części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D3 4.2MPI ] Skrzynia biegów z błędem 17125 i 17090

Limbo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 104
Rejestracja: 24 kwie 2010, 20:59
Lokalizacja: Lubin

[D3 4.2MPI ] Skrzynia biegów z błędem 17125 i 17090

Post autor: Limbo » 11 cze 2012, 14:24

Cześć chłopaki!
Dawno mnie tu nie było, po sprzedaży mojej a8 kupiłem TT :D
Stoje przed opcją zakupu D3 z motorem 4,2 335km.
Jestem samochodem zainteresowany.. jednak mam komputer diagnostyczny i podłączyłem go pod pojazd.
Troche chęc zakupu mi opadła.
Do rzeczy.
1. Auto ma słaby aku bo stoi (facet nie uzywa bo ma budowę i kupił jakiegoś trupa kombi zeby wozić manele) czy przez słaby aku możliwe ze pojawiają się jakieś błędy?
2. Na skrzyni są następujące błedy 17125 z tego co w sieci szukałem to może to być coś poważnego ale może być też coś mało istotnego. Drugi błąd 17090 mógłbym powiedzieć ze z tego co czytam prawdopodobne ze pojawił sie przez niskie napięcie z aku. Może ten 1 tez?
Błędów specjlanie nie kasowałem bo pojade z nimi jutro do specjalisty.
3. Czy skrzynia tiptronic w d3 tez jest tak awaryjna jak w d2?? czy skrzynie w d3 są takie same w dieslu i benzynie?
4. Auto nie miało kasowanych błędów od bardzo dawna nikt go nigdzie nie podpinał od jakichs 1,5 rok.
5. Auto jezdzie płynnie nie zauważyłem problemów ze skrzynią (kick down dziala, zmienia płynnie i ciągnie do odcięcia) czy możliwe ze właścicel użył jakichs środków abym się nie zorientował?
6. Brak błędów check engine.
7. Na silniku są dwa błędy- dotyczyą zaworu elektromegnetycznego zawieszenia silnika rząd 1 i 2. dopisane również o złym napięciu lub przerwaniu obwodu... czy możliwe ze problem powoduje slaby aku? Auto rozładowane było parę razy.

Jutro właściciel jedzie do jendego z lepszych speców u mnie w miescie... jednak nie znalazłem na forum podobnego tematu w D3... wiec moze w przyszłosci pomoże komuś jeszcze bo napiszę tu diagnozę speca.
Jestem oczywiście ciekawy waszego zdania i opinii odnośnie problemów.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 13 cze 2012, 23:54 przez Limbo, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 11 cze 2012, 14:40

Kolego z tego co czytałem i słyszałem to D3 jest strasznie czuła na spadki napięcia i potrafi posypać błędami.

Awatar użytkownika
labas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 843
Rejestracja: 15 maja 2009, 09:56
Lokalizacja: Pieniny

Post autor: labas » 11 cze 2012, 14:50

Po rozładowaniu, odpięciu akumulatora, w każdym sterowniku pojawią się błędy.
Trzeba podpiąć zdrowy aku, pokasować błędy.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 14 cze 2012, 00:00

Tak jak już koledzy powyżej sygnalizują w D3 spadek napięcia na akumulatorze skutkuje całą masą różnych błędów w wielu sterownikach... a sterowników jest tu dużo więc i błędów będzie cała masa.
Bez dobrego aku kasowanie błędów z każdego sterownika to syzyfowa praca... większość z nich i tak powróci jak napięcie na aku spadnie.

Jeżeli już temat przed zakupowy a aku padaczka to na uruchomionym silniku pokasować wszystkie błędy, pojechać na jazdę testową i na koniec bez wyłączania silnika ponownie sprawdzić błędy.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl