Witam!
Zaczęło mi coś ostatnio stukać z przodu i po wizycie u mechanika, doszliśmy do wniosku, że warto byłoby zrobić cały przód, żeby mieć spokój.
W kwestii wyboru firmy mam dosyć spory mętlik w głowie.
TRW, Lemforder czy może Swag ?
I w tym zakresie prosiłbym o podpowiedzi.
Do tego dodam, że jeżdżę na 20" na dystansie i chciałbym coś, co wytrzyma ten zestaw.
Ceny też są z ogromnym przestrzałem od 2000 do 7000 za zestaw.
Jedni mówią, że w TRW można trafić na podróbki itd...
Dlatego, że mam do Was pytanie - jakie macie sprawdzone miejsca zakupów i czy można by było od kogoś z Was zamówić sprawdzony zestaw przedniego zawieszenia ?
Będę wdzięczny za informacje.
Dla podpowiedzi: A8 D3 - 2005, 4.2, 335KM
![]() |
![]() |
![]() |
[D3 ALL] Wymiana przedniego zawieszenia + wycena.
- djdemon_pl
- Forum Audi A8
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 14:25
- Lokalizacja: mazowieckie
[D3 ALL] Wymiana przedniego zawieszenia + wycena.
"Wierny Ideałom"
Było: A8 4.2 '95, A8 4.2 D2 FL '99,
Jest: A8 4.2 D3 FL '05
Było: A8 4.2 '95, A8 4.2 D2 FL '99,
Jest: A8 4.2 D3 FL '05
- djdemon_pl
- Forum Audi A8
- Posty: 173
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 14:25
- Lokalizacja: mazowieckie
Jakiej firmy masz gwint, jak ci się na nim lata?Myski pisze:U siebie jak wymienialem zawieszenie wahacze, tuleje, stabilizator itp. z wymiana zaplacilem okolo 3 tys. tyle , ze i przod i tyl byl robiony. Do tego doszedl gwint.
Sztywne masz zwieszenie?djdemon_pl pisze:Do tego dodam, że jeżdżę na 20" na dystansie i chciałbym coś, co wytrzyma ten zestaw.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 727
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:07
- Lokalizacja: WSC
Ja zakładałem tylko Lemfordera, marka firmy ZF. I to jest najlepszy z zamienników.
Kupuje w 90% w www.eauto-expert.pl. Robią też wysyłki.
Rozmawiaj z Darkiem powołaj się na Marcina od A8 W12.
Powinien być rabat.
8-)
Kupuje w 90% w www.eauto-expert.pl. Robią też wysyłki.
Rozmawiaj z Darkiem powołaj się na Marcina od A8 W12.
Powinien być rabat.
8-)
Zawieszenie mam FKAU95 FK Automotive (numer katalogowy). Co do jazdy to musialem sie przyzwyczaic. Mam 20'', sztywne zawieszenie i obnizone auto, sporo, (widac na avatarze) wiec musialem zaczac uwazac na drodze aby nie polamac felg. Reasumujac, przy takim zestawieniu zapomnij o jakimkolwiek konfozmiarcie. Ja nie zaluje i nie zamierzam nic zmieniac.
Jesli bedziesz chcial gwint to daj znac moze troche taniej uda sie zalatwic bo znajmowy ciagnie bezposrednio z zagranicy.
[ Dodano: 2013-08-04, 12:09 ]
Jesli bedziesz chcial gwint to daj znac moze troche taniej uda sie zalatwic bo znajmowy ciagnie bezposrednio z zagranicy.
[ Dodano: 2013-08-04, 12:09 ]
Tak jak napisalem wczesniej u mnie jest sztywne zawieszenie i duze kola wiec zawieszenie jest mocno obciazone, wahacze itp.. Wszystko dziala nie widze zadnych problemow. U Ciebie duzo wiecej energi zostanie pochlonietej przez amory i sprezyny (ze wzgledu na llagodniejsza charakterystyke). Wahacze itp, beda mniej obciazone. To co jest u mnie powinno spokojnie wytrzymac u Ciebie. Pogadam z chlopakami z Boscha akurat mi w aucie grzebia, jak dowiem sie jakiej firmy osprzet byl wsadzony to dam znac.djdemon_pl pisze:Zawieszenie pneumatyczne w wersji comfort.
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Kolego tu mowa jest o D3 na pnełmatyce.Myski pisze:Zawieszenie mam FKAU95 FK Automotive (numer katalogowy). Co do jazdy to musialem sie przyzwyczaic. Mam 20'', sztywne zawieszenie i obnizone auto, sporo, (widac na avatarze) wiec musialem zaczac uwazac na drodze aby nie polamac felg. Reasumujac, przy takim zestawieniu zapomnij o jakimkolwiek konfozmiarcie. Ja nie zaluje i nie zamierzam nic zmieniac.
Jesli bedziesz chcial gwint to daj znac moze troche taniej uda sie zalatwic bo znajmowy ciagnie bezposrednio z zagranicy.
[ Dodano: 2013-08-04, 12:09 ]Tak jak napisalem wczesniej u mnie jest sztywne zawieszenie i duze kola wiec zawieszenie jest mocno obciazone, wahacze itp.. Wszystko dziala nie widze zadnych problemow. U Ciebie duzo wiecej energi zostanie pochlonietej przez amory i sprezyny (ze wzgledu na llagodniejsza charakterystyke). Wahacze itp, beda mniej obciazone. To co jest u mnie powinno spokojnie wytrzymac u Ciebie. Pogadam z chlopakami z Boscha akurat mi w aucie grzebia, jak dowiem sie jakiej firmy osprzet byl wsadzony to dam znac.djdemon_pl pisze:Zawieszenie pneumatyczne w wersji comfort.
123mielony, wiem o tym
[ Dodano: 2013-08-04, 12:27 ]
Na poczatku mialem powstalo male nieporozumienie podczas zakupu bo chlopak wlasnie myslal, ze mam model D3 i prawie zamowil do tego modelu wiec FK do D3 tez powinni miec. Zawiesznie oczywiscie podalem nie jako "plug & play" bo do D3 pasowac nie bedzie tylko w calu namierzenia model/seri zawieszenia o podobnej charakterystyce,
Tak w nawiazaniu do komentarza 123mielony
[ Dodano: 2013-08-04, 12:27 ]
Na poczatku mialem powstalo male nieporozumienie podczas zakupu bo chlopak wlasnie myslal, ze mam model D3 i prawie zamowil do tego modelu wiec FK do D3 tez powinni miec. Zawiesznie oczywiscie podalem nie jako "plug & play" bo do D3 pasowac nie bedzie tylko w calu namierzenia model/seri zawieszenia o podobnej charakterystyce,
Tak w nawiazaniu do komentarza 123mielony