- otwieranie któregoś (uszkodzonego) zamka podczas zamykania z pilota lub kluczyka
- nie włączenie się podświetlenia wnętrza samochodu przy otwarciu drzwi, lub ciągle świecenie (nie wyłączenie się) przy zamykaniu samochodu
- nie włączanie immobilisera (nie miga dioda immobilisera) podczas zamykania drzwi, nie aktywowanie alarmu
- zacinanie się zamków
- wyświetlanie otwartych drzwi na FISie
Nie warto kupować całego zamka z demontażu bo nie wiadomo w jakim stanie będzie w nim mikrostyk (przeciętna trwałość mechaniczna 50000000 cykli), a nowe zamki w ASO są drogie.
Najpierw należy zacząć od demontażu tapicerki drzwi, schematy z ELSY.
Demontaż listew:
Tapicerki:
Poszyć:
i zamka:
Lokalizujemy stary mikrostyk na zamku:
Jak widać po rozebraniu widać dlaczego przestała działać - rozpadła się, bolec który trzymał z jednej strony sprężynkę po prostu się złamał:
Tak wygląda nowa:
Użyłem KW11-2 już z zarobionymi przewodami:
Odcinamy przewody i lutujemy zgodnie z kolorami kabli nowy:
Składamy wszystko w odwrotnej kolejności i cieszymy się z naprawy za cca 2zł

Jak ktoś woli film, to linka od Stevena:
Z samego demontażu drzwi również dużo filmów znajdziecie na YT, przykład: