części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.2MPI ] Ocena błędów

Pawex7x
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 34
Rejestracja: 15 lut 2015, 10:11
Lokalizacja: Lublin

[D3 03 4.2MPI ] Ocena błędów

Post autor: Pawex7x » 09 mar 2017, 19:29

Witam po spotkaniu z sarno wyskoczył mi check i błędy niestety nie mogę ich nigdzie znając po polsku pomoże ktoś

17985 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145)
P1577 - 004 - Open Circuit
17944 - Camshaft Timing Adj. Bank2 (N208)
P1536 - 004 - Open Circuit
17936 - Camshaft Timing Adj. Bank1 (N205)
P1528 - 004 - Open Circuit
18283 - Valve for Torque Support Mount
P1875 - 002 - Short to GND - Intermittent
Readiness: 0110 1101

Awatar użytkownika
ArturPL
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 88
Rejestracja: 07 sty 2017, 21:55
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: ArturPL » 09 mar 2017, 19:57

17985 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145) - prawa poduszka silnika do wymiany

Kod: Zaznacz cały

http://www.a8team.pl/d3-03-42mpi-lpg-blad-17985-potrzebna-mala-pomoc-vt17457.htm
P1577 - 004 - Open Circuit - Cewka monitora kontrolnego silnika

Kod: Zaznacz cały

http://www.a8team.pl/d2-00-42pb-lpg-blad-17985-poduszka-silnika-vt9841.htm
17944 - Camshaft Timing Adj. Bank2 (N208) oraz 17936 - Camshaft Timing Adj. Bank1 (N205)
- ustawienie fazy rozrządu... nie wiem o co chodzi
Tutaj poczytaj (niestety po angielsku):

Kod: Zaznacz cały

http://www.audiworld.com/forums/s4-b6-b7-platforms-discussion-49/engine-codes-2759312/
P1536 - 004 - Open Circuit oraz P1528 - 004 - Open Circuit - tyczy się powyższego, brak sygnału/komunikacji

18283 - Valve for Torque Support Mount - przednia poduszka silnika do wymiany

P1875 - 002 - Short to GND - Intermittent - dotyczy powyższego, bodajrze przerwany obwód

Pawex7x
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 34
Rejestracja: 15 lut 2015, 10:11
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Pawex7x » 09 mar 2017, 20:25

Prawa poduszka do sprawdzenia a dalej nie wiadomo o co chodzi

mmalinas
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 145
Rejestracja: 08 kwie 2016, 14:31
Lokalizacja: Ostrzeszow

Post autor: mmalinas » 12 mar 2017, 15:04

Niepokojace bledy odnosnie nastawnikow faz rozrzadu

Czy baly wykonywane w ostatnim czasie jakies naprawy na glowicy

Ponizej wiadomosci odnosnie zaworow N208 i N205

[ Dodano: 2017-03-12, 15:04 ]
18283 - Valve for Torque Support Mount

Blad ten wskazuje na łożysko podporowe momentu obrotowego.
Jest to trzecie łożysko podporowe silnika i znajduje sie z przodu po prawej stronie patrząc w kierunku jazdy.

Glowne zadanie tego lozyska to tlumienie ugiec agregatu zwiazanych z kierunkiem obrotow silnika . Przy dynamicznym dodawaniu gazu silnik w osi głównej pochyla sie w prawą stronę.

Wymiana tego łożyska nie jest szczególnie skomplikowana.

Wiele osób rozłącza wtyczkę i stosuje specjalna zatyczkę opornikowa. Oryginalnie dostępne również w ASO.

Ze wzgledu na duze problemy z tym błędem koncern wycofał sie z elektrycznie tłumionego łożyska i zastosował standardowe bez informacji zwrotnej.

Wiecej informacji w SSP 282 strona 32
pozdrawiam

Michal

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 12 mar 2017, 15:49

ArturPL, heh ja wiem że najprościej to wymieniać poduszki po 1kzł sztuka ale ja bym na spokojnie podszedł do tego i zobaczył na kabelki oraz wtyczki, może się okazać że chwila z lutownicą załatwi sprawę.

Awatar użytkownika
ArturPL
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 88
Rejestracja: 07 sty 2017, 21:55
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: ArturPL » 12 mar 2017, 16:24

To też prawda :)

mmalinas
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 145
Rejestracja: 08 kwie 2016, 14:31
Lokalizacja: Ostrzeszow

Post autor: mmalinas » 12 mar 2017, 19:20

Koledzy.

Podaje informacje a co dalej z nimi zrobicie to juz pozostawiam wlasnej ocenie.

I nie namawiajcie do pracy z lutownica bo diagnoza poduszek nie polega tylko na odczycie bledu.

Fakt jest ze blad poduszki silnika nalezy sprawdzic poniewaz uszkodzone poduszki
powoduja znacznie wyzsze amplitudy drgan na silniku z nierownosci drogi i odwrotnie wzbudzenia wlasne silnika sa przekazywane na karoserie

Wiec jesli masz silne drgania na karoseri szczegolnie na biegu jałowym i przy dodaniu gazu
to nalezy sie temu dokladnie przyjrzeć i odlozyc lutownice w kat.

Wieksze zmartwienie to nastawniki i wlasnie tam sprawdzil bym na poczatek podlaczenie i stan kostek , ewentualnie uzyl spray'u kontaktowego i dalej pelna diagnoza przestawiania.

Bloki pomiarowe w sterowniku silnika 90 i 93.

Pozostawienie takich usterek zazwyczaj konczy sie o wiele droższymi naprawami.
pozdrawiam

Michal

Volumin
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 1
Rejestracja: 08 lis 2023, 09:51
Lokalizacja: Puławy

Post autor: Volumin » 08 lis 2023, 10:06

Witam wszystkich na forum mam a8 d3 4.2 mpi

Po naprawie głowic auto odpala i gaśnie rozrząd ustawiony na znaki sprawdzony

Oto kody pledów

17944 zespol 2, przestawianie walka rozrzadu(N208) P1536 - 004 - przerwa - sporadyczny

17936 zespol 1 , przestawianie walka rozrzadu (N205) P1528 - 004 - przerwa - sporadyczny

Czy ktoś jest w stanie pomóc wychodzi ze jakiś błąd elektryczny chyba

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl