[D2 97 4.2PB/LPG ] Nie chce odpałic...
[D2 97 4.2PB/LPG ] Nie chce odpałic...
Witam Koledzy...
Od kilku dni nie wiem co jest ,bo Adela nie chce odpalic ... myslalem ze cos z pompa... bo byla wymieniana niedawno i myslalem ze znowu magicy zle włozyli .. dolałem paliwka zeby bylo ponad pol zbiornika i dalej nic ... przekrecam kluczyk pompa chodzi... odkrecilem przewód od listwy paliwowej .. podaje ... swiece suche ... co to moze byc ??
Pozdrawiam
Od kilku dni nie wiem co jest ,bo Adela nie chce odpalic ... myslalem ze cos z pompa... bo byla wymieniana niedawno i myslalem ze znowu magicy zle włozyli .. dolałem paliwka zeby bylo ponad pol zbiornika i dalej nic ... przekrecam kluczyk pompa chodzi... odkrecilem przewód od listwy paliwowej .. podaje ... swiece suche ... co to moze byc ??
Pozdrawiam
;]
Vaga podłącz ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
we wcześniejszych modelach było tak że aby odpaliła pompa musiał być
poprawny sygnał z rpm, aby ecu włączyło wtryski potrzebny był poprawny
sygnał z czujników położenia wału i wałka
podłączenie vaga i zczytanie błędów z ecu i ewentualnie z immo powinno pomóc
poprawny sygnał z rpm, aby ecu włączyło wtryski potrzebny był poprawny
sygnał z czujników położenia wału i wałka
podłączenie vaga i zczytanie błędów z ecu i ewentualnie z immo powinno pomóc
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
nie pali
Witam
To ja sie dołączem z takim problemem:od paru dni auto palilo rano coraz trudniej-po zapaleniu silnikiem trzęsło jakby nie palil na wszystkie gary.MAlo tego,byl taki słaby ,że nawet przełączenie tipa z "P" na "D" potrafilo go zadlawic.Wreszcie przestal palic w ogole.Dokladnie to zapala ,kilka sekund pracuje bardzo nierowno na bardzo niskich obrotach i gasnie.Vag pokazal bład czujnika wału.Wymienilem-nic nie pomogło.Paliwa ma prawie full-pompe wykluczam.Jeszcze jedno -nawet zak zapalil to bardzo czuc etylina za autem-klade to na karb niewlasciwej pracy silnika na tych niskich,trzęśacych obrotach.Pytanie do praktykow:
1.Przeczytalem duzo postow z podobnymi objawami jak u mnie,czy ktos w modelu poliftowym wyeliminowal trwale i jednoznacznie ten problem?Jesli tak to jak?co bylo przyczyna?
2.Zastanawiam sie czy nie jest tu problemem niezalanczanie sie ssania?Jesli tak to co nim steruje-czujnik temp?Jesli tak to gdzie on sie znajduje w modeli poliftowym,ktoredy go wymienic?Moze ktos posiada jakis nr oryginalny takiego czujnika
3.Zastanawiam sie jeszcze nad jednym rozwiazaniem:jesli problemem jest brak ssania wynikajacy z uszkodzonego czujnika temp to moze sprobowac uruchomic go na samostarcie?
4.Ostatnie pytanie :co jeszcze moge sprawdzic,sprobowac aby zdiagnozowac problem.
Acha rzecz oczywista wylalem i przeczyscilem swiece.Zastanawiam sie jeszcze czy mozna w tym aucie bezpiecznie sprawdzic iskre??Nie spale przy tym cewek czy tam cewkomodulow ???
Bede zobowiazany za wszelkie sugestie
To ja sie dołączem z takim problemem:od paru dni auto palilo rano coraz trudniej-po zapaleniu silnikiem trzęsło jakby nie palil na wszystkie gary.MAlo tego,byl taki słaby ,że nawet przełączenie tipa z "P" na "D" potrafilo go zadlawic.Wreszcie przestal palic w ogole.Dokladnie to zapala ,kilka sekund pracuje bardzo nierowno na bardzo niskich obrotach i gasnie.Vag pokazal bład czujnika wału.Wymienilem-nic nie pomogło.Paliwa ma prawie full-pompe wykluczam.Jeszcze jedno -nawet zak zapalil to bardzo czuc etylina za autem-klade to na karb niewlasciwej pracy silnika na tych niskich,trzęśacych obrotach.Pytanie do praktykow:
1.Przeczytalem duzo postow z podobnymi objawami jak u mnie,czy ktos w modelu poliftowym wyeliminowal trwale i jednoznacznie ten problem?Jesli tak to jak?co bylo przyczyna?
