![]() |
![]() |
![]() |
[D2 02 4.2PB/LPG ] Zwrotnica aluminiowa a żeliwna
[D2 02 4.2PB/LPG ] Zwrotnica aluminiowa a żeliwna
Witam. Mam audi z 2001 roku i chciałem wyspawac aluminiową zwrotnice ale jednak nic z niej nie będzie... i za ten czas gdy byl.na podnosniku mechanik zobaczył po drugiej stronie ze jest żeliwna. I kupiłem tez żeliwną i nie chce podejsc... jaki jest powod tego? Jest kilka rodzaji żeliwnej?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez oskaretko, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Jest ok, bywały one przy 20" oraz silnikach 3.3tdi i w12 w liftach. Jest ona niemalże wymienna z aluminiową ALE z małym ALE. Potrzebujesz tylny dolny z grubym stożkiem ( drogie w chu chu) albo zwykły banan i tulejka. Przedni prosty dolny kupujesz z pre fl za groszaki bo ma gruby stożek. Łożysko 92mm też grosze 
Czyli sumując..
Aluminiowa zwrotnica ma:
- łożysko 85mm
- dolny tylny z wąskim stożkiem
- dolny przedni też z wąskim
Żeliwna:
- łożysko 92mm
- dolny tylny z GRUBYM stożkiem
- dolny przedni też z GRUBYM
Jak wcześniej pisałem, najtańsza opcja:
Dolny tylny zostawiasz jaki masz tylko dorabiasz tulejkę a przedni dolny kupujesz z przedlifta.
Lubię schłodzone somersby

Czyli sumując..
Aluminiowa zwrotnica ma:
- łożysko 85mm
- dolny tylny z wąskim stożkiem
- dolny przedni też z wąskim
Żeliwna:
- łożysko 92mm
- dolny tylny z GRUBYM stożkiem
- dolny przedni też z GRUBYM
Jak wcześniej pisałem, najtańsza opcja:
Dolny tylny zostawiasz jaki masz tylko dorabiasz tulejkę a przedni dolny kupujesz z przedlifta.
Lubię schłodzone somersby

Ostatnio zmieniony 27 gru 2018, 19:45 przez krzychu22.p1i, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
http://allegro.pl/audi-a8-s8-w12-d2-zwr ... 03944.html
Ta bedzie? Chyba ta pierwsza od prawej co nie?
[ Dodano: 2017-05-02, 18:05 ]
Potrzebuje zwrotnice o numerze 4 D0 407 257 AD dobrze mowie?
Ta bedzie? Chyba ta pierwsza od prawej co nie?
[ Dodano: 2017-05-02, 18:05 ]
Potrzebuje zwrotnice o numerze 4 D0 407 257 AD dobrze mowie?
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Nieee to są z przedlifta, łożyska wciskane i uszy gwintowane. Jeszcze raz nieee.
http://allegro.pl/silnik-audi-a8-d2-lif ... 45982.html
http://allegro.pl/silnik-audi-a8-d2-3-3 ... 95660.html
http://allegro.pl/audi-a8-d2-silnik-3-3 ... 57700.html
http://allegro.pl/silnik-audi-a8-d2-lif ... 70344.html
Dzwoń po tych ogłoszeniach i pytaj o zwrotnice. Szukaj ogłoszeń całych aut do rozbiórki i też pytaj. Jest tylko 2 ogłoszenia obecnie i wołają sobie okolice 500zł za szt. Rok czasu temu za 200zł miałem jedną kpl z zaciskiem klockami i tarczą... Rzeźnia
Szukaj z końcówką AD ale też i AA i A-A. To te same zwrotnice.
http://allegro.pl/silnik-audi-a8-d2-lif ... 45982.html
http://allegro.pl/silnik-audi-a8-d2-3-3 ... 95660.html
http://allegro.pl/audi-a8-d2-silnik-3-3 ... 57700.html
http://allegro.pl/silnik-audi-a8-d2-lif ... 70344.html
Dzwoń po tych ogłoszeniach i pytaj o zwrotnice. Szukaj ogłoszeń całych aut do rozbiórki i też pytaj. Jest tylko 2 ogłoszenia obecnie i wołają sobie okolice 500zł za szt. Rok czasu temu za 200zł miałem jedną kpl z zaciskiem klockami i tarczą... Rzeźnia
Szukaj z końcówką AD ale też i AA i A-A. To te same zwrotnice.