![]() |
![]() |
![]() |
[D2 97 4.2PB ] wentylatory
[D2 97 4.2PB ] wentylatory
Witam wszystkich mam takie pytanie jestem posiadaczem A8 od niedawna od jakiegoś czasu zauważyłem że nie dogrzewa mi się auto temperatura w mieście to 75 stopni natomiast w trasie 65 stopni zapuściłem nawet wątek na forum i sugestie były że termostat ale dziś zauważyłem że wentylatory pracują cały czas nawet gdy jest niedogrzany pracują oba z czego jeden to pewnie wentylator chłodnicy a drugi pewnie od klimy proszę o opinie bo morze tak powinno być ja nie posiadam takiej wiedzy
- bobasgoleniow
- Forum Audi A8
- Posty: 108
- Rejestracja: 23 maja 2010, 15:06
- Lokalizacja: Goleniów
no bez przesady ten wiatrak niby od klimy jest tylko pomocniczym jak by ten duży nie dawał rady i nie musi klima chodzić u mnie włącza sie jak przekrocze 90 stopni a u kolegi 70 stopni max na początek przeczyść wtyczkę od wiatraka i czujnik który tam jest psiknij np elektrosolem a co do dużego wiatraka to sprawdż sobie wisco na zimnym silniku powinno chodzić lekko
„Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec”
Jeżeli nie termostat to może być jeszcze wiskoza... jak wentylator główny jest spięty na stałe to przy tych temperaturach auto może być wiecznie nie dogrzane.
wojak_1 zanim wymienisz termostat sprawdź wiskozę bo to łatwiejsze...
Czy przypadkiem wentylator nie chałasuje zbytnio kiedy zwiększasz obroty silnika?
Czy na zimnym silniku wentylatorem głównym można zakręcić lekko, małym palcem??
wojak_1 zanim wymienisz termostat sprawdź wiskozę bo to łatwiejsze...
Czy przypadkiem wentylator nie chałasuje zbytnio kiedy zwiększasz obroty silnika?
Czy na zimnym silniku wentylatorem głównym można zakręcić lekko, małym palcem??
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
miałem visco spięte na stałe i przy sprawnym termostacie nie było nigdy problemówFOSS pisze:Jeżeli nie termostat to może być jeszcze wiskoza... jak wentylator główny jest spięty na stałe to przy tych temperaturach auto może być wiecznie nie dogrzane.
wojak_1 zanim wymienisz termostat sprawdź wiskozę bo to łatwiejsze...
Czy przypadkiem wentylator nie chałasuje zbytnio kiedy zwiększasz obroty silnika?
Czy na zimnym silniku wentylatorem głównym można zakręcić lekko, małym palcem??
z niedogrzaniem motoru
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
możesz to sprawdzić w prosty sposób , sprawdź czy kręci się luźno czy jest opór (na wyłączonym silniku) jak się zblokował na wisko to będzie opór że raczej nie dasz rady obrócić ;-)
Drugi sposób to potrzebne 2 osoby , jedna przytrzymuje wiatrak , a druga odpala (na rozgrzanym silniku)
Drugi sposób to potrzebne 2 osoby , jedna przytrzymuje wiatrak , a druga odpala (na rozgrzanym silniku)
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
