Witam. Planuje obniżyć trochę moje auto,tylko nie wiem jak to sensownie zrobić?
Myślałem na zawieszeniem z a8 S-line,tylko problem jest z dostępnością :-/
zastanawiam się czy przód nie podpasuje czasem z A4,A6 s-line?
Wie ktoś jak ta sprawa wygląda? Ma może ktoś ma jakieś foty podglądowe o ile to (+,-) obniża auto,ja mam w moim silnik 2.8V6 ACK
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 98 2.8PB/LPG ] Wymiana zawieszenia na sportowe s-line
-
- Forum Audi A8
- Posty: 23
- Rejestracja: 11 paź 2011, 13:35
- Lokalizacja: Racibórz
[D2 98 2.8PB/LPG ] Wymiana zawieszenia na sportowe s-line
Ostatnio zmieniony 22 lut 2012, 14:25 przez davidgti85, łącznie zmieniany 1 raz.
I LOVE VAG
od tych samochodów raczej nie będzie zbytnio trwałe zawieszenie do A8 , a w szczególności od A4 (A8 jest dużo cięższe od A4) temu może być nie trwałe nawet jak by pasowało ;-)davidgti85 pisze: zastanawiam się czy przód nie podpasuje czasem z A4,A6 s-line?
popytaj się kolegów z forum , co nie którzy zmieniali ze sportowego na zwykłe zawieszenie , może ktoś ma sprężyny od sportowego zawieszenia , albo ma może sportowe zawieszenie i chce zamienić na zwykłe ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

1. Jeżeli chcesz na poważnie szukaj gwinta - najdroższe rozwiązanie ale i najlepsze.
2. Zawieszenie z S8 - można wyrwać za dobre pieniądze, ale nie będziesz miał dobrej gleby ponieważ masz V6 a nie V8. Tyłek Ci siądzie a przód będzie sterczał (czasem nawet w oryginale przód jest wyżej niż tyłek - zużycie materiałów). Możesz później do tego dokupić jakieś sprężyny obniżające, ale będzie to już przecieranie szlaków w Twoim wykonaniu.
3. Zawieszenie "sportowe" do V6. Nie wiem czy coś obniżało i czym się różniło od zwykłego, wiem że takie coś było. Amorki są czerwone i występowały fabrycznie do wersji V6. Zapewne trudno będzie kupić, ale może coś trafisz na allegro. Po zakupie oczywiście musisz dać niższe sprężyny. Na forum przerabiane nie raz były JAMEXy, poszukaj dużo było różnych modów.
4. Najtańsze rozwiązanie, założenie JAMEXów do Twoich amorków.
5. I już totalny odjazd eksperymentalny - szukanie sprężyn np od A6 C5 z innych wersji silnikowych i próba dopasowania (auto powinno usiąść troszkę)
p.s. jest jeszcze AirRide ale to już konkretna rzeźba :-P
2. Zawieszenie z S8 - można wyrwać za dobre pieniądze, ale nie będziesz miał dobrej gleby ponieważ masz V6 a nie V8. Tyłek Ci siądzie a przód będzie sterczał (czasem nawet w oryginale przód jest wyżej niż tyłek - zużycie materiałów). Możesz później do tego dokupić jakieś sprężyny obniżające, ale będzie to już przecieranie szlaków w Twoim wykonaniu.
3. Zawieszenie "sportowe" do V6. Nie wiem czy coś obniżało i czym się różniło od zwykłego, wiem że takie coś było. Amorki są czerwone i występowały fabrycznie do wersji V6. Zapewne trudno będzie kupić, ale może coś trafisz na allegro. Po zakupie oczywiście musisz dać niższe sprężyny. Na forum przerabiane nie raz były JAMEXy, poszukaj dużo było różnych modów.
4. Najtańsze rozwiązanie, założenie JAMEXów do Twoich amorków.
5. I już totalny odjazd eksperymentalny - szukanie sprężyn np od A6 C5 z innych wersji silnikowych i próba dopasowania (auto powinno usiąść troszkę)
p.s. jest jeszcze AirRide ale to już konkretna rzeźba :-P
Re: Wymiana zawieszenia na sportowe s-line
Kolego miałem 2.8 i też męczyłem temat-zawieche od a6 sobie odpuśc-zakładałem czerwone od a6 GLEBA NA MAXA -nie do jazdy!!!Zrobiłem 2km i podziękowałem szorałem pieluszkom po ziemi-zaraz zakładałem oryginał. Następnie pokusiłem sie i kupiłem JAMEXY-są dwa rodzaje do 2.8 i inne do 3.7 i 4.2-zamówiłem oczywiście do 2.8 no i różnicy za bardzo nie widziałem(poza tym że był sztywniejszy) może obniżył sie o 1cmdavidgti85 pisze:Witam. Planuje obniżyć trochę moje auto,tylko nie wiem jak to sensownie zrobić?
Myślałem na zawieszeniem z a8 S-line,tylko problem jest z dostępnością :-/
zastanawiam się czy przód nie podpasuje czasem z A4,A6 s-line?
Wie ktoś jak ta sprawa wygląda? Ma może ktoś ma jakieś foty podglądowe o ile to (+,-) obniża auto,ja mam w moim silnik 2.8V6 ACK

Było A8 2.8,4.2,S8 fl
Jest D3 4.2
Jest D3 4.2
-
- Forum Audi A8
- Posty: 23
- Rejestracja: 11 paź 2011, 13:35
- Lokalizacja: Racibórz
Re: Wymiana zawieszenia na sportowe s-line
[quote="Majki" No właśnie temat samych sprężyn sobie całkowicie odpuszczam.
Temat jest mi dość blisko znany obniżania samochodu ale zawsze stosowałem Gwinta,mówię o banalnych autach na zwykłych wahaczach typu,passat b3,jetta itd.
Z A8 mam pierwszą styczność i nie wiem jak ten temat ugryźć.
Problem z tym,że nikt nie opisuje zmiany np.na amory z a6 2.5 TDI z pakietem S-Line bo takie były :-/ bo myślę że masa obydwu aut jest podobna???
Takie coś znalazłem:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0e9 ... a183c.html
Temat jest mi dość blisko znany obniżania samochodu ale zawsze stosowałem Gwinta,mówię o banalnych autach na zwykłych wahaczach typu,passat b3,jetta itd.
Z A8 mam pierwszą styczność i nie wiem jak ten temat ugryźć.
Problem z tym,że nikt nie opisuje zmiany np.na amory z a6 2.5 TDI z pakietem S-Line bo takie były :-/ bo myślę że masa obydwu aut jest podobna???
Takie coś znalazłem:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0e9 ... a183c.html
I LOVE VAG