[D2 99 3.7PB ] Wydech, mechanizm wycieraczek
[D2 99 3.7PB ] Wydech, mechanizm wycieraczek
Witam Panowie, długo mnie tu nie było, ale po 10 latach znowu nabyłem A8, tym razem benzynę po lifcie. Mam pytanie względem wydechu, poprzedni właściciel wyrzucił środkową puszkę i wstawił w to miejsce zwykle rury. Auto warczy a na wyższych obrotach ten dźwięk to porażka. Może macie jakieś pomysły co zrobić? X pipe w miejsce środkowego, czy założyć jeszcze raz środkowy i tylko jakiś fajny końcowy, żeby fajnie to mruczało, ale nie darło się zbytnio. Nie miałem jeszcze okazji zajrzeć i tego pomierzyć więc nie wiem nawet jakiej średnicy jest wydech, więc prosiłbym o jakieś porady. Jeszcze jedna rzecz mnie denerwuje, wycieraczki zatrzymują się w pozycji powiedzmy 20% ruchu od dołu, jak ręcznie je cofnę i gdy pracują dochodzą w dół do końca, również jak pada deszcz jest szansa że zejdą i staną na dole ale nie zawsze. Ten mechanizm jest do uratowania, czy odrazu szukać nowego, bo czuć że ma luz. Pozdrawiam Was i z góry dzięki za odpowiedzi.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez robsztix, łącznie zmieniany 2 razy.
Audi Coupe B2 `81 2.2 ->
Audi Coupe B4 `92 2.8 quattro ->
Audi A6 C5 `98 2.8 quattro ->
Audi A8 D2 `97 2.5 TDI ->
Audi A6 Avant `03 2.5 TDI ->
Audi A8 D2 `00 3.7 quattro ...
?? Audi A8 D3 4.2 MPI ??
Audi Coupe B4 `92 2.8 quattro ->
Audi A6 C5 `98 2.8 quattro ->
Audi A8 D2 `97 2.5 TDI ->
Audi A6 Avant `03 2.5 TDI ->
Audi A8 D2 `00 3.7 quattro ...
?? Audi A8 D3 4.2 MPI ??
O jednym i drugim już było, ale w skrócie: możesz zastosować katy-zamienniki (u mnie od 70000km siedzą Bosale 099-948). Foss chwali inne w tym poście. Co do wycieraczek - mechanizm jest do reanimacji, ale jeśli zużyte są sworznie, to chyba lepiej szukać innej używki. Same tuleje na ośkach da się odtworzyć na różne sposoby i stosunkowo skutecznie.