Mam problem z zawieszeniem, na krótkich nierównościach jest wrażenie jakby nie było tłumienia, do tego dochodzi szarpanie kierownicą i słychać stuki- w zawieszeniu nie ma żadnych luzów,był wyjmowany stabilizator, sprawdzana przekładnia kierownica, wszystko ok.
Wymieniany był amortyzator prawy prawy (nowy zamiennik ATE), podejrzewam, że winny może być drugi amorek, tylko przeczytałem wszystkie tematy o D3 i nikt nie miał podobnych objawów. Na samej górze przy amorku widać delikatne pocenie.
Jeżeli potwierdzicie, że jest to amorek, chcę go oddać do regeneracji do firmy
http://regeneracja-airmatic.pl/ , wiem, że paru użytkowników już korzystało z ich usług , ale czy ktoś zrobił już jakiś większy przebieg na tych amortyzatorach?
Dzwoniłem do właściciela firmy i zapytałem czy ma na stanie sportowy amorek (mam opcję sport) to powiedział, że amorki zwykłe i sport niczym się nie różnią poza sterownikiem- będzie zamontowany mój stary sterownik, możliwe to jest?
![]() |
![]() |
![]() |
[ D3 ALL] dzwine zachowanie + opinia o regenracji amorków
Wiadomo,ze nie da się online, myślałem, że może ktoś miał podobne objawy
[ Dodano: 2012-11-08, 15:51 ]
samochód naprawiony :-) - amortyzator był całkowicie wylany, składał się ręką, miech trzymał, ale to była kwestia czasu kiedy rozpuściłby go olej.
Wymieniłem na regenerowany w powyższej firmie- regenerowany jest nie tylko mnich ale tak sam amortyzator (według właściciela zakładany jest min nowy tłok). Póki co jestem zadowolony- całkiem inne auto :mrgreen:
Napiszę za jakiś czas jak sprawuje się amorek.
[ Dodano: 2012-11-08, 15:51 ]
samochód naprawiony :-) - amortyzator był całkowicie wylany, składał się ręką, miech trzymał, ale to była kwestia czasu kiedy rozpuściłby go olej.
Wymieniłem na regenerowany w powyższej firmie- regenerowany jest nie tylko mnich ale tak sam amortyzator (według właściciela zakładany jest min nowy tłok). Póki co jestem zadowolony- całkiem inne auto :mrgreen:
Napiszę za jakiś czas jak sprawuje się amorek.