[D3 02 3.7MPI ] Błąd na Fisie
[D3 02 3.7MPI ] Błąd na Fisie
Witam mam problem z tym komunikatem ok 5 dni temu pokazał się podłączyłem kompa wyświetlił się błąd czujnika hamulca . Kupiłem wymieniłem błędy wykasowałem i dalej mi to się wyświetla . Wymieniłem tylnie klocki bo pokazywał się błąd zakodowałem na 14 mm i błąd klocków znikł . dziś podłączyłem znowu kompa i na hamulcu postojowym mam 2 błędy czy one mogą być przyczyną tego komunikatu
.
Adres 53: Hamulec postojowy Plik etykiet: 4E0-910-801.clb
Oznaczenie elementu: 4E0 910 801 C HW: 4E0 907 801 A
Komponent i/lub wersja: EPB A32C0220 H02 0220
Kodowanie: 0000331
Kod serwisu: WSC 80093 222 183701
VCID: 1F4CDBE0CEBDDDB9F0-804A
Kody błędów zostały skasowane.
2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
02596 - Klocki hamulcowe z tyłu zużyte
008 - Niezrozumiały sygnał
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01111000
Priorytet błędu: 6
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 108
Wskaźnik czasu: 0
Ramka zamrożona:
Napięcie: 9.94 V
Zliczanie: 61
02596 - Klocki hamulcowe z tyłu zużyte
002 - Dolna wartość skrajna przekroczona
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100010
Priorytet błędu: 6
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 108
Przebieg: 290256 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2017.11.16
Czas: 13:18:03
Ramka zamrożona:
Napięcie: 10.77 V
Zliczanie: 60
Nie ma możliwości wyłączyć bo z tyłu nie ma czujnika zużycia klocków.slawek35 pisze:Czy jest możliwość wyłączenia czujników zużycia klocków z tyłu.
chyba żeby zrobić nastawy podstawowe
Grubość klocka czytana jest przez silniczki hamulca postojowego.
A błędy mówią przecież same za siebie: "Klocki hamulcowe z tyłu zużyte"
W tym kierunku należy diagnozować dalej jak chociażby sprawdzić czy sterownik zapisał poprawnie grubość klocków.
Permanentny błąd zużycia tylnych klocków może być efektem usterki w zakresie hamulca postojowego albo po prostu usterki samego sterownika.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
tydzień temu dałem auto do mechanika bo zapalił mi się komunikat o klockach z tyłu wymienił kontrolka zgasła zakodował w sterowniku było zapisane 14 mm ale wyrzuciło mi błędy zacisków . Pół nocy kopałem po różnych forach i nic . Wczoraj pojechałem do ASO (holenderskiego ) to stwierdzili ze muszę wymienić zaciski lub sterownik no po zapytaniu o cenę to i kopara opadła . Ale ze ja upierdliwy i mechanika robotę postanowiłem sprawdzić pojechałem na warsztat samoobsługowy i dawaj na nowo wszystko od początku klocki wyciągnąłem przeczyściłam wszystko przewody elektryczne wyciągnąłem obejrzałem i co się okazało dwie wtyczki były pęknięte o dziwo w tym samym miejscu (może mechanik napsuł ) wysuszyłem zakleiłem wyschło i na nowo wszystko założyłem klocki zmierzyłem okazało się że mają 12 mm nie 14 (chyba niema znaczenia ) błędy skasowałem i wszystko gra błąd znikł z Fisu i z kompa .
Ale pamiętaj, że musisz jeszcze wymienić zaciski lub sterownik - skoro w ASO tak powiedzieli to chyba wiedzą co mówiąslawek35 pisze: ... błędy skasowałem i wszystko gra błąd znikł z Fisu i z kompa .
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Grubość jaką wpiszesz ma w sumie znaczenie do wyświetlenia kolejnego błędu jak będą się kończyły.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG