![]() |
![]() |
![]() |
[D2 preFL ALL ] Różnice w zawiasach S8 i A8
[D2 preFL ALL ] Różnice w zawiasach S8 i A8
Mam seryjne zawieszenie z S8, kompletne. Strasznie mi ono przeszkadza i musze je zmienic na zwykle. Pytanie zatem jest takie - czy amortyzatory w S8 są takie same jak w A8 i roznica jest tylko w sprezynach czy jednak sie roznia od zwyklych wersji? Zawieszenie mam w super stanie i nie chce wymieniać amorów jesli nie ma takiej koniecznosci.
kupiłem komplet używanych oryginalnych sprężyn ladnie trzymajacych auto (oczywiscie wyzej niz mam teraz) i zastanawiam sie czy powinienem do tego dokupowac nowe amortyzatory. Jesli rozmiar jest ten sam - a tego nie wiem (w sensie dlugosc i pozostale wymiary) to chętnie zostawię seryjne amory z esy bo wedlug mnie na komfort wpływaja głownie sprezyny.
Martin jak ja zmienie ten zawias to swoj bede mogl opchnac w przyzwoitej cenie o ile bedziesz zainteresowany
Martin jak ja zmienie ten zawias to swoj bede mogl opchnac w przyzwoitej cenie o ile bedziesz zainteresowany

Oczywiście coś ok -20 względem serii. Tył wymieniłem na seryjny by poszedł w gore bo raz że dupa śledzia była dwa że mam tam sporo balastu więc tym bardziej mi nie pasowało. Teraz z balastem stoi ok.martin_rs4 pisze: masz przez to przód jakoś niżej?
Amory kupiłem w sklepie i nie widziałem względem esowych jakiejs różnicy. Pasowały ok.
Dzięki wielkie za ofertę, ale juz się zaopatrzyłem w cały komplecik eSowy na wiosnę do nowych 19"stekBugalon pisze:Martin jak ja zmienie ten zawias to swoj bede mogl opchnac w przyzwoitej cenie o ile bedziesz zainteresowany

Ooo i o to właśnie mi chodzi...nie za nisko, nie za wysoko....w sam razApophis pisze:Oczywiście coś ok -20 względem serii.
![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)
A jakie odczucia masz w zachowaniu się auta mając różnie przód i tył?
to nie jest zwykły napęd...to
Nieee no słuchaj, w A4 miałem springi H&R czerwone -40mm i było jeszcze w miarę z wysokością, natomiast komfort dostał po tyłu. Teraz w A8 nie chce tracić nadto komfortu, dlatego
A. nie zakładam gwintu
B. żadnych sportowych spręzyn
C. Ori zawias jest tu idealnym rozwiązaniem.
Myślę ze te -20mm aż tak wielkiej różnicy nie zrobią
A. nie zakładam gwintu
B. żadnych sportowych spręzyn
C. Ori zawias jest tu idealnym rozwiązaniem.
Myślę ze te -20mm aż tak wielkiej różnicy nie zrobią

to nie jest zwykły napęd...to
Ja chyba będę stosował takie rozwiązanie jak Apo właśnie... chciałem obniżyć trochę przód, żeby 19" jakoś wyglądały ale jest szansa, że niedługo wlecą 20" jak sie sezon zacznie
obecnie mam ori eSkowe ale uważam, że dupka ciut za nisko jest a szczególnie jak załaduję pasażerów i bagaże, do tego jeszcze strach o nową butlę w kole, która niedawno zastąpiła walec z bagażnika
Tyle tylko, że Apo rozumiem masz wszystko z A8 a tylko sprężyny z S8?
bo nie wiem czy na tyle tylko sprężyny zmienić czy może amorki też trzeba?

obecnie mam ori eSkowe ale uważam, że dupka ciut za nisko jest a szczególnie jak załaduję pasażerów i bagaże, do tego jeszcze strach o nową butlę w kole, która niedawno zastąpiła walec z bagażnika

Tyle tylko, że Apo rozumiem masz wszystko z A8 a tylko sprężyny z S8?
bo nie wiem czy na tyle tylko sprężyny zmienić czy może amorki też trzeba?
Moja A8 wyjechała z fabryki na tym eSkowym zawieszeniu lecz wcześniej kupiłem tez amory i przy wymianie machłem od razu z tyłu sprężyny.
W sumie z eSkowego zawieszenia zostały mi tylko przednie sprężyny.
A tylnie kupowałem od klubowicza który dał mi wcześniej fotkę swojej jak stała na tych springach.
W sumie z eSkowego zawieszenia zostały mi tylko przednie sprężyny.
A tylnie kupowałem od klubowicza który dał mi wcześniej fotkę swojej jak stała na tych springach.