[D2 96 2.8PB/LPG ] ACK nierówna praca na biegu jałowym
-
- Forum Audi A8
- Posty: 35
- Rejestracja: 01 paź 2019, 21:23
- Lokalizacja: WIELKOPOLSKA
[D2 96 2.8PB/LPG ] ACK nierówna praca na biegu jałowym
Witam wszystkich. Otóż mam taki problem z moim audi, auto mam od nie dawna i gdy je kupiłem gasło gdy dojeżdżałem do krzyżówki, odpalało i jechałem dalej.Więc wymieniłem przepustnice na inna ,adaptacja ok, błędy pokasowane i temat zamknięty już nie gasła,profilaktycznie dostała nowe świece i przewody zapłonowe. Lecz borykam się z takim problemem iż audi na biegu jałowym nie równo pracuje jakby na jeden cylinder nie paliła lecz nie do końca(nie wiem jak to opisać) po prostu no słychać ,że jest coś nie tak. Dodatkowo przy przełączeniu z gazu na benzynę potrafi momentalnie zgasnąć lecz problemu z odpaleniem nie ma. Nie wiem co przejrzeć najpierw? Wiem, że najpierw trzeba benzynę ogarnąć a potem lpg ale od czego zacząć? Sondy,wtryski,jakieś czujniki? A właśnie czujnik położenia wału? Na kompie Delphi pokazuj wartości w - nie wiem czy to dobrze, czy lepiej na VAG-u patrzeć? Liczę na podpowiedzi,odpowiedzi lub na namiar na kogoś kto naprowadzi mnie na jakiś trop. Pozdrawiam
Czy gdy padną napinacze łańcuszków od wałków to auto nie równo pracuje?
A może ktoś chociaż napisze mi jakie bloki mam przejrzeć na komputerze żeby coś wywnioskować?
Czy gdy padną napinacze łańcuszków od wałków to auto nie równo pracuje?
A może ktoś chociaż napisze mi jakie bloki mam przejrzeć na komputerze żeby coś wywnioskować?
Ostatnio zmieniony 31 paź 2019, 20:20 przez radoslaw.jurga, łącznie zmieniany 5 razy.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 35
- Rejestracja: 01 paź 2019, 21:23
- Lokalizacja: WIELKOPOLSKA
To nie falowanie obrotów. Tutaj film
Najbardziej widać po wydechu, że przebiera
Świece mam nowe, przewody zapłonowe też, przepustnica czysta szczelna zaadaptowana.
Podcisnienia są ok, jeśli chodzi o sondy to na parametrach pracują, przepływka też jest ok.
Podmieniłem czujnik temperatury cieczy i powietrza zasysanego.
Wtryski założone inne brak poprawy.
Blad jaki mi wraca chociaż jako nieciagly. To zablokowany sterownik silnika, coś takiego, będzie kolejny raz to napisze dokładnie.
Pompa paliwa? Czyli na LPG powinna być poprawa?
Zawór też raczej by było słychać.
A w tych blokach na kompie 90 i 93 czy jakoś tak co tam za wartości powinny być? Ponoć to wyklucz te napinacze czy łańcuszki.
Najbardziej widać po wydechu, że przebiera
Świece mam nowe, przewody zapłonowe też, przepustnica czysta szczelna zaadaptowana.
Podcisnienia są ok, jeśli chodzi o sondy to na parametrach pracują, przepływka też jest ok.
Podmieniłem czujnik temperatury cieczy i powietrza zasysanego.
Wtryski założone inne brak poprawy.
Blad jaki mi wraca chociaż jako nieciagly. To zablokowany sterownik silnika, coś takiego, będzie kolejny raz to napisze dokładnie.
Pompa paliwa? Czyli na LPG powinna być poprawa?
Zawór też raczej by było słychać.
A w tych blokach na kompie 90 i 93 czy jakoś tak co tam za wartości powinny być? Ponoć to wyklucz te napinacze czy łańcuszki.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 35
- Rejestracja: 01 paź 2019, 21:23
- Lokalizacja: WIELKOPOLSKA
Te wychylenia to pierwszy po przegazowaniu wzrasta do 3 potem powoli wraca do 0,drugi cały czas pokazuje 0.
Latałem na zakręconym lpg też bez zmian.
Reduktor paliwa podmieniłem zero poprawy.
Dałem innego kompa,nawet bym powiedział ,że jest gorzej.
Czasami teraz długo kreci,bez reguły zimny ciepły.
Ktoś podpowie coś jeszcze? Nie mam już pomysłów.
Latałem na zakręconym lpg też bez zmian.
Reduktor paliwa podmieniłem zero poprawy.
Dałem innego kompa,nawet bym powiedział ,że jest gorzej.
Czasami teraz długo kreci,bez reguły zimny ciepły.
Ktoś podpowie coś jeszcze? Nie mam już pomysłów.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 35
- Rejestracja: 01 paź 2019, 21:23
- Lokalizacja: WIELKOPOLSKA
-
- Forum Audi A8
- Posty: 35
- Rejestracja: 01 paź 2019, 21:23
- Lokalizacja: WIELKOPOLSKA