części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D3 ALL ] Uszkodzony amortyzator przedni

gardeliusz
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 41
Rejestracja: 26 cze 2011, 08:28
Lokalizacja: Radom

[D3 ALL ] Uszkodzony amortyzator przedni

Post autor: gardeliusz » 04 lis 2011, 13:36

hey,

żeby nie rozpisywać sie przejdę odrazu do rzeczy...

-Lewy przedni amortyzator przepuszcza gdzies powietrze (opada tylko jedno kolo), slychac
jak syczy jak wyłacze silnik + kontrolki najpierw podnoszenia, a pozniej awarii
pneumatyki (migają obie,na przemian itd).
-jak pojezdze dluzej tzn kolo 20km lub 30/40min to przestaje uchodzić powietrze/dzieje sie
to tak wolno, ze potrzeba kilku godzin aby zeszło z calego miecha
-chce wymienić go, ale na allegro są rozne z krótsza osłoną miecha, dłuższą oslona miecha.
Ale patrząc po numerze części nawet jak wizualnie są identyczne to róznia sie numerem.

Reasumując mój nr mcpersona/amortyzatora pneumatycznego to 4E0616039AF. Czy tylko o takim numerze będzie pasował do mojego samochodu na to miejsce czy inne numery również mogą pasować?
Ostatnio zmieniony 04 lis 2011, 23:21 przez gardeliusz, łącznie zmieniany 1 raz.

JIMM

Post autor: JIMM » 04 lis 2011, 17:39

o jakim miechu piszesz? obejrzyj w pierwszej kolejności wszystkie połączenia układu,piszesz o lewej stronie a tam dokładnie jest kompresor i ja zacząłbym od niego.
Obrazek
Obrazek

gardeliusz
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 41
Rejestracja: 26 cze 2011, 08:28
Lokalizacja: Radom

Post autor: gardeliusz » 04 lis 2011, 22:54

mowie o lewym amortyzatorze. Masz racje z tym kompresorem tylko, ze posluchaj :-P

jak wczoraj ścisnąłem kabelek ktorym dochodzi powietrze to nadal schodzilo powietrze z amortyzatora i opada tylko to jedno kolo lewe. Powiedz mi gdzie sie znajduje zawór regulujacy cisnienie w miechu amortyzatora, wszystkie sa przy kompresorze czy przy kazdym amortyzatorze jest osobny?

JIMM

Post autor: JIMM » 07 lis 2011, 18:05

Wysyłam ci na e-mail wszystko na temat air suspension w naszym A8...........przestudiuj i wszystko będziesz wiedział.......zwróć uwagę na szczegółowe przekroje ;-) .

[ Dodano: 2011-11-13, 10:08 ]
.........no i co stwierdziłeś? podziel się swoim wynikiem działania zmysłu diagnosty.

gizmo07

Post autor: gizmo07 » 29 lis 2011, 20:43

Ano powiedz, powiedz! Bo mam identyczny problem :-D Tylko u mnie sie kontrolki nie pala, ale syczy i co jakis czas musi pompowac lewe przednie koło.

b78pl
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 4
Rejestracja: 08 mar 2011, 23:12
Lokalizacja: EU

Post autor: b78pl » 03 gru 2011, 21:18

Wysyłam ci na e-mail wszystko na temat air suspension w naszym A8...........przestudiuj i wszystko będziesz wiedział.......zwróć uwagę na szczegółowe przekroje .
kolego Zanjac,

czy rowniez moge prosic o ww. materialy.

dzieki z gory
pozdr

gardeliusz
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 41
Rejestracja: 26 cze 2011, 08:28
Lokalizacja: Radom

Post autor: gardeliusz » 04 gru 2011, 11:41

wymieniłem go, jest spokój. Bez rozebrania go po wyjeciu nie dowiesz sie co było uszkodzone.

dzięki za pomoc.

