![]() |
![]() |
![]() |
[D2 96 4.2PB ] Pompa wspomagania - wyciek
- paulo79
- Super Klubowicz
- Posty: 632
- Rejestracja: 16 maja 2009, 09:15
- Lokalizacja: Lubin
[D2 96 4.2PB ] Pompa wspomagania - wyciek
Witam, pojawil mi sie wyciek z pompy wspomagania tzn kapie od jakiegos czasu i dopiero teraz sie tym zainteresowalem, okazalo sie ze kapie z zaslepki ktora jest w pompie, zaslepka ta wyglada na wykrecalna poniewaz posiada wyciecie krzyzakowe ale niechce tego ruszac bo niewiem co to jest. Pytanie do kolegow, ktorzy maja o tym pojecie - czy moge to smialo wykrecic i co to w ogole jest? Czy tam jest jakis filterek czy co? To nie jest zwykla pompa tylko pompa z wyjsciem na nivo ktore posiadam i dziala normalnie. Sprawa jest pilna wiec prosze o szybka i konkretna odpowiedz. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez paulo79, łącznie zmieniany 6 razy.
- paulo79
- Super Klubowicz
- Posty: 632
- Rejestracja: 16 maja 2009, 09:15
- Lokalizacja: Lubin
czyli moge to smialo wykrecic. Dzieki maciu
[ Dodano: 2010-10-28, 09:00 ]
a co ta zaslepka zaslepia? Jest tam jakis zaworek, filterek czy cos innego? Pytam bo nie rozbieralem nigdy tego
[ Dodano: 2010-10-30, 11:59 ]
problem rozwiazany
[ Dodano: 2010-12-10, 19:40 ]
problem powrocil wczoraj. Wywalilo mi olej ze wspomagania wczoraj przez oring z tej zaslepki. Po odkreceniu tego badziewia oring byl przerwany i poszarpany, caly olej poszedl na motor i pampersa a pozniej na glebe wiec zakupilem nowy oring w sklepie motoryzacyjnym za 1 zł i zalozylem. Dzis wracajac z roboty sytuacja sie powtorzyla, caly motor zarzygany, 2 litry oleju poszlo w pizdu, podejrzewam ze to znow ta zaslepka z obrazka wyzej, jutro wykreca. Moze ktos mi powie o co chodzi i co z tym zrobic bo nudzi mnie juz kupywanie codziennie oringa i 2 L oleju
[ Dodano: 2010-10-28, 09:00 ]
a co ta zaslepka zaslepia? Jest tam jakis zaworek, filterek czy cos innego? Pytam bo nie rozbieralem nigdy tego
[ Dodano: 2010-10-30, 11:59 ]
problem rozwiazany
[ Dodano: 2010-12-10, 19:40 ]
problem powrocil wczoraj. Wywalilo mi olej ze wspomagania wczoraj przez oring z tej zaslepki. Po odkreceniu tego badziewia oring byl przerwany i poszarpany, caly olej poszedl na motor i pampersa a pozniej na glebe wiec zakupilem nowy oring w sklepie motoryzacyjnym za 1 zł i zalozylem. Dzis wracajac z roboty sytuacja sie powtorzyla, caly motor zarzygany, 2 litry oleju poszlo w pizdu, podejrzewam ze to znow ta zaslepka z obrazka wyzej, jutro wykreca. Moze ktos mi powie o co chodzi i co z tym zrobic bo nudzi mnie juz kupywanie codziennie oringa i 2 L oleju

- colln
- Super Klubowicz
- Posty: 1103
- Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
- Lokalizacja: P.T.
- colln
- Super Klubowicz
- Posty: 1103
- Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
- Lokalizacja: P.T.
czyli lepiej kup cieńszy i jak ma puszczać to od razu będzie a jak założysz cieńśzy i będzie ok tzn że wszedł bez rozrywania, plusem tego wszystkiego jest ze masz wypłukany układ wspomagania aż miło :-D
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A8
- Posty: 54
- Rejestracja: 15 maja 2009, 06:44
- Lokalizacja: Bieruń
pod tym korkiem jest zawor przelewowy moze masz za wyskie cisnienie co tak wybija bo to ciekawe 

zdjecia przedstawiaja moje AUDI po montażu lpg!!
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d88 ... 413be.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d88 ... 413be.html