[D2 99 4.2PB ] Simering, uszczelniacze
[D2 99 4.2PB ] Simering, uszczelniacze
Czy może ktoś dysponuje rozmiarami simeringów na półosie do przodu L strona, oraz simeringu na połączenie wał - skrzynia biegów. Prawa strona już załatwiona, jest 75x90x8 ale podobno lewa strona jest inna. Nawet w aso nie mają wymiarów tylko nr części, prawą kupiłem a lewa dopiero za 7 dni więc chce kupić zamiennik tylko nie mam wymiarów. Proszę :lol:
Ostatnio zmieniony 25 sie 2014, 00:39 przez pitak73, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja u siebie wymieniałem w tamtym tygodniu i brałem simering na wał 40x62x9 (mierzyłem suwmiarką, bo stary tez już był wymieniany) CORTECO - cena jakies 15zl i 1h zabawy.
Jeśli nie miałeś wymienianego simeringu to na oryginale jest numer oraz rozmiar i zawsze po tym można zamówić
Jeśli nie miałeś wymienianego simeringu to na oryginale jest numer oraz rozmiar i zawsze po tym można zamówić
Ostatnio zmieniony 28 maja 2014, 09:52 przez CINEK, łącznie zmieniany 1 raz.
to nie jest zwykły napęd...to
Podziękował <okioki>martin_rs4 pisze:Ja u siebie wymieniałem w tamtym tygodniu i brałem simering na wał 40x62x9 (mierzyłem suwmiarką, bo stary tez już był wymieniany) CORTECO - cena jakies 15zl i 1h zabawy.
Jeśli nie miałeś wymienianego simeringu to na oryginale jest numer oraz rozmiar i zawsze po tym można zamówić
Niestety muszę prędzej go zamówić bo swoje samochody na warsztacie mogę robić tylko w weekendy, a chciałbym uniknąć zostawiania auta na podnośniku.
Dzięki za chęci, ale mieszkam za granicą i poszukam w swoich rejonach.uszek pisze:Jakby co to mam do sprzedania orginał z ASO
Swoją drogą pytałem w ASO w Anglii i mają takie cudo na stanie. Cena 45 Funtów, a jak pytałem o wymiary to byli mi w stanie podać tylko numer części. Wolę poszukać czegoś na własną rękę i zapłacić grosze.
No i teraz zagadka, bo nie mam pojęcia od czego to zależy. U mnie siedział uszczelniacz 40X52X7. Całe szczęście zamówiłem oba wymiary jakie padły w tym temacie.martin_rs4 pisze:Ja u siebie wymieniałem w tamtym tygodniu i brałem simering na wał 40x62x9
Kwestia wymiany to 40min z zegarkiem w ręku więc najgorzej z tym nie było.
Pierwsze to spuszczenie oleju, demontaż lewego kata, osłona przegubu wału, 6x śruba przegubu, aluminiowa wzdłużna poprzeczka pomiędzy wałem i rurami tłumika oraz na koniec oczywiście kołnierz przegubu. Montaż w odwrotnej kolejności. <hura>
Na fotki niestety nie starczyło mi weny. Stary uszczelniacz wytrzymał 2,5 roku oraz jakieś 90 tys km.
Teraz trzeba się zająć przegubem, bo ma delikatne luzy, a jeszcze nie był nigdy wymieniany. Luz ten objawia się tym, że jak ostro hamuję przed światłami to przy redukcji z dwójki na pierwszy bieg potrafi sobie lekko stuknąć.
no to ja juz nie wiem...w koncu Ty masz S8 a ja A8, wiec moze stad ta roznica. Wazne ze juz wymienioneSimone331 pisze:U mnie siedział uszczelniacz 40X52X7.
ja mam dokladnie to samo i mam przeguby na wale ok, podpora tez, wiec zostaje albo ktoraj poloska przednia, albo roznicowy juz ma takie spore luzySimone331 pisze:Teraz trzeba się zająć przegubem, bo ma delikatne luzy, a jeszcze nie był nigdy wymieniany. Luz ten objawia się tym, że jak ostro hamuję przed światłami to przy redukcji z dwójki na pierwszy bieg potrafi sobie lekko stuknąć.
to nie jest zwykły napęd...to
W następny weekend wymiana przegubu. Zobaczymy co będzie po wymianie, ale coś mi się zdaje, że za dużo on nie pomoże. Czyżby przez niego tak się niosło, bo u mnie ten dźwięk dochodzi jakby z tyłu auta.martin_rs4 pisze:ja mam dokladnie to samo i mam przeguby na wale ok, podpora tez, wiec zostaje albo ktoraj poloska przednia, albo roznicowy juz ma takie spore luzySimone331 pisze:Teraz trzeba się zająć przegubem, bo ma delikatne luzy, a jeszcze nie był nigdy wymieniany. Luz ten objawia się tym, że jak ostro hamuję przed światłami to przy redukcji z dwójki na pierwszy bieg potrafi sobie lekko stuknąć.