JIMM

Post autor: JIMM » 04 gru 2011, 15:45

gardeliusz pisze:Bez rozebrania go po wyjeciu nie dowiesz sie co było uszkodzone.
co padło?...co było nie tak???.......... to teraz jak go masz to bierz się za rozbieranie , foto i na forum................skorzystamy z twojego doświadczenia. :->

gardeliusz
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 41
Rejestracja: 26 cze 2011, 08:28
Lokalizacja: Radom

Post autor: gardeliusz » 05 gru 2011, 11:37

przykro mi, wymieniłem na regenerowany za 1500zl, ale amortyzator 1 do 1 wymiana, także jak wspominałem nic się nie zobaczy i nie dowie po wymianie :-(

JIMM

Post autor: JIMM » 05 gru 2011, 12:00

gardeliusz pisze:wymieniłem na regenerowany za 1500zl
ciekawi mnie za co tyle kasy..............nie wieżę że to aż taka skomplikowana operacja......pewnie jedynie jakieś uszczelnienia ciśnieniowe a czeszą z nas jak za zboże.

gardeliusz
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 41
Rejestracja: 26 cze 2011, 08:28
Lokalizacja: Radom

Post autor: gardeliusz » 11 gru 2011, 00:01

ciezko powiedziec, twierdza ze caly srodek idzie do wymiany na nowy, a jak jest to oni tylko wiedza

Maras82
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 23 mar 2016, 12:43
Lokalizacja: Szprotawa

Post autor: Maras82 » 23 mar 2016, 12:54

1500zł bierze się stad ze maszyny do regeneracji sa cholernie drogie i musza sie zwrocic. Cena nie jest za czesci tylko za wykonanie w ktore wchodzi oczywiscie koszt kredytu ktory byl zaciagniety na maszyny. Kazdy chce jakos zyc wiec dajcie spokoj. Nikt nikomu nie każe korzystać z żadnych usług. Oferta jest taka a nie inna i albo chcesz albo nie.

Nie zajmuję się regeneracją ale już dosyć mam postów typu "kasuja jak za zboze" "zdzieraja" itp.. Kazdy z nas chce zarabiac jak najwiecej i dajmy juz spokoj.

U mnie wczoraj zaczelo syczec w przednim prawym i wykryłem nieszczelność pomiędzy blaszką do której jest przymocowany wezyk a obudowa miecha. Moze komus sie przyda to info...
Moze ktos potrafi pomoc jak przeprowadzic adaptacje amortyzatora w VCDS? I czy w ogole trzeba?

Dzięki

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6027
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 23 mar 2016, 14:58

Maras82 pisze:.
Moze ktos potrafi pomoc jak przeprowadzic adaptacje amortyzatora w VCDS? I czy w ogole trzeba?

Dzięki
Kalibracja, jeśli o to Ci chodziło:
Black Cars Matters

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 23 mar 2016, 19:23

Maras82, jak lubisz jak Cię kantuja to Twoja sprawa bo ja akurat nie lubię. Tak samo jak regeneracja kompresora gdzie pierścień kosztuje 100zl a regeneracja kompresora to 500 gdzie proces polega na odkręceniu 2 śrubek i pezepsiukaniu powietrzem. Regeneracja zacisku elektrycznego koła naklejenie plomby na pęknięta obudowę i psiukniecie wd40 i rozruszanie łożyska 350 zl. 20min roboty. Takich przykładów jest dużo. Jasne że za niewiedzę się płaci ale po to jest forum by sobie pomagać.

Motostacja

Post autor: Motostacja » 23 mar 2016, 21:43

aro51 pisze:Tak samo jak regeneracja kompresora gdzie pierścień kosztuje 100zl a regeneracja kompresora to 500 gdzie proces polega na odkręceniu 2 śrubek i pezepsiukaniu powietrzem.
a wgl regeneracja coś daje ? pytam z ciekawości poprzedni właściciel mojego auta regenerował kompresor i mówił ze nawet sie nie podniósł, wiec zainwestował w nowy kompresor.
aro51 pisze:Regeneracja zacisku elektrycznego koła naklejenie plomby na pęknięta obudowę i psiukniecie wd40 i rozruszanie łożyska 350 zl. 20min roboty.
A to zależy, ja miałem uwalony czujnik halla w zacisku i za 250zł dostałem nowy zacisk po regeneracji nie generujący tego błędu. W innym punkcie otrzymałem natomiast informacje że czujnik halla jest nie wymienialny ale chyba jednak da sie to ogarnąc skoro mnie to wymieniono, a tak btw to widziałem na allegro juz jakieś zamienniki zacisków elektrycznych .

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl