części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 09 4.2TDI ] Temat zarchiwizowany

Glac
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 297
Rejestracja: 24 wrz 2014, 22:32
Lokalizacja: Gdańsk

[D3 09 4.2TDI ] Temat zarchiwizowany

Post autor: Glac » 01 gru 2019, 21:36

Temat zarchiwizowany
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2022, 12:25 przez Glac, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 01 gru 2019, 22:20

Ja słyszałem, że nowsze konstrukcje są gorsze więc szukałbym tego co miałeś. Dziura w tłoku tak bez żadnych oznak? Nic? Jak zrobisz teraz remont silnika to możesz śmiało założyć, że do końca życia tego auta będzie on w bardzo dobrej kondycji i jedynie drobnostki mogą być zmartwieniem.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Glac
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 297
Rejestracja: 24 wrz 2014, 22:32
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Glac » 02 gru 2019, 07:09

Temat zarchiwizowany
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2022, 12:25 przez Glac, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 02 gru 2019, 17:38

Glac pisze:Też słyszałem, że nowe konstrukcje są gorsze, ale czy to faktycznie prawda...
Widziałem już 2 D4'ki ze słupkami z D3 :) Podobno pasują te słupki wymiennie jakoś. Na Twoim miejscu kupiłbym słupek, zrobił pierścienie, panewki, rozrząd, nowe uszczelnienia... osprzęt masz i nic tylko cieszyć się nowym silnikiem na kolejne 10+ lat :) Ale ja jestem fanatykiem D3 więc bym się z nim nie rozstał. Opcją jest zawsze przy tej okazji przejście na coś nowszego.
Glac pisze:Co do oznak to nic wcześniej absolutnie. Nagle dym, utrata mocy, drżenie budy - byłem w trakcie wyprzedzania tira i jeszcze wyprzedziłem bez większego problemu nie licząc zasłony dymnej. Zjechałem na poboczne silnik nie zgasł, check engine się nie zapalił. Na wolnych obrotach nawet nie dymi i tylko trochę drży.
Rozumiem, że masz to już rozebrane i wiesz co się stało dokładnie tak? bo te objawy jakieś dziwne. Zwłaszcza bez oznak. Aby wypalić dziurę to musiałoby się dość kopcić z tyłu. A nie strzelił rozrząd albo jakiś zawór się nie urwał?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Glac
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 297
Rejestracja: 24 wrz 2014, 22:32
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Glac » 02 gru 2019, 21:21

Temat zarchiwizowany
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2022, 12:25 przez Glac, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 02 gru 2019, 22:29

Glac pisze:Remont to będą większe koszty i dłuższy czas naprawy.
Koszty wiadomo ale ma to swoje plusy. Masz coś co wiesz, że prędko nie padnie. Ile czasu szacuje mechanik na taki remont z ciekawości?
Glac pisze:Rozebrane nie jest - auto jest u mechanika. Z tego co wiem diagnoza o tłoku była postawiona po pomiarze kompresji, która wyniosła 0 na jednym z cilindrów, a pozostałe prawidłowe.
Dodatkowo ciśnienie wybija olej korkiem wlewu, a po jego odkręceniu leci dym.
Ja bym jeszcze zaczekał z tą diagnozą. Ja obstawiam raczej problem z zaworami. Ale oczywiście bez zdjęcia główek pewnie wiele wiedzieć nie będziesz.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 03 gru 2019, 22:41

Glac pisze:Cieszyłem się kilka dni.. w piątek na trasie A8 puściła chmurę dymu i to by było na tyle.. laweta, mechanik i smutna diagnoza - dziura w tłoku.

Jak żyć niech ktoś mi powie?
Szok <boisie>
Glac pisze:Rozebrane nie jest - auto jest u mechanika. Z tego co wiem diagnoza o tłoku była postawiona po pomiarze kompresji, która wyniosła 0 na jednym z cilindrów, a pozostałe prawidłowe.
Dodatkowo ciśnienie wybija olej korkiem wlewu, a po jego odkręceniu leci dym.
Robiłem już takie BVN z pękniętą głowicą, z uszkodzonymi popychaczami zaworowymi, z uszkodzonymi wałkami rozrządu.
Niestety, BVN niby takie pancerne ale też padają.

Czy ty nie miałeś przypadkiem tam jakiegoś czipa?... więcej KM i Nm?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Glac
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 297
Rejestracja: 24 wrz 2014, 22:32
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Glac » 31 gru 2019, 19:07

Temat zarchiwizowany
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2022, 12:26 przez Glac, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 01 sty 2020, 15:36

Chyba przy tym uszkodzeniu pozostaje poszukać drugiego słupka. Sprawdzić, gładzie i tłoki, poskłądać wtedy w miare bezpiecznie sprzedawać. No i wygląda na to, że jeszcze wymienić wtryski bo jeśli tam nic nie wpadło to tylko lejące wtryski chyba mogły być winne.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Glac
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 297
Rejestracja: 24 wrz 2014, 22:32
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Glac » 01 sty 2020, 17:05

Temat zarchiwizowany
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2022, 12:26 przez Glac, łącznie zmieniany 1 raz.

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3526
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 02 sty 2020, 09:47

jakby lały to by nie było widac na korekcjach?
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Glac
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 297
Rejestracja: 24 wrz 2014, 22:32
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Glac » 02 sty 2020, 10:41

Temat zarchiwizowany
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2022, 12:26 przez Glac, łącznie zmieniany 1 raz.

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3526
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 02 sty 2020, 13:05

no ale jak robiłeś program to musiały być w co najmniej dobrym stanie...
przecież by się tak szybko nie skończyły...

o ile dobrze pamietam kwoty to ten silnik masz w cenie zbliżonej do "kompletnego" rozrządu... ;)
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Glac
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 297
Rejestracja: 24 wrz 2014, 22:32
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Glac » 03 lut 2020, 22:58

Temat zarchiwizowany
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2022, 12:26 przez Glac, łącznie zmieniany 1 raz.

Jacek82
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 138
Rejestracja: 25 lut 2018, 16:00
Lokalizacja: Opole

Post autor: Jacek82 » 04 lut 2020, 12:00

ale ten olej w turbinach znalazł się przez kuku w tłoku
doloty do turbin dobrze posprawdzaj
te rury wodne jak zaczniesz rozkręcać to będą ciekły w miejscu korozji
w rolce masz tylko osłonę pękniętą
ale nie ma co koszty tak czy siak będą ogromne

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl