![]() |
![]() |
[D2 01 4.2PB/LPG ] Błąd 17114
[D2 01 4.2PB/LPG ] Błąd 17114
Witam. Problem podobny jak u większości. Przy rozpędzaniu i próbie zmiany biegu na wyższy skrzynia weszła w tryb awaryjny. Po podłączeniu VAGa błąd 17114. Wsteczny wchodzi normalnie natomiast po przełączeniu na D nic się nie dzieje dopiero po przygazowaniu szarpnięcie i tryb awaryjny i auto jedzie w miarę normalnie tylko że na jednym biegu. Po przekopaniu forum diagnoza nasuwa się sama- uszkodzony kosz forwardu ale nasuwa mi się pytanie. Czy jeśli rozsypie się kosz to auto pojedzie w ogóle do przodu? Poziom oleju sprawdzony.
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Tylko że w czasie awarii auto było w trasie i zrobiło w trybie awaryjnym w sumie około 60 km na jednym biegu i poza tym że jedzie na jednym biegu nie ma żadnych innych objawów typu szarpnięcia czy coś podobnego. Dlatego zastanawia mnie czy w tym przypadku będzie wina rozsypanego kosza chociaż i tak skrzynia będzie pewnie wyciągnięta.
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Poziom sprawdzony i jest ok. Olej który troszkę wyleciał przy sprawdzeniu poziomu wydawał się w dobrym stanie. Jeszcze miska będzie ściągnięta i płyta sterownicza żeby sprawdzić czy nie pociągnęło jakiegoś syfu.
Jeszcze jedno pytanie. Czy jeśli jest spalona któraś cewka lub uszkodzony któryś z czujników to VAG nie pokaże błędu?
Jeszcze jedno pytanie. Czy jeśli jest spalona któraś cewka lub uszkodzony któryś z czujników to VAG nie pokaże błędu?
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Nie powiem ci bo moja stara skrzynia nie chciała się komunikować nie wiem czemu czy za stary model czy już świrowała ? <niewiem> A na nowej nie sprawdzałem ,auto nie podpinane już 2-gi rok bo nie ma potrzeby- ODPUKAĆ -. może któryś z kolegów się wypowie w kwestii wykrycia , uszkodzenia elektrozaworów .Myślę że sam fakt wejścia skrzyni w tryb awarii kwalifikuje auto do przewiezienia pojazdu na lawecie do odpowiedniego warsztatu ASB.
gdyby siedziała któraś cewka to vag by pokazał
tak jak u mnie muszę sprawdzić połączenia elektryczne bo już drugi raz po umyciu auta skrzynka weszła mi w tryb awaryjny i pokazywała 01435 chyba bo dobrze nie pamiętam
ale związane to z tym ze cewka 3 zwarcie do masy lub przerwa
spróbuj tak jak ja to zrobiłem odłączyć aku na całą noc u mnie pomaga
tak jak u mnie muszę sprawdzić połączenia elektryczne bo już drugi raz po umyciu auta skrzynka weszła mi w tryb awaryjny i pokazywała 01435 chyba bo dobrze nie pamiętam
ale związane to z tym ze cewka 3 zwarcie do masy lub przerwa
spróbuj tak jak ja to zrobiłem odłączyć aku na całą noc u mnie pomaga
odkopie temat
auto niedawno nabyte ale totalnie skrzynia nie sprawiala problemow czy to trasa, czy miasto czy mroz -20
poniewaz szykuje mi sie montaz gazu pojechalem na myjke troche umyc silnik, ciepla woda, 1-2 minutki i bylo juz czysto, nie lalem specjalnei po elektryce itd, zreszta nie w pierwszym samochodzie to robilem
z myjki wrocilem normalnie, potem auto stalo dzien, i na 2 dni po zlapal mroz, przejechalem 100m i bzyk - tryb awaryjny - 17114, gasze auto, odpalam i caly czas po chwili to samo
zaczalem przegladac kostki, psiukalem preparatem kostki pod maska aby je troche oczyscic,
teraz juz dobrych kilka dni po myjce jest juz co raz lepiej, auto juz tylko sporadycznie wpada w awarie, dzis np rano jechalem do roboty, miasto puste, od swiatel do swiatel praktycznie but w podlodze i nic sie nie dzialo kompletnie
wczesniej zauwazylem tez ze przy redukcji bylo szarpniecie i wtedy za chwile zapalal sie tryb
