszystko OK po miesiacu powiedzmy musze go pilowac jakies 20 minut :shock: dzisiaj w swoje urodzny o godz 22:35 wsiadlem chcac wracac do domu i dupa caly dzien malo tego caly miesiac albo i lepiej odpalał na dotyk a tu raptem musialem go chechlać 20 minut zamykalem i otwiralem to mrugala kontrolka z kluczykiem potem przestwala szlag mnie trafia juz bo nie wiem czy to pompa czy immobiliser pada co robic co robic??
:-x
koledzy RATUJCIE nie wiem co jest z moja bestia:) odpala na dotyk jakis czas wszystko OK po miesiacu powiedzmy musze go pilowac jakies 20 minut :shock: dzisiaj w swoje urodzny o godz 22:35 wsiadlem chcac wracac do domu i dupa caly dzien malo tego caly miesiac albo i lepiej odpalał na dotyk a tu raptem musialem go chechlać 20 minut zamykalem i otwiralem to mrugala kontrolka z kluczykiem potem przestwala szlag mnie trafia juz bo nie wiem czy to pompa czy immobiliser pada co robic co robic??
:-x
problem rozwiązałem
Wymieniłem przepływke , i czujnik temperatury silnika ---co było przyczyną-- i jest ok
sorki -wymieniłem przepustnice-bo była walnięta---czujnik tez walniety----przez niego zle odpalał
Wymieniłem przepływke , i czujnik temperatury silnika ---co było przyczyną-- i jest ok
sorki -wymieniłem przepustnice-bo była walnięta---czujnik tez walniety----przez niego zle odpalał
Ostatnio zmieniony 30 cze 2010, 16:36 przez bizon1971, łącznie zmieniany 1 raz.
no i jest/zn A8/ i co miśki
witam
ja dzisiaj bylem podpiac VAG-a wypluł kilka bledow ktore pokasowałem w sumie cos tam od sondy lambda i jeszcze cos ze brak sterownika - BLAD SPORADYCZNY cokolwiek to znaczy
ogolnie sprawdzalem juz wszystko jak byl podpiety w klimie wyskoczylo 1529 i BLAD SPORADYCZNY cholera wiec co to? nie bylo w kodach czegos takiego:(
immobiliser nie chcial połaczy sie z VAG-iem i centralka tez:(
cosmusialo byc gmerane. W numerze seryjnym w VAG-u jak probowalem sie polaczyc z cetralka wyskoczylo cos takiego ///////////////////////////////////////// i probowal sie łaczyć jeszcze kilka razy jakas masakra normalnie a zeby bylo smieszniej jakies 2 godziny temu zapalil wrzucilem D i probujac ruszyc pod gore zdechl. I chechlanie od nowa ale jakas minute i zaskoczyl swoja droga ciekawe czy bledow nie zalapał trza podjechac na VAGa zobaczyc w sobote
teraz druga sprawa wskaznik temp raz dziala raz nie wczoraj przejechalem 4km do domu w garazu stal odpalony jeszcze ze 3 minuty i wskazówka lezała sobie w najlepsze:) dzisiaj rano bylo ok ale jak wyjezdzalem z warsztatu bylo 70st i na moich oczach opadała i caly dzien lezała sobie jak na plazy w Malibu:) czuje ze czujnik temperatury szlag trafil jak koledzy myslicie? chybaze termostat? prosilbym o jakas podpowiedz. i chyba wymienie pompe paliwa bo czuje ze cos juz ja trafia stad moze byc problem z odpaleniem. ale moge sie mylic
Pozdrawiam
ja dzisiaj bylem podpiac VAG-a wypluł kilka bledow ktore pokasowałem w sumie cos tam od sondy lambda i jeszcze cos ze brak sterownika - BLAD SPORADYCZNY cokolwiek to znaczy
ogolnie sprawdzalem juz wszystko jak byl podpiety w klimie wyskoczylo 1529 i BLAD SPORADYCZNY cholera wiec co to? nie bylo w kodach czegos takiego:(
immobiliser nie chcial połaczy sie z VAG-iem i centralka tez:(
cosmusialo byc gmerane. W numerze seryjnym w VAG-u jak probowalem sie polaczyc z cetralka wyskoczylo cos takiego ///////////////////////////////////////// i probowal sie łaczyć jeszcze kilka razy jakas masakra normalnie a zeby bylo smieszniej jakies 2 godziny temu zapalil wrzucilem D i probujac ruszyc pod gore zdechl. I chechlanie od nowa ale jakas minute i zaskoczyl swoja droga ciekawe czy bledow nie zalapał trza podjechac na VAGa zobaczyc w sobote
teraz druga sprawa wskaznik temp raz dziala raz nie wczoraj przejechalem 4km do domu w garazu stal odpalony jeszcze ze 3 minuty i wskazówka lezała sobie w najlepsze:) dzisiaj rano bylo ok ale jak wyjezdzalem z warsztatu bylo 70st i na moich oczach opadała i caly dzien lezała sobie jak na plazy w Malibu:) czuje ze czujnik temperatury szlag trafil jak koledzy myslicie? chybaze termostat? prosilbym o jakas podpowiedz. i chyba wymienie pompe paliwa bo czuje ze cos juz ja trafia stad moze byc problem z odpaleniem. ale moge sie mylic
Pozdrawiam
czujnik temperatury silnika zawieszał się/ rano nie było ssania bo zawieszał sie na 60 st-musiałem kręcić i odpalac ze 3-4 razy /tak pokazał VAG/po zgaszeniu ostygl i potrafił zaawiesic sie na 20st silnik nawet jak by goracy to i tak dostawal za dużą dawkę paliwa/ssanie cały czas chodziło/dławił się i nie chciał odpalić.Kolega na forum z Lubina miał rację żebym wymienił czujnik, pomogło
Przed wymiana pompki paliwa radzę wymień czujnik
Przed wymiana pompki paliwa radzę wymień czujnik
no i jest/zn A8/ i co miśki
we wtorek jade na warsztat juz sie dogadalem ze znajomym co opiekował sie wszystkimi moimi autkami a teraz A8
mam do wymiany gume na przegubie z prawej strony bo juz smar wywala
zauwazylem to jak czyscilem czujki od ABS
wymieniam pompe paliwa czujnik teperatury i termostat i niech mi teraz cos podskoczy:)))) aaaaaaa i jeszcze trza posprawdzac moze jakie luzy sa w zawieszeniu z przodu i olej trza wymienic:)))
wiec full serwis nie ma sie co czaic jak robic to robic:)
mam do wymiany gume na przegubie z prawej strony bo juz smar wywala
zauwazylem to jak czyscilem czujki od ABS
wymieniam pompe paliwa czujnik teperatury i termostat i niech mi teraz cos podskoczy:)))) aaaaaaa i jeszcze trza posprawdzac moze jakie luzy sa w zawieszeniu z przodu i olej trza wymienic:)))
wiec full serwis nie ma sie co czaic jak robic to robic:)
Repsol , kolego jak bedziesz wymieniać pompe to popatrz tu w postach "problemy z pompą paliwową" Tam masz rysunek jak włożyć prawidłowo ten syfon od pompy paliwa . Jest tam jak go wyciągnąć i jak wsadzić spowrotem .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.