[D3 03 4.2MPI/LPG ] Sterownik silnika
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Sterownik silnika
Witam
Mam problem z autem. Objawia się to tym, że auto nie ma mocy. Nie można połączyć się ze sterownikiem silnika.
Kupiłem drugi, używany sterownik o tych samych numerach. Można się połączyć ale auto po odpaleniu od razu gaśnie a na tym małym wyświetlaczu gdzie podany jest przebieg/data wyświetlany jest napis SAFE.
1.Czy da się coś zrobić z tym starym sterownikiem aby można się było z nim połączyć?
2.Czy ten drugi sterownik da się jakoś odblokować?
Dziękuję za wszelkie informacje
Mam problem z autem. Objawia się to tym, że auto nie ma mocy. Nie można połączyć się ze sterownikiem silnika.
Kupiłem drugi, używany sterownik o tych samych numerach. Można się połączyć ale auto po odpaleniu od razu gaśnie a na tym małym wyświetlaczu gdzie podany jest przebieg/data wyświetlany jest napis SAFE.
1.Czy da się coś zrobić z tym starym sterownikiem aby można się było z nim połączyć?
2.Czy ten drugi sterownik da się jakoś odblokować?
Dziękuję za wszelkie informacje
Czy aby na pewno ECU ma ochronę komponentu? Wydaje mi się, że musi tylko poinformować resztę samochodu że ma nowy ECU i zadziała Odis ma funkcję wymiany ECU a do VCDS opis masz tu http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer
Sterownik silnika nie posiada CP - przekładałem wielokrotnie.
Żeby drugi sterownik zadziałał trzeba zrobić klona z tego oryginalnego albo przerzucić eeprom.
Żeby drugi sterownik zadziałał trzeba zrobić klona z tego oryginalnego albo przerzucić eeprom.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Do zrobienia klona?... Oczywiście musisz posiadać odpowiednie narzędzia żeby wyczytać ze sterownika to co potrzeba i wrzucić to do drugiego.tomdro666 pisze:Da się to zrobić programowo czy trzeba coś rozbierać, lutować?
VCDS nie wystarczy.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
FOSS a podjął byś się tego? Czy można to zrobić na zasadzie, że wysłałbym oba sterowniki czy trzeba przyjechać samochodem?FOSS pisze:Do zrobienia klona?... Oczywiście musisz posiadać odpowiednie narzędzia żeby wyczytać ze sterownika to co potrzeba i wrzucić to do drugiego.tomdro666 pisze:Da się to zrobić programowo czy trzeba coś rozbierać, lutować?
VCDS nie wystarczy.
I przy okazji dałoby się wykodować sondy lambda za katalizatorami?
hej
jak ci się nie uda sklonować ustawień sterownika silnika to pozostaje zmiana
-sterownika silnika w komplecie z modułem kessy blokadą kierownicy i kluczykiem
po takiej zmianie silnik skrzynia będzie pracować normalnie
zostanie kilka modułów z ochrona komponentów ale z tym to upora się ktoś
tak się składa że mam taki komplet do 4.2 bo walczę z problemem blokady kierownicy która jest połączona z modułem kessy
jeżeli uda mi się naprawić blokadę komplet będzie do sprzedania jezeli nie to przekładam komplet do swojej tylko sterownik silnika muszę przeprogramować do wersji silnika 3,7
jak ci się nie uda sklonować ustawień sterownika silnika to pozostaje zmiana
-sterownika silnika w komplecie z modułem kessy blokadą kierownicy i kluczykiem
po takiej zmianie silnik skrzynia będzie pracować normalnie
zostanie kilka modułów z ochrona komponentów ale z tym to upora się ktoś
tak się składa że mam taki komplet do 4.2 bo walczę z problemem blokady kierownicy która jest połączona z modułem kessy
jeżeli uda mi się naprawić blokadę komplet będzie do sprzedania jezeli nie to przekładam komplet do swojej tylko sterownik silnika muszę przeprogramować do wersji silnika 3,7
Robiłem wielokrotnie i nie powinno być problemu.tomdro666 pisze:FOSS a podjął byś się tego? Czy można to zrobić na zasadzie, że wysłałbym oba sterowniki czy trzeba przyjechać samochodem?
Możesz wysłać oba i zrobimy to zaocznie - szczegóły na PW a najlepiej mailem.
Właściwie to nie jest to temat "przy okazji".tomdro666 pisze:I przy okazji dałoby się wykodować sondy lambda za katalizatorami?
Klon to klon a sondy to trzeba wyrzucić z softu więc niby "przy okazji" ale jednak jest to temat zupełnie dodatkowy.
Pewnie do zrobienia za jednym podejściem bo u siebie, na etapie różnych modyfikacji mechaniki i softu, też wyrzucałem drugie sondy lambda.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-