[D3 08 4.2FSI ] Problem z adaptacją tylnych hamulców
[D3 08 4.2FSI ] Problem z adaptacją tylnych hamulców
Witam
Ostatnio wymieniłem u siebie klocki hamulcowe z tyłu. Wszystko wykonałem zgodnie z procedurą: odblokowanie hamulca ręcznego, wymiana klocków, adaptacja, zablokowanie hamulca ręcznego. Niestety mam problem z adaptacją. Po jej przeprowadzeniu ciągle mam błąd (a właściwie dwa takie same) zużytych klocków hamulcowych (z komunikatem - sygnał nieznany). Próbowałem kilkukrotnie przeprowadzić adaptację, zmieniałem grubość okładzin hamulcowych, ale nic to nie dało. Dodam, że podczas adaptacji słychać jak silniczki hamulca ręcznego pracują, więc napęd jest sprawny. Co może być przyczyną mojego problemu wie ktoś?
Pozdr
Ostatnio wymieniłem u siebie klocki hamulcowe z tyłu. Wszystko wykonałem zgodnie z procedurą: odblokowanie hamulca ręcznego, wymiana klocków, adaptacja, zablokowanie hamulca ręcznego. Niestety mam problem z adaptacją. Po jej przeprowadzeniu ciągle mam błąd (a właściwie dwa takie same) zużytych klocków hamulcowych (z komunikatem - sygnał nieznany). Próbowałem kilkukrotnie przeprowadzić adaptację, zmieniałem grubość okładzin hamulcowych, ale nic to nie dało. Dodam, że podczas adaptacji słychać jak silniczki hamulca ręcznego pracują, więc napęd jest sprawny. Co może być przyczyną mojego problemu wie ktoś?
Pozdr
Ostatnio zmieniony 23 sie 2014, 10:00 przez Rabol, łącznie zmieniany 1 raz.
Czasami całą procedurę otwarcia i zamknięcia z testowaniem i adaptacją trzeba przeprowadzić dwa, trzy razy aby poprawnie przebiegła. Ja u siebie robiłem to kilkakrotnie i ostatecznie po kilku próbach za każdym razem się udawało. Testowanie na koniec i zamykanie otwieranie hamulców też trzeba wykonywac kilkakrotnie po adaptacji.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
nie koniecznie, adaptacja jest ważna w chwili zakłądania klocków, później jest to mierzone co jakiś czas przes servo silniki zacisków tylnich. Ale pomiar nie jest 100% wiarygodny ponieważ auto nie wie na ile zużyta jest tarcza hamulcowa. Po jakimś czasie można je nanowo zakodować.
O ile mnie pamięć nei myli to właśnie od 5-6 mm błąd jest wyświetlany
O ile mnie pamięć nei myli to właśnie od 5-6 mm błąd jest wyświetlany
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
no z przodu jest podobnie bo czujnik jest zatopiony na takiej właśnie głębokości w klocku
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
No wydaje mi się, że przyt 3 mm się jeszcze świeci bo ostatnio miałem tak po wymianie łożyska jak otwierałem zaciski ;P
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
labas pisze:Wystarczy przekodować na 3mm i nie będzie się świecić kontrolka.
No właśnie, wydaje mi się że kolega labas zjadł przypadkiem jedną cyfrę - zakodować 13mm i wtedy pewnie będzie gitaradrago_o pisze:No wydaje mi się, że przyt 3 mm się jeszcze świeci bo ostatnio miałem tak po wymianie łożyska jak otwierałem zaciski ;P
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Myślałem, że to jakaś luka w oprogramowaniu i można na stałe wyłączyć kontrolę czy coś ehhehe, ale w sumie ta teoria ze zjedzoną cyfrą jest lepsza
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG