części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D3 '03 3,7PB] Ustawianie zawieszenia przód vs.tył

Kovac
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 5
Rejestracja: 06 lis 2010, 09:01
Lokalizacja: Lodz - Wawa

[D3 '03 3,7PB] Ustawianie zawieszenia przód vs.tył

Post autor: Kovac » 06 lis 2010, 09:14

Witam.
Chcialem zapytac o zawieszenie w d3. Czy jest mozliwe ustawienie niezaleznie przodu i tylu ?
Ponizej podaje zdjecie. Przod sterczy o wiele wyzej niz tyl. Czy to znaczy, ze prawdopodobnie bedzie ono uszkodzone ?
Ewentualnie jesli tak, jaka moze byc przyczyna ?



Obrazek


Pozdrawiam i dzieki z gory za odpowiedz.
Ostatnio zmieniony 30 lis 2010, 10:45 przez Kovac, łącznie zmieniany 5 razy.

bronko86
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 124
Rejestracja: 28 lut 2010, 09:24
Lokalizacja: dolnyslask

Post autor: bronko86 » 06 lis 2010, 09:17

Z tego co sie orientuje to niemożliwe jest ustawianie osobno przodu i tyłu(przynajmniej z kabiny) wiec raczej napewno coś jest tam grubo pomieszane ;-) pozdro

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 06 lis 2010, 09:21

Jeśli przeczytałeś dokładnie regulamin: http://www.a8team.pl/topics2/22.htm punkt 13.
To powinieneś teraz zajrzeć tu: http://www.a8team.pl/forum29.htm
Potem możesz oczekiwać odpowiedzi.
Dążenie do doskonałości.

Awatar użytkownika
shakal
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 164
Rejestracja: 03 kwie 2010, 19:39
Lokalizacja: Polanica

Post autor: shakal » 06 lis 2010, 09:58

zalezy
moze wystarczy kalibracja zawieszenia i bedzie wszystko ok, bo raczej nie wyglada to na usterke mechaniczna chociaz zdjecie kiepskie.
podpiac vagine i sprawdzic i jak trzeba to przeprowadzic adaptacje zawieszenia.
pozdrawiam

Awatar użytkownika
club-iguana
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 245
Rejestracja: 27 kwie 2010, 10:58
Lokalizacja: Brzozowa/WGM

Post autor: club-iguana » 06 lis 2010, 13:12

Może ktoś założył zawias od Allroada albo Touarega, bo jakoś trochę wysoki ten przód.
Ale fakt, że najpierw VAG i ewentualna kalibracja.
CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było.

Kovac
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 5
Rejestracja: 06 lis 2010, 09:01
Lokalizacja: Lodz - Wawa

Post autor: Kovac » 06 lis 2010, 14:07

Przywitalem sie w odpowiednim dziale :).

Dziekuje za odpowiedzi i sugestie, co do mechanicznego uszkodzenia, wdaje mi sie ze moga miec jakis wplyw te wystajace przewody w miejscu uszkodzenia zderzaka. Zwisaja przewody jakies ?
Czy jakby byl uszkodzony jakis przewod od zawieszenia hydraulicznego - poszlo by do gory ?
Czy jest to wielki problem aby naprawic ?

W poniedzialek bede dzwonil dopytac sie o wiecej szczegolow, poki co napisano mi ze zawieszenie jest ok i pompa tez, wiec dziwne ze tak sterczy, ktos cos kreci ;).

Pozdrawiam i dziekuje jeszcze raz za odpowiedzi.

Awatar użytkownika
shakal
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 164
Rejestracja: 03 kwie 2010, 19:39
Lokalizacja: Polanica

Post autor: shakal » 06 lis 2010, 15:53

te przewody to od klimy bardziej. do zawieszenia idzie jeden kabel z powietrzem i to wszystko. jakby bylo uwalone to auto siedzi a nie stoi jak na zdjeciu. ewentualnie co przychodzi mi do glowy to motor zerwal sie z poduszek i podniosl auto ale to juz chyba s-f jakis :)
przy okazji to benzyna ? i za jaka cene do wziecia?

tobi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 138
Rejestracja: 30 gru 2009, 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tobi » 06 lis 2010, 18:38

Jeśli to diesel to w tym miejscu było webasto lub dogrzewanie silnika oraz intercooler.
Kompresor zawieszenia jest z drugiej strony.

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 06 lis 2010, 19:11

U kumpla w mietku jak poszedł amor od pneumatycznego zawieszenia w przodzie to stał właśnie przodem jak koza. Więc trudno powiedzieć czy to drobnostka czy coś poważnego.
Radził bym dobrze sprawdzić to auto bo pneumatyczne zawieszenia w audi jest ponoć dużo droższe w naprawie niż w mietku. Co ja tu piszę? W ogóle jest drogie w naprawie.
Dążenie do doskonałości.

Awatar użytkownika
wolek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 797
Rejestracja: 17 maja 2010, 09:21
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: wolek » 07 lis 2010, 23:13

sorka może to OFF-top ale d3 z wyjętą jednostką i skrzynią stoi właśnie jak na zdjęciu... Przyglądałem się takiej przy wymianie rozrządu w 4.0tdi
Pozdrawiam Michał

Kovac
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 5
Rejestracja: 06 lis 2010, 09:01
Lokalizacja: Lodz - Wawa

Post autor: Kovac » 10 lis 2010, 00:47

Witam ponownie.
Nom w przyszlym tygodniu bedzie kumpel dzwonil w moim imieniu sie pytac o co chodzi z tym zawieszeniem. Niby napisal mi gosciu ze wszystko oka z zawieszeniem, ale niekoniecznie musi sie znac. Jakas przyczyna musi byc ze sterczy ...

Jest to czech wiec ciezko sie dogadac z nim po angielsku, dlatego kumpla poprosilem aby zadzwonil w moim imieniu w przyszlym tygodniu.

Niestety jest to 3.7 z 2003 roku z puknietym tylnim blotnikiem i tym sterczacym przodem...

Kwota 6700 euro.

Wszystko zalezy od tego, jaka jest przyczyna stojacego przodu...


Pozdro. Jak bede cos wiedzial blizej to opisze...

kolonkos88
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 110
Rejestracja: 04 kwie 2010, 00:05
Lokalizacja: Katowice

Post autor: kolonkos88 » 11 lis 2010, 20:55

To więc tak... moim zdanie koleś wjechał w coś na coś....zderzak od dołu jest pęknięty, kable pewnie wyrwane... jak sie przyjzymy to z przedniego zderzaka jest zdjęta zaslepka do holowania.... to na milion procent jest coś nie halo z tym autem. Druga bardzo ważna sprawa jest taka... CENA? niecałe 7 tys euro.... to połowa albo nawet nie wartości zdowej a8! z 03 a8 koło 65 tys pownno stac... moje zdanie takie jest! :) Jednym słowem mina
Mercedes Benz E500 V8 :)
Mój "dziodkowóz" nie jedno A8 i 7er nosem wciągnie

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl