Dawno mnie tu nie było, po sprzedaży mojej a8 kupiłem TT

Stoje przed opcją zakupu D3 z motorem 4,2 335km.
Jestem samochodem zainteresowany.. jednak mam komputer diagnostyczny i podłączyłem go pod pojazd.
Troche chęc zakupu mi opadła.
Do rzeczy.
1. Auto ma słaby aku bo stoi (facet nie uzywa bo ma budowę i kupił jakiegoś trupa kombi zeby wozić manele) czy przez słaby aku możliwe ze pojawiają się jakieś błędy?
2. Na skrzyni są następujące błedy 17125 z tego co w sieci szukałem to może to być coś poważnego ale może być też coś mało istotnego. Drugi błąd 17090 mógłbym powiedzieć ze z tego co czytam prawdopodobne ze pojawił sie przez niskie napięcie z aku. Może ten 1 tez?
Błędów specjlanie nie kasowałem bo pojade z nimi jutro do specjalisty.
3. Czy skrzynia tiptronic w d3 tez jest tak awaryjna jak w d2?? czy skrzynie w d3 są takie same w dieslu i benzynie?
4. Auto nie miało kasowanych błędów od bardzo dawna nikt go nigdzie nie podpinał od jakichs 1,5 rok.
5. Auto jezdzie płynnie nie zauważyłem problemów ze skrzynią (kick down dziala, zmienia płynnie i ciągnie do odcięcia) czy możliwe ze właścicel użył jakichs środków abym się nie zorientował?
6. Brak błędów check engine.
7. Na silniku są dwa błędy- dotyczyą zaworu elektromegnetycznego zawieszenia silnika rząd 1 i 2. dopisane również o złym napięciu lub przerwaniu obwodu... czy możliwe ze problem powoduje slaby aku? Auto rozładowane było parę razy.
Jutro właściciel jedzie do jendego z lepszych speców u mnie w miescie... jednak nie znalazłem na forum podobnego tematu w D3... wiec moze w przyszłosci pomoże komuś jeszcze bo napiszę tu diagnozę speca.
Jestem oczywiście ciekawy waszego zdania i opinii odnośnie problemów.
Pozdrawiam