poki co jezdze obserwuje, na dniach zmienie filtr i olej
myslicie ze poki co mechanike moge wykluczyc ? auto normalnie zapitala az milo tylko czasem ma slabsza chwile
auto niedawno nabyte ale totalnie skrzynia nie sprawiala problemow czy to trasa, czy miasto czy mroz -20
poniewaz szykuje mi sie montaz gazu pojechalem na myjke troche umyc silnik, ciepla woda, 1-2 minutki i bylo juz czysto, nie lalem specjalnei po elektryce itd, zreszta nie w pierwszym samochodzie to robilem
z myjki wrocilem normalnie, potem auto stalo dzien, i na 2 dni po zlapal mroz, przejechalem 100m i bzyk - tryb awaryjny - 17114, gasze auto, odpalam i caly czas po chwili to samo
zaczalem przegladac kostki, psiukalem preparatem kostki pod maska aby je troche oczyscic,
teraz juz dobrych kilka dni po myjce jest juz co raz lepiej, auto juz tylko sporadycznie wpada w awarie, dzis np rano jechalem do roboty, miasto puste, od swiatel do swiatel praktycznie but w podlodze i nic sie nie dzialo kompletnie
wczesniej zauwazylem tez ze przy redukcji bylo szarpniecie i wtedy za chwile zapalal sie tryb
poki co jezdze obserwuje, na dniach zmienie filtr i olej
myslicie ze poki co mechanike moge wykluczyc ? auto normalnie zapitala az milo tylko czasem ma slabsza chwile
według mnie zalana elektryka na podszybiu od strony pasażera. Miałem podobnie. Teraz oszczędniej leję wodę podczas mycia i problem się nie powtórzy. Jak u Ciebie wszystko wyschnie do końca to skrzynia wróci do normalnej pracy.pioteros pisze:odkopie temat
auto niedawno nabyte ale totalnie skrzynia nie sprawiala problemow czy to trasa, czy miasto czy mroz -20
poniewaz szykuje mi sie montaz gazu pojechalem na myjke troche umyc silnik, ciepla woda, 1-2 minutki i bylo juz czysto, nie lalem specjalnei po elektryce itd, zreszta nie w pierwszym samochodzie to robilem
z myjki wrocilem normalnie, potem auto stalo dzien, i na 2 dni po zlapal mroz, przejechalem 100m i bzyk - tryb awaryjny - 17114, gasze auto, odpalam i caly czas po chwili to samo
zaczalem przegladac kostki, psiukalem preparatem kostki pod maska aby je troche oczyscic,
teraz juz dobrych kilka dni po myjce jest juz co raz lepiej, auto juz tylko sporadycznie wpada w awarie, dzis np rano jechalem do roboty, miasto puste, od swiatel do swiatel praktycznie but w podlodze i nic sie nie dzialo kompletnie
wczesniej zauwazylem tez ze przy redukcji bylo szarpniecie i wtedy za chwile zapalal sie tryb
poki co jezdze obserwuje, na dniach zmienie filtr i olej
myslicie ze poki co mechanike moge wykluczyc ? auto normalnie zapitala az milo tylko czasem ma slabsza chwile
W moim przypadku nic nie szarpało jedynie wchodziła w tryb awaryjny i mogłem wbić jedynie 3 do przodu. Wsteczny nie działał.
Pozdrawiam Jaro
u mnie wsteczny cacy, biegi tez zmieniala pomimo trybu awaryjnego, szarpniecie zawsze bylo jedno chwile przed wejsciem w tryb awaryjny
teraz wrocilem z miasta, miod malina wszystko smiga
pobawilem sie troche vagiem, blad sondy 16515 z tego co pmietam, poruszalem wtyczka to nei wrocil
a co ciekawe, po odpieciu kostki sondy od pasazera wywalilo nie blad sondy, a przeplywki, naturalnie tryb awaryjny skrzyni zabanglal, a dodatkowo na skrzyni pojawil sie blad niskie napiecie ECU czy cos w ten desen
teraz wrocilem z miasta, miod malina wszystko smiga
pobawilem sie troche vagiem, blad sondy 16515 z tego co pmietam, poruszalem wtyczka to nei wrocil
a co ciekawe, po odpieciu kostki sondy od pasazera wywalilo nie blad sondy, a przeplywki, naturalnie tryb awaryjny skrzyni zabanglal, a dodatkowo na skrzyni pojawil sie blad niskie napiecie ECU czy cos w ten desen