Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl części samochodowe mostostacja.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 preFL ALL ] Różnice w zawiasach S8 i A8

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

[D2 preFL ALL ] Różnice w zawiasach S8 i A8

Post autor: Bugalon » 21 sty 2015, 20:29

Mam seryjne zawieszenie z S8, kompletne. Strasznie mi ono przeszkadza i musze je zmienic na zwykle. Pytanie zatem jest takie - czy amortyzatory w S8 są takie same jak w A8 i roznica jest tylko w sprezynach czy jednak sie roznia od zwyklych wersji? Zawieszenie mam w super stanie i nie chce wymieniać amorów jesli nie ma takiej koniecznosci.

Gość

Post autor: Gość » 21 sty 2015, 20:35

Czymś tam się róznią amory to pewne ale ja w swojej z tyłu mam już serie a z przodu tylko spręzyny mi eSowe zostały.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 21 sty 2015, 20:45

...Apophis, masz przez to przód jakoś niżej? Ja będę robił znów odwrotnie niż Bugalon, bo mam amorki ze sprężynami standard a będę zmieniał na eSowe w nadzieji ze mi trochę siądzie :D
to nie jest zwykły napęd...to

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 21 sty 2015, 20:45

kupiłem komplet używanych oryginalnych sprężyn ladnie trzymajacych auto (oczywiscie wyzej niz mam teraz) i zastanawiam sie czy powinienem do tego dokupowac nowe amortyzatory. Jesli rozmiar jest ten sam - a tego nie wiem (w sensie dlugosc i pozostale wymiary) to chętnie zostawię seryjne amory z esy bo wedlug mnie na komfort wpływaja głownie sprezyny.

Martin jak ja zmienie ten zawias to swoj bede mogl opchnac w przyzwoitej cenie o ile bedziesz zainteresowany :)

Gość

Post autor: Gość » 21 sty 2015, 21:02

martin_rs4 pisze: masz przez to przód jakoś niżej?
Oczywiście coś ok -20 względem serii. Tył wymieniłem na seryjny by poszedł w gore bo raz że dupa śledzia była dwa że mam tam sporo balastu więc tym bardziej mi nie pasowało. Teraz z balastem stoi ok.

Amory kupiłem w sklepie i nie widziałem względem esowych jakiejs różnicy. Pasowały ok.

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 21 sty 2015, 21:11

Czyli co - zostawiac te esowe amory? Bo w sumie amor tez ma jakas charakterystyke tlumienia i przez to troche bardziej twardo moze byc (ale nie tyle co na sprezynie)
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 21 sty 2015, 21:15

Bugalon pisze:Martin jak ja zmienie ten zawias to swoj bede mogl opchnac w przyzwoitej cenie o ile bedziesz zainteresowany
Dzięki wielkie za ofertę, ale juz się zaopatrzyłem w cały komplecik eSowy na wiosnę do nowych 19"stek :D
Apophis pisze:Oczywiście coś ok -20 względem serii.
Ooo i o to właśnie mi chodzi...nie za nisko, nie za wysoko....w sam raz :]

A jakie odczucia masz w zachowaniu się auta mając różnie przód i tył?
to nie jest zwykły napęd...to

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 21 sty 2015, 21:20

Ja tam takie gleby odradzam. Kazdy wyzszy spiacy policjant konczy sie przycierka przedniego zderzaka :(
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Gość

Post autor: Gość » 21 sty 2015, 21:26

Prawda to bo mój zderzak już ma nierówne szpary ale jeszcze go nie urwałem na szczescie...

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 21 sty 2015, 21:28

Nieee no słuchaj, w A4 miałem springi H&R czerwone -40mm i było jeszcze w miarę z wysokością, natomiast komfort dostał po tyłu. Teraz w A8 nie chce tracić nadto komfortu, dlatego

A. nie zakładam gwintu
B. żadnych sportowych spręzyn
C. Ori zawias jest tu idealnym rozwiązaniem.

Myślę ze te -20mm aż tak wielkiej różnicy nie zrobią ;)
to nie jest zwykły napęd...to

r4q
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 228
Rejestracja: 18 lis 2013, 19:53
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: r4q » 22 sty 2015, 00:15

Ja chyba będę stosował takie rozwiązanie jak Apo właśnie... chciałem obniżyć trochę przód, żeby 19" jakoś wyglądały ale jest szansa, że niedługo wlecą 20" jak sie sezon zacznie :)
obecnie mam ori eSkowe ale uważam, że dupka ciut za nisko jest a szczególnie jak załaduję pasażerów i bagaże, do tego jeszcze strach o nową butlę w kole, która niedawno zastąpiła walec z bagażnika :P
Tyle tylko, że Apo rozumiem masz wszystko z A8 a tylko sprężyny z S8?
bo nie wiem czy na tyle tylko sprężyny zmienić czy może amorki też trzeba?

Gość

Post autor: Gość » 22 sty 2015, 06:24

Moja A8 wyjechała z fabryki na tym eSkowym zawieszeniu lecz wcześniej kupiłem tez amory i przy wymianie machłem od razu z tyłu sprężyny.
W sumie z eSkowego zawieszenia zostały mi tylko przednie sprężyny.
A tylnie kupowałem od klubowicza który dał mi wcześniej fotkę swojej jak stała na tych springach.

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 22 sty 2015, 07:18

Czyli co - moge spokojnie wkladac inne sprezyny a seryjne amory zostawic eskowe czy nie? Mam u siebie tego sachsa na czerwonych sztycach w ladnym stanie. Jak to spasuje (w sensie ze mi dlugosci amora nie zbraknie na przyklad bo jest ten sam wymiar) to bym chętnie taki ruch zrobil.

Gość

Post autor: Gość » 22 sty 2015, 14:43

Wsadzić wsadzisz jak to bedzie pracować to nie wiem. Wydaje mi sie że normalnie.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 22 sty 2015, 21:21

Ja narazie zamontuje caly setup eSowy i zobacze jak to będzie wyglądać. Z regóły jezdze sam wiec nie powinno być problemu z obciążeniem nadmiernym, natomiast jeśli tyłek będzie faktycznie niżej, to zrobię jak Maciek i w sadze serie na tył :)
to nie jest zwykły napęd...to

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl