Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 02 W12 ] Nierówna praca i uszkodzone katalizatory

dami17
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 27 paź 2011, 18:19
Lokalizacja: Śląsk

[D2 02 W12 ] Nierówna praca i uszkodzone katalizatory

Post autor: dami17 » 24 lut 2012, 16:27

Witam mam problem z 6.0 W12 2002r

Silnik na biegu jałowym pracuje nie równo na wysokich obrotach idzie jak burza .

Błędy z VCDSa :

P0421 - katalizator wstępny zespół 1
P3265 - katalizator wstępny zespół 4
P3264 - katalizator wstępny zespół 3

Sprawdzałem Bloki Pomiarowe Czasy wtrysku miedzy jedną stroną a drugą różnią się :
Silnik1 = 2,60ms
Silnik2 = 2,08ms

Napięcie na Sondach Lambda blok 033 przy rozgrzanym silniku i biegu jałowym :

Silnik1 1,50 V i 1,50V
Silnik2 1,50V i 1,50V

Napięcia się zmieniają , po dodaniu gazu też . Lambda też się zmienia .

Na necie wyczytałem ,że napięcie powinno wynosić od 0 V do 1V
U mnie jak widać jest wyższe , tylko co jest przyczyną . Padły 4 Sondy , elektryka nawala albo W12 ma inne parametry :) Porównywałem to z innym W12 który chodzi dobrze i parametry są podobne .

Albo uwalone katalizatory , ale dziwne że 3 :)

Trochę już walczę z tym autem i brakuje mi pomysłów :/ Proszę o jakąś radę

endrius233
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 67
Rejestracja: 27 cze 2010, 08:44
Lokalizacja: Zabierzów

Post autor: endrius233 » 24 lut 2012, 16:33

Witam, jeżeli tam są sondy szerokopasmowe to napięcie na nich może osiagać nawet wartość szczytową 5V.

dami17
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 27 paź 2011, 18:19
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: dami17 » 24 lut 2012, 16:51

Tak silnik posiada 2 szerokopasmowe i 2 zwykłe oczywiście z jednej strony a z drugiej to samo :)

Dzięki za pomoc :) , ale problem dalej nie rozwiązany czemu to bydle tak nierówno pracuje...

w VCDS jest opcja testowania sond i Katalizatorów Testy przeszedł pomyślnie , no to skąd te błędy ??

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 24 lut 2012, 22:14

Kolego dami17, po pierwsze to swoje pisanie rozpocznij w dziale powitań

<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p

Po drugie popraw swój profil w polu "Rocznik" (powiadomienie o tym dostałeś już dawno via mail) oraz "Miasto/Region" (jak masz wielkie opory żeby wpisywać konkretnie miejscowość to możesz przecież wpisać region czyli województwo)... nie wpominając już o skrzyni biegów bo nie mam pojęcia co to oznacza "M".

Pozdrawiam, FOSS
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

dami17
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 27 paź 2011, 18:19
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: dami17 » 03 mar 2012, 10:52

PROBLEM ROZWIĄZANY :-D :-D

Przyczyną nierównej pracy silnika były uszczelnienia na wtryskiwaczach , silnik lapał lewe powietrze . Koledzy pisali ,że to wina nieszczelności w kolektorze tylko ciężko było znaleźć gdzie
Na jednym wtryskiwaczu nie było w ogóle uszczelnienia na innych były popękane , poobrywane .

Dziękuję za zainteresowanie i podpowiedzi dużo mi to pomogło .

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl