części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] wymiana tylnej kanapy

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 02 lut 2017, 11:45

Oj, przeoczyłem to - to masy. Puść tam, gdzie podpiąłeś pozostałe masy tego układu ;)
Four rings to rule them all

igor.ostrowski
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 359
Rejestracja: 04 lut 2016, 13:14
Lokalizacja: Łódz

Post autor: igor.ostrowski » 02 lut 2017, 12:51

Więc tak: zrobione zgodnie z tym co pisałeś, z tym że. zasilanie puszczone od bezpiecznika grzania przednich foteli, wszystkie masy podczepione pod karoserie, ten wolny przewód również puszczony pod masę, prąd dochodzi do przełączników, ale juz z nich nie wychodzi. Przełącznik sprawdzony, jest dobry, czujniki w siedzisku też są ''styknięte'' Co dalej sprawdzić ?

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 02 lut 2017, 13:17

Napięcie względem masy masz zarówno na pinach 4 i 5 włączników? Zapłon włączony?

Co pokazuje omomierz jak zmierzysz opór pomiędzy pinami 2 i 3, 1 i 4 4pinowych (zielonej i czerwonej) kostek i 1 i 2 2 pinowych kostek pod siedziskiem?
Four rings to rule them all

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 02 lut 2017, 14:25

a nie masz krańcówek w siedzeniach, u mnie jak nawet zrobisz na 6 a nikt nie siedzi to poprostu maty nie grzeją
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

igor.ostrowski
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 359
Rejestracja: 04 lut 2016, 13:14
Lokalizacja: Łódz

Post autor: igor.ostrowski » 02 lut 2017, 18:33

Zasilanie pod pinem 4 i 5 jest, zapłon ok, maty sprawdzane na krótko pod samym aku i grzały, czujniki pod siedziskiem wcisnięte na czas testów na stałe.

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 02 lut 2017, 19:40

Z którego rocznika jest kanapa i włączniki grzania?
Four rings to rule them all

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 03 lut 2017, 12:40

a tu jeszcze jeden przewodzik powinien być podłączony do stacyjki, tzn do takiego przewodu na którym występuje plus po przekręceniu stacyjki, masz coś takiego??
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 03 lut 2017, 13:29

To właśnie pin 5 przełączników, ale tam ma napięcie. Może kolega ma przełączniki z lifta, bo z tego, co wczoraj na schemacie widziałem, mają one zupełnie inną numerację pinów niż przedliftowe, a mój opis przedliftowych dotyczy.
Four rings to rule them all

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 03 lut 2017, 13:41

ten schemat który podałem pasuje właśnie do poliftowego grzania, jest on co prawda od a4 ale u mnie pasował, różnił sie jedynie dwoma kabelkami , ale w pierwszej kolejności podłączałem te które pasują
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

igor.ostrowski
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 359
Rejestracja: 04 lut 2016, 13:14
Lokalizacja: Łódz

Post autor: igor.ostrowski » 03 lut 2017, 14:50

Kanapa 98 rok wnioskując po dacie na poduszkach a przełączniki 97r plus po stacyjce z nikąd nie był ciągnięty z tego co pamiętam

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 03 lut 2017, 15:14

igor.ostrowski pisze:plus po stacyjce z nikąd nie był ciągnięty z tego co pamiętam
Był z 5 pinu przednich przełączników, jeśli tam się podłączyłeś ;)
Four rings to rule them all

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 03 lut 2017, 15:38

to już masz odpowiedż :]

[ Dodano: 2017-02-03, 15:38 ]
daj na 5 pin plus i wtedy zobacz
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

igor.ostrowski
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 359
Rejestracja: 04 lut 2016, 13:14
Lokalizacja: Łódz

Post autor: igor.ostrowski » 04 lut 2017, 11:02

Jeżeli to jest plus po stacyjce to tak 5 pin z przedniej kostki jest przeciągnięty jak trzeba.. z tego co pamiętam prąd do przełączników dochodzi a na kanapy już nie ma wyjścia, jeszcze jutro się pobawię i przejrze jeszcze raz

[ Dodano: 2017-02-04, 10:58 ]
Ok więc tak, pisze wszystko gdyby inne rzeczy miały jakies znaczenie, stacyjka przełączona, brak przedniej konsoli ( klimatronik radio przelaczniki grzania przód ) brak fotela pasazera i brak tylnej kanapy. Mierzone miernikiem i tak napięcie na pinie 4 i 5 jest, ale na kostkach do kanap juz nic nie wychodzi.

[ Dodano: 2017-02-04, 11:02 ]
Jeszcze kwestia podłączenia kanap, czy musi być odpowiednia oporność,żeby poszło zasilanie? Czzy zasilanie tak czy tak powinno iść. Nie mogę tego rozwiązać i nie mam już pomysłów a szkoda by było się poddać na samym końcu

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 04 lut 2017, 12:47

Jaki masz opór pomiędzy 2 i 3 pinem 4-pinowych kostek?
I dodatkowo między 1 i 4 (przy wciśniętym czujniku zajętości siedzenia), a także między 1 i 2 2-pinowych kostek.


Zasilanie do kanap będzie iść jeśli:
- jest stałe +12V na pinie 4 włącznika
- jest +12V na pinie 5 włącznika i potencjometr jest w innej pozycji niż 0,
- jest masa na 6 pinie włącznika
- nie ma przerwy obwodu pomiędzy masą a 3 pinem włącznika - tu jest podłączony czujnik temperatury z siedzenia, ale nie wiem czy ma on postać termistora i jego opór zmienia się płynnie wraz ze wzrostem temperatury, czy jest to może wyłącznik bimetaliczny i po przekroczeniu pewnej temperatury po prostu się rozłącza.

Jeśli wszystkie te warunki będą spełnione jednocześnie (a włączniki są sprawne), to na pinie 2 włącznika powinno być napięcie względem masy.
Four rings to rule them all

igor.ostrowski
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 359
Rejestracja: 04 lut 2016, 13:14
Lokalizacja: Łódz

Post autor: igor.ostrowski » 04 lut 2017, 14:16

Może spróbuję na krótko zmasować 3 pin i sprawdzić czy to tu jest winowajca??

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl