części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 ] Wyciszenie D3

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 15 lut 2016, 13:04

Do zmiany szyb na podwójne trzeba zmieniać boczki drzwi??

Gość

Post autor: Gość » 15 lut 2016, 13:08

Boczki nie ale ramka cała bedzie szła inna.

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 15 lut 2016, 13:08

dice111 pisze:To się nie dziwić, że "głośno".
zgadza się - podwójne szyby robią robotę
Apophis pisze:Boczki nie ale ramka cała bedzie szła inna.
ale to chyba w D2 bo w D3 nie (w każdym razie grubość szyby jest identyczna)

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 15 lut 2016, 13:14

panton grubość szyby podwójnej jest idenyyczna jak pojedynczej?
Masz numer tych szyb?

emilus143
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 612
Rejestracja: 06 wrz 2014, 16:05
Lokalizacja: Kielce

Post autor: emilus143 » 15 lut 2016, 13:14

Osobiście chyba zrobię w wolnym czasie na wiosnę operację z tymi matami: http://allegro.pl/mata-wygluszajaca-pia ... 33242.html
I`m the LPG master

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 15 lut 2016, 13:15

panton pisze:ale to chyba w D2 bo w D3 nie (w każdym razie grubość szyby jest identyczna)
Może nie identyczna ale bardzo zbliżona, bo już w jakimś temacie mierzyliśmy suwmiarkami szyby aby porównać.

Różnice pojedyncza i podwójna są oczywiste a czy ktoś z Was kiedyś porównywał różnice między klejonymi a zespolonymi?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 15 lut 2016, 13:43

jordan233 pisze:panton grubość szyby podwójnej jest idenyyczna jak pojedynczej?
Masz numer tych szyb?
tak mi wyszło jak mierzyłem bo kiedyś z Apollo miałem taką zagwozdkę
Michał ma mój VIN a ja mam podwójne więc napisz do niego to Ci podpowie jaki numer szyb mam

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 515
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 15 lut 2016, 15:00

Ale co wy? Przeciez D3 jest doskonale wyciszona, w testach jak widzialem tez ja za to chwalili.
test adaca audi a8 d3 4.2 v8:
Innengeräusch 50/100/130 km/h ...............................53/61/65 dB(A

Wiekszosc aut klasy sredniej ma ok 66dB, ale przy 100km/h, a nie 130. U mnie jest bardzo cicho tak do 180km/h, pozniej coraz glosniej, ze musze radio ciut podglosnic z normalnego poziomu (szyby mam podwojne)

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 15 lut 2016, 15:03

A ponawiając pytanie porównywaliście kiedyś różnice w klejonych i zespolonych?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 08 mar 2016, 20:59

witajacie :)

zamierzam soebie wyciszyć całe auto a8 d3 4.2 bfm :)

a wiec całe wnetrze leci i pójda dynam maty i gąbki akustyczne grubość 1 cm do 2 cm

po drugie szyby podwójne mam założone jest ciszej nie ma takich podmuchów już
ramki pasują sa identyczne bo grubość jest taka sama
po 3 mam komplet jeszcze jeden takich szyb podwójnych :)

brat miał sobie zmieniać ale nie chce mu sie rozbierać w jego a8 :)
gdyby ktoś coś moge odpsrzedać :)

różnica na szybach VSG czyli dodwójnych spora :)
TYLKO V8

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 13 mar 2016, 23:32

panowie wnetrze w kolorze bezowym torrone zakupione :) boczki w skórze tunel schowek alcantara na suficie :) słupkach

dyna maty też plus gabka 1 cm :)
wymiana deski rodzielczej plus wyciszenie w niej bedzie klejone pod spodem ;)
niedługo z całej operacja załącze zdjęcia poglądowe oraz cała dokumentacje co i jak krok po kroku :) oraz koszty tego przedswięwziecia a na koniec efekt :)
TYLKO V8

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 515
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 16 mar 2016, 00:23

Adrianplock pisze:panowie wnetrze w kolorze bezowym torrone zakupione :) boczki w skórze tunel schowek alcantara na suficie :) słupkach

dyna maty też plus gabka 1 cm :)
wymiana deski rodzielczej plus wyciszenie w niej bedzie klejone pod spodem ;)
niedługo z całej operacja załącze zdjęcia poglądowe oraz cała dokumentacje co i jak krok po kroku :) oraz koszty tego przedswięwziecia a na koniec efekt :)
Szyby masz podwojne? Bo a8 dobrze jest wyciszona i najwiecej na szybach wg mnie ugrasza, maty maja sens w klasie nizszej gdzie seryjne przyklejaja kawalek maty i finito, u nas komora drzwi jest zamknieta panelem + uszczelka.

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 19 mar 2016, 12:05

Korton ja jeździłem pare razy bentley Gt :) wyobraź sobie ze jak wszedłem do swojego a8 to czułem sie jak w NYSCE potem ;)

wiec za tydzien rozwalam całe wnętrze szukam kabelków szyny Can przerwanych bo mi działa na jednoprzewodowym trybie i wariuje kilka rzeczy potem wymieniam dywany na piekne ładne nówka sztuka :D na dywany naklejam gabke jeszcze samoprzylepną 2-3 mm (zawsze coś )

w drzwi idzie 3 warstwy dyna maty potem na dyna mate idzie 1 cm gabki potem na wygłuszenie aluminiowe idzie 1 cm gabki i na boczek 1 cm gąbki :)

tak wszystkie drzwi :D

na dach na podsufitke idzie 1 cm gabki :) a na blachy dachu 1 warstwa dyna maty :D 2 mm wiecej sie nie zmieści mam szyber :)

słupki pianka w sprawy uszczelniająca i wygłuszająca a na osłony slupków idzie gabeczka 1 cm :) tym spodobem bede miał w srodku ciszej niż w nowym a8 :) albo i lepiej niz w phaetonie gdzie grupa vw ag uzyskała chyba szczyt swoich akustycznych mozliwości :)
TYLKO V8

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 19 mar 2016, 13:49

Nie trzeba do Bentley porównywać od razu. Wystarczy z "fejtonem" porównać :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
Adrianplock
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 180
Rejestracja: 30 gru 2015, 23:15
Lokalizacja: Płock

Post autor: Adrianplock » 19 mar 2016, 14:42

na you tubie jest filmik phaeton 220 po wiejskiej drodze:) zgadnij drago kto jest autorem :D to była v10 z 2005 roku :D nówka :D
TYLKO V8

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl