[D2 96 4.2PB/LPG ] Problem z odpaleniem, nierówna praca
[D2 96 4.2PB/LPG ] Problem z odpaleniem, nierówna praca
Witam.
Mam problem z odpaleniem auta. jak palę moja niunie po nocy to przy pierwszym podejsciu kręcę,kręcę i nic, wystarczy że wyłączę zapłon na 2-3 sek. i za drugim razem odpala momentalnie. No i tu znowu pojawia się problem. Po chwili silnik zaczyna pracować nierówno, jakby nie chodził na wszystkie cylindry. Dzieje się tak jakieś 2 -3 min i wszystko wraca do normy,silnik pracuje normalnie tak jak powinien. Tak samo jest na ciepłym silniku(podjeżdżam pod dom,gaszę auto na 5 min. chce odpalić i klapa, za drugim razem jest ok)Dodam,że przy ciepłym silniku po odpaleniu motor pracuje wzorowo, Ta nierówna praca występuje tylko przy zimnym silniku.Wymieniłem cewki,świece,paliwa w zbiorniku mam ponad połowę. Vag nic nie pokazuje.Czy to wina pompy paliwa????
Koras, inny Moderator już Ciebie prosił o poprawienie tytułu...
nie trzeba dużego internetowego doświadczenia ani miesięcy spędzonych na forum aby nawet bez wczytywania się w regulamin zauważyć, że tzw. tagi w nazwach tematów mają swoją prawidłowość.
Zaglądałeś tutaj lecz nic nie poprawiłeś więc...
tytuł Twojego wątku poprawiłem Ja i mam nadzieję, że następne które założysz będą nazwane już poprawnie czyli z użyciem odpowiednich tagów i zgodnie z regulaminem ( http://www.a8team.pl/topics12/2943.htm ) bo kasowanie cudzych postów albo wyrzucanie cudzych tematów do śmietnika jakoś nie sprawia mi przyjemności.
Pozdrawiam, FOSS.
Mam problem z odpaleniem auta. jak palę moja niunie po nocy to przy pierwszym podejsciu kręcę,kręcę i nic, wystarczy że wyłączę zapłon na 2-3 sek. i za drugim razem odpala momentalnie. No i tu znowu pojawia się problem. Po chwili silnik zaczyna pracować nierówno, jakby nie chodził na wszystkie cylindry. Dzieje się tak jakieś 2 -3 min i wszystko wraca do normy,silnik pracuje normalnie tak jak powinien. Tak samo jest na ciepłym silniku(podjeżdżam pod dom,gaszę auto na 5 min. chce odpalić i klapa, za drugim razem jest ok)Dodam,że przy ciepłym silniku po odpaleniu motor pracuje wzorowo, Ta nierówna praca występuje tylko przy zimnym silniku.Wymieniłem cewki,świece,paliwa w zbiorniku mam ponad połowę. Vag nic nie pokazuje.Czy to wina pompy paliwa????
Koras, inny Moderator już Ciebie prosił o poprawienie tytułu...
nie trzeba dużego internetowego doświadczenia ani miesięcy spędzonych na forum aby nawet bez wczytywania się w regulamin zauważyć, że tzw. tagi w nazwach tematów mają swoją prawidłowość.
Zaglądałeś tutaj lecz nic nie poprawiłeś więc...
tytuł Twojego wątku poprawiłem Ja i mam nadzieję, że następne które założysz będą nazwane już poprawnie czyli z użyciem odpowiednich tagów i zgodnie z regulaminem ( http://www.a8team.pl/topics12/2943.htm ) bo kasowanie cudzych postów albo wyrzucanie cudzych tematów do śmietnika jakoś nie sprawia mi przyjemności.
Pozdrawiam, FOSS.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Koras, łącznie zmieniany 3 razy.
Kolego Koras, a to dzieje się po przełączeniu na gaz czy na benzynie masz taki objaw ?? najprawdopodobniej albo pompa paliwa , albo może masz coś z wtryskami gazu .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
no tak , ale taki objaw masz po przełączeniu z paliwa na gaz , czy na paliwie się tak tobie dzieje ???
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
to może faktycznie przyczyna leży po stronie pompy paliwa , ale nie rób nic pochobnie , może któryś z kolegów też ma , albo miał taki objaw , albo może będzie wiedział jaka to jest przyczyna , bo mi tak się zachowuje po przejściu z paliwa na gaz , wiem że mam zapchane wtryski 7-8 i muszę podjechać je wymienić (na gwarancji )
Ale u mnie taki objaw przechodzi po około 10-15 sek .
Ale u mnie taki objaw przechodzi po około 10-15 sek .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Mam problem tylko z odpalaniem i nie ma różnicy czy silnik jest zimny czy ciepły. nie chce zaskoczyć za pierwszym razem, wyłącze zapłon i zakrecę drugi raz pali momentalnie, tylko że na zimnym dochodzi jeszcze ta nierówna praca przez jakieś 2-3 min.Silnik zimny czy ciepły rozruch jest zawsze na benzynie.
Na początek
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Popraw proszę tytuł tego wątku
Sprawdź ciśnienie paliwa. Może pompa nie domaga albo regulator ciśnienia paliwa.
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Popraw proszę tytuł tego wątku
Sprawdź ciśnienie paliwa. Może pompa nie domaga albo regulator ciśnienia paliwa.
Kolego ja problem mam podobny, niby wskaźnik paliwa pokazuje tylko trochę poniżej połowy ale silnik niechętnie zapala i nierówno pracuje na benzynie. Na gazie jest ok. Wystarczy, że doleję benzyny i już jest igła dopóki poziom paliwa nie opadnie. Nie wiem czy wskaźnik jest popsuty czy nie pompuje mi z drugiego zbiornika. Jak się ociepli to sprawdzę, już raz to rozbierałem i było lepiej schodziłem z benzyną aż do rezerwy.
Przyczyna ????
Źle zamontowana pompa paliwa :lol:
Źle zamontowana pompa paliwa :lol:
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
- PitBullRedNos
- Forum Audi A8
- Posty: 70
- Rejestracja: 20 paź 2010, 20:43
- Lokalizacja: Zabrze
Ja miałem w innym aucie taki problem i była to pompa paliwa... jak zimny to trzeba było dwa razy kręcić i przerywał zanim popchnęła paliwo do wtrysków, bo zanim silnik ostygł paliwo po prostu się cofało ponieważ nie trzymała... A jak silnik był ciepły (paliwo nie zdążyło się cofnąć) to wystarczyło tylko dwa razy zakręcić i chodziło wszystko jak trzeba...
Dokładnie tak .Przy montażu trudno trafić pompą we właściwe miejsce.
A wiesz jak masz pompę zamontowaną ???
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.