2.Zastanawiam sie czy nie jest tu problemem niezalanczanie sie ssania?Jesli tak to co nim steruje-czujnik temp?Jesli tak to gdzie on sie znajduje w modeli poliftowym,ktoredy go wymienic?Moze ktos posiada jakis nr oryginalny takiego czujnika
3.Zastanawiam sie jeszcze nad jednym rozwiazaniem:jesli problemem jest brak ssania wynikajacy z uszkodzonego czujnika temp to moze sprobowac uruchomic go na samostarcie?
4.Ostatnie pytanie :co jeszcze moge sprawdzic,sprobowac aby zdiagnozowac problem.
Acha rzecz oczywista wylalem i przeczyscilem swiece.Zastanawiam sie jeszcze czy mozna w tym aucie bezpiecznie sprawdzic iskre??Nie spale przy tym cewek czy tam cewkomodulow ???
Bede zobowiazany za wszelkie sugestie
nie pali
......jeszcze jedno pytanie:na forum jak widze jest sposo osob ktorym auta zle pala,badz nie zapalaja w ogole,badz strasznie szarpia silniki po zapalaniu w zwiazku z tym:
-czy problemy te wystepuja odkad pojawili sie nizsze temperatury?
-czy kazdy ktory ma ten problem/przypadlosc posiada LPG czy sa tez z takimi objawami auta tylko na PB?
-problemy o ktorych tutaj czytamy zwiazane z pompa paliwa-tzn auto nie ciegnie paliwa ponizej polowy czy tam 3/4 zbiornika-czy problem ten wystepuje po wymianie pompy /czyli po prostu zle wlozona do kosza,czy tam zly model pompy /albo tez oryginalna pompa w ten sposob sie zuzywa,ze wymaga wiekszego stanu paliwa aby dzialac?czy po prostu ktoregos dnia przestaje po prostu dzialac???
Bardzo prosze aby wypowiedzieli sie koledzy ktorzy borykaja sie ,badz borykali z tymi problemami.
-czy problemy te wystepuja odkad pojawili sie nizsze temperatury?
-czy kazdy ktory ma ten problem/przypadlosc posiada LPG czy sa tez z takimi objawami auta tylko na PB?
-problemy o ktorych tutaj czytamy zwiazane z pompa paliwa-tzn auto nie ciegnie paliwa ponizej polowy czy tam 3/4 zbiornika-czy problem ten wystepuje po wymianie pompy /czyli po prostu zle wlozona do kosza,czy tam zly model pompy /albo tez oryginalna pompa w ten sposob sie zuzywa,ze wymaga wiekszego stanu paliwa aby dzialac?czy po prostu ktoregos dnia przestaje po prostu dzialac???
Bardzo prosze aby wypowiedzieli sie koledzy ktorzy borykaja sie ,badz borykali z tymi problemami.
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Też miałem podobny przypadek. Jeżdziłem do wieczora i było wszystko OK , a rano nawet nie zamruczała ,aż do wyczerpania aku.Świece też były suche , iskra była a paliwo z przewodu doprowadzającego też dawało. Okazało się że nie ma sterowania listwą .prąd nie dochodził do przekażnika ,a bezpiecznik był sprawny. tego dowiedziałem się po z ciągnięciu obudowy z ECU . W wiązce z ecu do przekażnika ,1 kabelek rozszedł mi się w palcach .po zastapieniu go innym wszystko wróciło do normy . Po wykasowaniu błędów dotyczących składu mieszanki między innymi . już żaden błąd nie powrócił do dziś wszystko gra jak w zegarku .opisywałem ten przypadek w innym dziale. Dodam że kabelek był niebieski cieńki .